Men er det virkerlig normalt, altså tonen der er herinde eller er det bare "den tid på måneden" for alle??
Der er rigtig mange som er direkte grove og vildt fordømmende.
Selvfølgelig er det altid lettere på nettet da man jo kan gemme sig bag sin lille skærm og virke noget så "farlig"
men alligevel, jeg har været på forskellige forumer, og aldrig har jeg da mødt en side som denne..
forum, debat, diskution what ever, størstedelen herinde og er vel voksne og modne mennesker, hvorfor virker det så som om man er tilbage i folkeskolen hvor det handler om at være den bedste, sejeste og vise overfor de andre at man er noget så barsk.
Er det ikke meningen at man skal hjælpe og vejlede hinanden? eller føre en god debat, det ser jeg virkelig ikke særlig meget af herinde. Jeg ser derimod meget negativitet, grovhed og faktisk også det man kan kalde for mobberi.
små grupper dannes der altid, men hvorfor ikke bruge alt jeres viden på at hjælpe?
og ja hvis jeg ikke kan klare mosten så kan jeg jo bare smutte.
Jeg kan sagtens klare mosten, for jeg ved udemærket, hvem og hvad jeg er og hvad jeg står for, men jeg kan squ også godt forstår dem som bare skynder sig at smutte herfra.
Her er hverken særlig rart eller hyggeligt at være.
Har det altid været sådan og hvorfor? handler det om rent heraki ligesom i børnehaven eller.. ?
Det kunne være skønt hvis som mange som muligt gad "debattere" i en selvfølgelig god og rar tone.
OG DER SKAL ikke drages bestemte sager ind i denne tråd, da det hurtigt ville ødelægge den ..