• 496.848 annoncer
  • 49.325 nye annoncer
  • 1.253.222 medlemmer
  • 6.315 online
Tråd startet: d. 12. June, 2012 · kl. 17.16
Sidst opdateret: d. 25. June, 2012 · kl. 17.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 17.16)

Rygervogn

Utroligt så få rygervogne der er, de tilsyneladende er yders sjældne.
Det er også utroligt så lidt mad der bliver lavet i en campingvogn, for ikke at tale om hvor lidt folk bruger toilettet.
Underligt at producenterne laver køkken og toilet når folk ikke bruger det. Er det for blær? Var det ikke bedre at have lidt mere plads, til f.eks en hyggesofa?

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 18.19)

tror faktisk ikke der er så frygtelig mange der ryger i deres campingvogne, for der skal ikke ryges ret mange før selv en ryger vil føle sig som fisk i en rygeovn. derimod er det vist ikke mange der ikke har brugt køkken eller toilet, hvis man kigger her på gg så er det nok en af de mest brugte spørgsmål om der er toilet i vognen og det er vel fordi de fleste vil ha det???

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 18.31)

Per286 skrev:
tror faktisk ikke der er så frygtelig mange der ryger i deres campingvogne, for der skal ikke ryges ret mange før selv en ryger vil føle sig som fisk i en rygeovn. derimod er det vist ikke mange der ikke har brugt køkken eller toilet, hvis man kigger her på gg så er det nok en af de mest brugte spørgsmål om der er toilet i vognen og det er vel fordi de fleste vil ha det???

Det kunne også være at det var fordi de ikke ville have toilet de spørger??? Gætter bare...

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. June, 2012 · kl. 19.53)

Har selv campingvogn og er ryger. Vi ryger kun i forteltet for når man både skal sove og have tøj m.m i vognen, er det rart, det ikke stinker. Samtidig falder vognen ca 5000 kr i værdi når du skal sælge hvis der er røget ( oplyst af forhandler).
Vi købte også med toilet, men bruger det kun i yderste nødstilfælde, for på de fleste pladser er der flotte og rene toiletter, men igen er vognen nemmere at sælge igen, hvis der er toilet.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 4 dage siden (d. 16. June, 2012 · kl. 12.33)

For mig lyder dette indlæg somom at thomas faktisk ikke tror på et folk skriver. Tror du de lyver for at få vognen solgt? Jeg gad da godt prøve at se og lugte din vogn hvis du både ryger og laver masser af mad i den

Jeg vil også give Kenneth Jensen ret i, at det man nok mest bruger er campingpladsens fasciliteter så slider man også mindre på sit eget og får da en hyggelig snak med andre campister.

selv fravalgte vi toilet da den tager for meget plads i en lille Hymer og så kan man nok lige holde til at gå på campingpladsens. Vi har aldrig røget i den og ikke lavet mad, kun kogt æg og lavet kaffe - men det er måske heller ikke ok?

Folk camperer og køber jo forskelligt og det er der da ingen der hverken skal eller kan lave om på

Ø nsker jer alle en god sommer

Hilsen en tidl. Hymer-campist

( vognen er nu til salg i Hobro - Hymer touring 410 og alt det skrevne passer om den )

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 17. June, 2012 · kl. 14.39)

Nej efter at have kigget på flere vogne som overhoved ikke levede op til beskrivelsen "velholdt" tror jeg ikke på det folk skriver. Hvorfor ikke bare skrive tingene som de er, man ser det jo alligevel når man ser vognen. Måske håber sælger at når køber har kørt langt for at se den, så går han måske på kompromi.

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 30 dage siden (d. 21. June, 2012 · kl. 20.12)

Hvis nogen påstår deres vogn er en "ikkerygervogn" afsløres det jo ganske nemt. Vognen stinker af gammel sur tobaksrøg. Ikke engang åbne vinduer og diverse duftdimser kan skjule en rygervogn!

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 29 dage siden (d. 22. June, 2012 · kl. 01.48)

Hej Thomas du har fuldstændigt ret, vi er også på udkig efter cv og har endnu ikke opdaget en vogn der lever op til det folk skriver og især den med ingen fugt er, den er de faldet på hver gang når man ber om en fugttest, men også den med meget velholdt cv og når man så kommer for at kigge på den, får man at vide den og den ting ikke virker eller man finder selv ud af det ved at prøve sig frem.

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 24. June, 2012 · kl. 07.40)

Vi har et bilpleje firma og det er ikke kun kosmetiske ting kunderne gerne vil have fjernet inden et evt. salg.
Der er rigtig mange der ønsker fjernelse af f.eks nikotin/røg og mad lugt.

Problemet er bare at det er en bekostelig affære at fjerne disse lugte.
Det er jo ikke nok at sætte diverse maskiner til at lugtsanere, kilden til lugten skal også fjernes ellers vender den tilbage efter kort tid.
En total nedvaskning, polsterrens og efterfølgende lugtsanering løber let op i de førnævnte 5000,-

Vi har selv campingvogn og er rygere, vi ryger ikke engang i forteltet, men går helt ud, røg og nikotin sætter sig også i teltdugen.
Vores toilet har heller aldrig været brugt, vi har den aftale at den som bruger det tømmer det og det vil ingen i familien udsættes for..

Velholdte vogne findes, søg og du vil finde.

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 26 dage siden (d. 25. June, 2012 · kl. 16.37)

thomas2856 skrev:
Nej efter at have kigget på flere vogne som overhoved ikke levede op til beskrivelsen "velholdt" tror jeg ikke på det folk skriver. Hvorfor ikke bare skrive tingene som de er, man ser det jo alligevel når man ser vognen. Måske håber sælger at når køber har kørt langt for at se den, så går han måske på kompromi.

Det er der nok mange der gør altså håber folk vil købe hvis de er kørt langt. Jeg forstår bare ikke folk vil lyve om det eller undlade at nævne ting der er vigtige. Men jeg tror så også at jo dyrere vogn man kikker efter jo bedre passer beskrivelsen. Kan ud fra besvarelser også se at mange købere forventer at det ofte er "nyt", på trods af at prisen er meget lav.
Mvh Maj-Britt

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 26 dage siden (d. 25. June, 2012 · kl. 17.43)

Vi har en cv fra 87,vi ryger ikke i den med den begrundelse at jeg jo heller ikke ryger i vores soveværelse,selvom jeg er ryger synes jeg ikke det er særlig rart at sove et sted hvor der bliver røget.Vi laver mad i cv de dage hvor vi ikke kan grille.Toilettet bliver kun brugt til natten da jeg må erkende at jeg er blevet medlem af natp....klubben

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: