• 482.017 annoncer
  • 48.012 nye annoncer
  • 1.264.706 medlemmer
  • 4.640 online
Tråd startet: d. 12. juni, 2012 · kl. 23.13
Sidst opdateret: d.  1. juli, 2012 · kl. 09.00
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 23.13)

Hjælp til kornsnog/æg.

Hej Er der nogen her der ved hvor tit min kornsnog kan lægge æg ?

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 17.44)

Svar til se465:
2 gange pr sæson.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 18.57)

Hej Tak. Jeg går ud fra at det er 2gange om året ?
Mine 2 kornsnog er 2 år gamle. Opdagede for ca 1 månede siden at der lå 10 æg, da jeg gjorde rent ved dem. Men jeg fandt dem for sent. Hun har nu igen gemt sig, og har ikke været fremme i ca 14 dage. Men måske hun er ved at skifte ham.
Mvh

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 10.49)

Jeg ved ikke om du har en fugt boks i dit terrarium men det kunne være en ide at få sådan en da de tit og ofte vil ligge der i pågrund af fugten hamskifte vil gå nemmere og hvis du kommer mos eller spåner i til at holde på fugten er der nok også en mulighed for at din kornsnog vil ligge æggene deri så de ikke tørre ud.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 19.39)

Hej Ronni. m/flere
Min søn har haft dem siden de var på størrelse med en blyant, og nu er de ca 1,3 m. De bor i et 250 l terraie, hvor der er sand og varme pude i den ene ende, og spåner og vand bad i den anden ende, og så er der nogle store træ stubbe fra skoven som de kan sno/ gemmer sig under, med bark/mos, men det er jo knas tørt. Skal jeg prøve at sætte vandbad ned til varmepuden for at lave lidt fugt. el ?
Jeg trode egentlig at sån nogle æg skulle i ruge maskine, for at blive til noget. Sådan en har jeg ikke, og har heller ikke tænkt mig at invistere i en. Men .det kunne jo være lidt sjovt hvis det lykkedes, bare en gang.
Mvh

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 21.01)

De skal også i en rugemaskine men den kan du nu snildt lave for et par hundrede..

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 23.24)

når du får æg igen så ring til mig jeg vil gerne hjælpe med at ruge dem ud og har ruget kornsnoge æg ud før og har et par unger der fra.
mit nr er 25 76 94 29

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juli, 2012 · kl. 09.00)

se465 skrev:
Hej Ronni. m/flere
Min søn har haft dem siden de var på størrelse med en blyant, og nu er de ca 1,3 m. De bor i et 250 l terraie, hvor der er sand og varme pude i den ene ende, og spåner og vand bad i den anden ende, og så er der nogle store træ stubbe fra skoven som de kan sno/ gemmer sig under, med bark/mos, men det er jo knas tørt. Skal jeg prøve at sætte vandbad ned til varmepuden for at lave lidt fugt. el ?
Jeg trode egentlig at sån nogle æg skulle i ruge maskine, for at blive til noget. Sådan en har jeg ikke, og har heller ikke tænkt mig at invistere i en. Men .det kunne jo være lidt sjovt hvis det lykkedes, bare en gang.
Mvh

Det er ikke en særlig god ide at have sand derinde hos dem, det kan sætte sig fast i skællene og skabe betændelse.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: