• 500.007 annoncer
  • 44.550 nye annoncer
  • 1.252.022 medlemmer
  • 3.614 online
Tråd startet: d. 13. June, 2012 · kl. 11.58
Sidst opdateret: d. 27. June, 2012 · kl. 20.52
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>

#46 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 16.09)

Svar til Yvonne Hansen:
ja jeg kan heller ikke frem rykke min annonce siden den nye bruger overflade er kommet her inde

#47 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 16.11)

og kan i ikke lave sån at når man søger i "advanceret søning" så man kan skrive ind i hvike byer man søger annoncer efter ?
DBA har det , og det er meget behjæpeligt

#48 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 17.26)

Svar til Moderator:
Det virker ikke, man rykker ikke op :-((((

#49 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 17.53)

Svar til Yvonne Hansen:
Undskyld jeg er en klovn nej det virker IKKE troede det bare da jeg med det samme ude i siden kunne se min annonce at en var blandt de nyeste. Sikke noget bras. Håber godt nok de får det lavet

#50 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 17.57)

Svar til Moderator:
HEj GogG
JEg har før skrevet at det virkede, det troede jeg da jeg med det samme kunne se min annonce med billed ude i siden blandt nyeste. MEn tjekkede ikke listen. Andre har gjort mig opmærksom på det og så tjekkede jeg. Annoncen er stadig langt nede på siden. SÅ det håber jeg i for lavet om, så man kan få annoncen øverst igen. Ellers tror jeg desværre i mister rigtig mange kunder. Da det var jeres kæmpe store fordel frem for alle andre site hvor man kan sælge/købe.

#51 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 14. June, 2012 · kl. 22.31)

Svar til Moderator:
ØH, hvad sker der lige når man deaktiveer en annonce, så ændres datoen også for indrykning. Men den bliver ikke rykket længere op. hvorfor sker dette og til hvad formål. Aktiverer man den igen, står den nye dato der stadig.

#52 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 07.49)

Nytter ikk meget at skrive her inde, G & G svare jo ikk. Kan man mon ringe til dem og få svar?

#53 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 08.10)

Svar til Rikke Acker:
Tror måske lige vi skal give dem en chance, de skrev jo herinde igår efter middag at de havde ændret det. Så tror de læser det vi skriver. Men jeg har skrevet til support og når man modtager bekræftelses mailen i egen mailboks er der et Tlf nummer.

#54 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 13.09)

Svar til AnetteChristineS:
Okay. Tak for oplysningen Anette, jeg gir dem lige en chance.

#55 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 13.16)

Hej igen allesammen

Vi er opmærksomme på problemet, og løser det hurtigst muligt. Det skal nok komme til at virke igen

Endnu engang tak for jeres interesse.

#56 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 13.18)

mile123 skrev:
og kan i ikke lave sån at når man søger i "advanceret søning" så man kan skrive ind i hvike byer man søger annoncer efter ?
DBA har det , og det er meget behjæpeligt :)

Hej mile123

Søgningen er en hel videnskab for sig selv. Men du har ret i at den trænger til en "overhaling". Det kommer vi helt sikkert også til

Tak for dit input.

#57 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 14.10)

Svar til Moderator:
Hej! Det lyder dejligt - håber det bliver ok inden weekenden. Jeg har lige fornyet en del annoncer, der var udløbet og var spændt på resultatet. Alle blev fornyet og rykket frem, nøjagtig som tidligere. Hurra - det var dejligt.

#58 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 14.20)

Svar til Moderator:
lyder super , tak!

#59 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 15.09)

Svar til Moderator:
Lyder super godt vil bare lige gøre opmærksom på at der også er problemer når man genindrykker en annonnce.

#60 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 15. June, 2012 · kl. 15.40)

Hjælp! Jeg har lige et spørgsmål: Jeg synes jeg læste et sted, at der var en der skrev, at man i den nye annonceoprettelse kunne ændre kategorien. Det har jeg lige forsøgt, men det kan jeg ikke.
Det ville være rigtig dejligt, hvis man kunne det. Nu er det sådan, at hvis man ønsker at ændre kategorien, skal man faktisk oprette en helt ny annonce, føre eventuelle billeder ind igen (efter at have kopieret dem) og så slette den gamle annonce- ret bøvlet. Så hvis det kunne lade sig gøre i den nye udformning, ville det være super.

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: