• 497.661 annoncer
  • 49.492 nye annoncer
  • 1.253.506 medlemmer
  • 5.521 online
Tråd startet: d. 12. juni, 2012 · kl. 12.51
Sidst opdateret: d. 24. juni, 2012 · kl. 21.04
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 12.51)

Efterlysning Annoncetekst: Sko, Sorte Gabor sko som er købt for store. Kun brugt ... Skoene er sorte selvom de ser lidt grå ud på billedet

Hej
Du havde en annonce med teksten:
Sko, Sorte Gabor sko som er købt for store. Kun brugt ... Skoene er sorte selvom de ser lidt grå ud på billedet

- er skoene solgt? Hvis ikke, vil jeg gerne købe

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.42)

Svar til stp123:
Nu kan du jo ikke købe noget som helst i forum, da køb og salg i forum ikke er tilladt.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.57)

Svar til nibbe:

Jeg kunne så gerne tænke mig at der blev lavet en liste over hvad man må og ikke må her i forum uden at "politiet" er der med det samme,
Hvis ovenstående også er forbudt hvad er forum så til?
Det er da en efterlysning, med en bemærkning om hvorfor den søges , det kunne jo være at sælger vover sig herind, og så var det jo løst

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.59)

Ja jeg ved der er retningsregler for salg og køb og hvordan man tér sig her , men det er sgu vist kun reglen om salg og annoncering der efterleves for pænt sprog og tiltale er da ved at være en mangelvare ............. igen!

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 19.06)

Svar til Chy2:
Lige nu er du " Politiet " som er efter dem som du kalder " Politiet "..

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 19.06)

Og så svar til TO for det er derfor jeg er her...
Hvis ikke du kan se annonce mere, så er varen sikkert solgt..Har du tidligere skrevet på varen, så kan du finde den under dine slettede samtaler..Håber det hjalp lidt...

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 9 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 19.15)

helsing64 skrev:
Svar til Chy2:

Det har du da ganske ret i , men det er fandme fordi så snart en ny vover sig ind her så er de der lige med det samme i stedet for at være en smule behjælpelige.
Al lyst til at deltage i en debat her ender somregrel med at nogen smider l... i kassen eller du bliver sat på plads fordi du lige omgik en lille regel.
Hvad med dem der sidder og laver legewtråde og gætte land og hvad ved jeg , er det det forum er til for?
Ja dem skal der også være plads til , men så lad dog andre lave de tråde de har lyst til og lad dem dog forsøge at smide lidt annonce ind - Hvad sker der ved det ?
Men jeg jeg fik selv politikamsketten på i arrigskab - det skal ikke gentage sig , jeg gider nemlig slet ikke deltage her mere
Jeg vil kun annoncere fremover og I behøver slet ikke fortælle mig om reglerne. Dem mgåes jeg nemlig også som det passer mig . så er der tid til at passe på de nye ikke gør det

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 29 dage siden (d. 22. juni, 2012 · kl. 20.02)

Chy2 skrev:
helsing64 skrev:
Svar til Chy2:

Det har du da ganske ret i , men det er fandme fordi så snart en ny vover sig ind her så er de der lige med det samme i stedet for at være en smule behjælpelige.
Al lyst til at deltage i en debat her ender somregrel med at nogen smider l... i kassen eller du bliver sat på plads fordi du lige omgik en lille regel.
Hvad med dem der sidder og laver legewtråde og gætte land og hvad ved jeg , er det det forum er til for?
Ja dem skal der også være plads til , men så lad dog andre lave de tråde de har lyst til og lad dem dog forsøge at smide lidt annonce ind - Hvad sker der ved det ?
Men jeg jeg fik selv politikamsketten på i arrigskab - det skal ikke gentage sig , jeg gider nemlig slet ikke deltage her mere
Jeg vil kun annoncere fremover og I behøver slet ikke fortælle mig om reglerne. Dem mgåes jeg nemlig også som det passer mig . så er der tid til at passe på de nye ikke gør det :@
Der står ingen steder at man ikke må lave "hyggetråde" så som "Danmark" og lig. Og ja det er da såsandelig det forum er til, samt selvfølgelig at det er et sted hvor man kan spørge om ting. Forum er et sted hvor købere/sælgere kan udvegsle erfaringer og hygge sig, og ALLE skal være så velkommen,hvis man bare overholder de faktisk få regler der er.
Derimod står der ät det ikke er tilladt at annoncer i forum, og hvorfor skulle man da også det. Der er da 100 gange så stor chance for at sælge sine ting, hvis man skriver annoncerne der hvor de høre til. Det er faktisk spild af både din og andres tid, når folk som dig insistere på at ville annoncere i forum. Og du udstiller ovenikøbet hvor useriøst en sælger du er, ved at gøre det.

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 29 dage siden (d. 22. juni, 2012 · kl. 21.16)

alk1 skrev:
Chy2 skrev:
helsing64 skrev:
Svar til Chy2:

Jeg vil kun annoncere fremover og I behøver slet ikke fortælle mig om reglerne. Dem mgåes jeg nemlig også som det passer mig . så er der tid til at passe på de nye ikke gør det :@
Der står ingen steder at man ikke må lave "hyggetråde" så som "Danmark" og lig. Og ja det er da såsandelig det forum er til, samt selvfølgelig at det er et sted hvor man kan spørge om ting. Forum er et sted hvor købere/sælgere kan udvegsle erfaringer og hygge sig, og ALLE skal være så velkommen,hvis man bare overholder de faktisk få regler der er.
Derimod står der ät det ikke er tilladt at annoncer i forum, og hvorfor skulle man da også det. Der er da 100 gange så stor chance for at sælge sine ting, hvis man skriver annoncerne der hvor de høre til. Det er faktisk spild af både din og andres tid, når folk som dig insistere på at ville annoncere i forum. Og du udstiller ovenikøbet hvor useriøst en sælger du er, ved at gøre det.

Jeg insisterer skam ikke på at ville annoncere her , jeg synes bare man farer i blækhuset så snart en ny kommer forkert i byen.
Det kunnevære ren og skær uvidenhed og da man ikke selv kan slette og flytte så får man lige med det samme en masse smidt i hovedet.
Jeg ved godt man ikke må og har heller aldrig gjort det før idag, hvor djævlen for i mig , rolig det skal ikke gentage sig
Jeg synes generelt der er en lille flok her der huserer og bruger forummet her som om det er deres ejendom og stakkesl den der træder på de sorte streger de bliver slået hjem, og det med det samme

Prøv dog med en lidt pænere måde at debattere og henstille end den grove facon der bruges lige pt.
I min provokerende tråde får jeg faktisk en pæn henstilling til at flytte den hen hvor den hører til og intet andet , se det var en pæn måde at få at vide du er forkert på den end , få smidt reglementet i hovedet af dem der bor her og vogter over indlæggende

Det var sgu ærgerligt hvis jeg ikke kan komme på forum her mere, så må jeg finde et sted der er hyggeligere end her , det er nu heller ikke så svært. Jeg tror nu ikke jeg bliver kostet så meget ud at jeg heller ikke kan sælge her mere for den annonce som kom lidt galt i byen , men øv bøv så må jeg jo bruge DBA

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 27 dage siden (d. 24. juni, 2012 · kl. 21.04)

helsing64 skrev:
Og så svar til TO for det er derfor jeg er her...
Hvis ikke du kan se annonce mere, så er varen sikkert solgt..Har du tidligere skrevet på varen, så kan du finde den under dine slettede samtaler..Håber det hjalp lidt...

Tak for hjælpen. Kunne ikke finde samtalen.
Ved du også, om jeg kan slette denne tråd og hvordan? Det var ikke min mening at lave så meget postyr. mvh.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: