• 500.366 annoncer
  • 49.427 nye annoncer
  • 1.253.792 medlemmer
  • 9.097 online
Tråd startet: d. 12. juni, 2012 · kl. 13.52
Sidst opdateret: d. 13. juni, 2012 · kl. 15.52
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 13.52)

katte gives væk eller skydes!

http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/blandingskat/annonce/15736223-sta...

^ Hvordan melder man dem til gul og gratis, samtidig melder jeg dem også til dyrenes beskytelse, selvom det nok ikke hjælper

Gode svar:

Chinchi: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 14.01)

så er de i hvert fald meldt til dyrenesbeskyttelse, de vil blive ringet op og få forklaret loven - man må gerne skyde sin kat hvis man har jagttegn og det bliver gjort på en human måde. Ellers er det ulovligt

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 15.15)

Svar til sarah njsen:
Det er da bedre at aflive de katte nu, frem for, at tilfældige mennesker, med en ligegyldig holdning til husdyr, får en gratis kat.
Chansen for at katten ender som vildkat i et sommerhusområde er alt for stor, hvis du tager katten til dig ud fra impulsive motiver eller af tvivlsomme følelser.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 15.45)

hvis de ikke kan komme af med dem, på en alm. måde - tænker det med skydningen skal i hvert fald slettes, så ja skulle de os i mine øjne aflives i stedet for at sætte en så "drablig" anc. op..
Når det så er sagt har jeg en gratis kat, og kunne aldrig drømme om at komme af med hende igen. Så at finde gode blivende hjem til gratis katte er muligt

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 15.53)

Jeg har også været inde at læse på annoncen, (ikke hendes skyld at faderen er en ¤#"%#) men helt ok at D B nu kommer og forklarer ham loven. Tvivler dog bare på om det har nogen effekt, da det desvære er en temmelig alm. måde hos især ældre mænd at handle på. Håber at den unge dame ikke laver en - køb mig nu ellers bliver de skudt - annonce mere da det er usmageligt.
Til dig Sara, gå med ind i kampen her på nettet og privat, prøv at lære dem at det er til kattens bedste at blive neutraliseret for risikoen for at de killinger som de ellers vil sætte i verden risikere at havne hos en sådan knold som ham fra Hammel.
Jeg har en god ven i Hammel, han fandt en trefarvet missemor og hendes 4 killinger i sit brændeskur, han tog dem ind, købte det rigtige mad til dem, satte seddler op i div. butikker med fremlysning, ingen svar så da de var 3md. kom alle 5 en tur til dyrlægen og blev neutraliseret. Senere gik missemor og 2 af killingerne hjem hvor hun kom fra men de andre 2 blev hos ham. Sådanne folk findes der heldigvis også i Hammel.

Klip selv din hund.
Hundeklipper til kun 249,95
www.skiftselv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 19.47)

Bor i hammel området, så kender os mange gode historier, synes bare det er så usmageligt at lave sådan en anc.
Det "tvinger" bare til at vælge deres killing, selvom det ikke lige er den de helst vil have.
Fair nok han skyder dem (på en god human måde), hvis de ikke bliver solgt - synes det er bedre end at beholde dem og få flere killinger ½ år efter..
Men lad vær med at skriv de skal skydes hvis de ikke kan sælges, så usmageligt

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 21.14)

Svar til sarah njsen:
Hvorfor angriber i datteren der har oprettet annoncen, når det er faderens katte? Se DET er usmagligt...

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.06)

Ms.H. skrev:
Svar til sarah njsen:
Hvorfor angriber i datteren der har oprettet annoncen, når det er faderens katte? Se DET er usmagligt...

Hvor har du bare så meget ret!!!

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.28)

fordi det er hende der laver en SÅ usmagelig anc.
Hun misbruger "folks store hjerte", nogen ender måske med en kat de ikke skulle have haft for at rede den. Pga hun skriver ellers skydes de.
Hun det er fint hun vil finde nye hjem til dem. Men lav for søren da en alm. anc. uden der skal stå de skal skydes osv.

Jeg ville blive pænt sur hvis min kommende datter hænger med ud på nettet som en der skyder killinger, når hun nu ikke ved om han gør det!

For mig ser jeg intet problem i at aflive dem eller skyde dem på en human måde, og hvis man har jagt tegn som loven siger. Det er bedre end at de beholder dem, og de så os senere hen får killinger fordi man ikke gider tage ansvar for sine dyr!

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.44)

Svar til sarah njsen:
Det siger du ikke noget om i dine komentarer til vedkommende. Du skriver bare at de ikke skulle have dyr osv. Ikke noget om at det er usmageligt at skrive at de vil blive skudt...

Klip selv din hund.
Hundeklipper til kun 249,95
www.skiftselv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.46)

sarah njsen skrev:
fordi det er hende der laver en SÅ usmagelig anc.

For mig ser jeg intet problem i at aflive dem eller skyde dem på en human måde, og hvis man har jagt tegn som loven siger. Det er bedre end at de beholder dem, og de så os senere hen får killinger fordi man ikke gider tage ansvar for sine dyr!

Spurgde du vedkommende om han har jagttegn inden du meldte dem til dyrenesbesk. og hvem ved jeg?

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.53)

Hold nu op...... Tror da godt nok at D B, kan få nok at lave, hvis de skal rende ude ved alle de landmænd, der truer med at skyde deres katte eller på anden vis aflive dem. Ja, selvfølgelig burde han få dem steriliseret, det kan vi jo nok alle blive enige om, men....det er sku da langt ude at melde ham, for noget han end ikke har gjort endnu.

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 22.56)

Svar til alk1:

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 23.02)

Svar til Ms.H.:

Informerede hende om loven inden ja, men kan se det er slettet.
Men det er såment ikke det jeg synes de gør forkert - mere måden anc. er opretten på.

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 23.11)

Svar til sarah njsen:
Øhhh, hvis det er måden anonncen er oprettet på, du ikke kan lide, hvad skal D B så blandes ind i det for? De er vel næppe herre over G&G annoncer.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: