• 496.903 annoncer
  • 50.469 nye annoncer
  • 1.253.064 medlemmer
  • 5.027 online
Tråd startet: d. 11. juni, 2012 · kl. 23.31
Sidst opdateret: d. 24. juni, 2012 · kl. 18.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#31 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 16.41)

Og iøvrigt så må søn eller datter ikke låne/bruge en forældres bil på fuldtid. Nemlig...

#32 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 16.44)

Svar til fc40435203:
nej fat det nu det er min mor der skal eje bilen, jeg skal bare være bruger og hun vil ha den finanseret det er det som det hele handler om, så jo nibbe du har helt ret og ham der fc40435203 snakker om noget han ikk ved en fis om, har snakket med vores forsikring og de har sagt go for det, så han sidder bare og spiller smart og provokere uden og ha en skid og ha det i... utrolig du ikk fatter hvad jeg snakker om og blir ved med og skrive provo beskeder, har du ikk noget liv eller hva????

BRUGER INAKTIV
#33 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 17.01)

Svar til kbh666:
I starten af tråden var det da dig der skulle ha´ financ. og stå som ejer af bilen mens din mor skulle tegne ansvarsforsikringen, ikke ?
Nu skal din mor så både eje og tegne ansvarsforsikringen, ikke ?
Nu må du da snart blive enig med dig selv om det er det ene eller det andet der er udgangspunktet.
I øvrigt giver du også udtryk for at det er for at spare penge at policen skal stå i din mor´s navn.
Men forresten bliv reg. som bruger af bilen det kan du sagtens og det har jeg aldrig benægtet. Men du har intet økonomisk vundet ved en sådan ordning, idet du skal betale fuld præmie og så kan du lige så godt tegne din ejen ansvarsforsikring Alt andet er svindel. Nemlig...

BRUGER INAKTIV
#34 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 17.15)

Og lige en sidste ting når man bliver reg. som bruger bliver forsikringen tegnet med udgangspunkt i at brugeren starter fra øverste (dyreste) trin. Der ud over kan reg. bruger ikke opnå ancencitet (vist stavet forkert). Så det er da lidt surt den dag man selv skal ha´ sin egen ansvarsforsikring. Nemlig...

BRUGER INAKTIV
#35 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 17.38)

Rettelse: Der ud over kan reg. bruger ikke opnå anciennitet (der var den) der kan flyttes med over i eller til egen ansvarsforsikring. Sådan...

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#36 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.03)

Svar til fc40435203:
jamen forstå nu at det her indlæg ikk har en dyt med om jeg kan få billig forsikring eller ej det var dig der startet med og spørge om jeg selv havde haft bil i mit navn og hvor langtid???? men det har jo intet med det og gøre det handler om hvor jeg kan få finaseret en brugt bil på trods af lav indkomst??? du kan da være ligeglad om min mor skal eje bilen og det er mig der skal køre i den for det meste, udover det så er jeg 28 år gammel og ikk noget barn, så tror nok vi selv er herrer over hvordan vi vil dele den bil mig og min mor det kommer hverken dig eller nogen andre ved så længe det blir gjort lovligt og det har jeg vores forsikring selskabs ord på det ikk er, så er sgu endelig ligeglad hvad din mening om det....

#37 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.04)

Svar til kbh666:
rettelse forsikringsselskabet siger det er fuldt lovligt og gøre det på den måde vi vil gøre det

#38 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.53)

fc40435203 skrev:
Svar til nibbe:
Nej her misforstår du situationen. Personen (og jeg tror faktisk det er en hun) udtrykker klart at det er vedkommende selv der skal være ejer af bilen. Mens moderen skal tegne ansvarsforsikringen. Og det er dette punkt sagen drejer sig om. Nemlig...

Det gør det da ikke bedre. Når det er personen selv som ejer bilen, kan moderen jo slet IKKE tegne en forsikring på bilen.
Det er KUN bilens EJER som kan tegne forsikring.
Du KAN IKKE tegne forsikrig på en bil du ikke ejer.

BRUGER INAKTIV
#39 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.57)

Svar til kbh666:
Du har åbenbart selv glemt hvad du i starten af tråden klart giver udtryk for, at det netop var for at spare penge du vil køre på din mor´s forsikring men i egen bil. Først senere og efter at jeg havde gjort dig opmærksom på at det det vist ikke lige var efter bogen. Nævner du at du skal stå som bruger. Men her er min mistanke allerede vagt, idet du ikke lovligt kan spare så meget som en klejne ved at stå anført som bruger.
Du synes det er dårlig stil at jeg blander mig, tja alt er jo som bekendt relativt. Men når jeg i et frit debat forum læser at der muligvis er optræk til eller der skal foregå noget ulovligt, ja så blander jeg mig dælme. Og det har jeg gjort med udgangspunkt i dine første indlæg og tilkendegivelser.
Men fortæl gerne hvordan du kunne spare penge ved i sin tid at opgive din ejen ansvarsforsikring og istedet køre på din mor´s ansvarsforsikring "nu som reg. bruger". For så er der noget jeg ikke ved ? Bitte...

#40 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 18.57)

fc40435203 skrev:
Og lige en sidste ting når man bliver reg. som bruger bliver forsikringen tegnet med udgangspunkt i at brugeren starter fra øverste (dyreste) trin. Der ud over kan reg. bruger ikke opnå ancencitet (vist stavet forkert). Så det er da lidt surt den dag man selv skal ha´ sin egen ansvarsforsikring. Nemlig...

Der er du hellere ikke rigtig på den

Hvis du ejer bilen og jeg er registreret som bruger af den, så samler jeg som bruger accinitet. Og kan tage den med over til min egen forsikring den dag jeg får egen bil.

Det er blandt andet på den måde jeg startede.

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

BRUGER INAKTIV
#41 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 19.51)

Svar til nibbe:
Nej ikke som ejer formelt, det er "selvføldig" moderen, men det var jo kbh666 der efterlyste financering til eget bilkøb. Det var da sådan rammerne blev stillet op.
Jeg har lige konsulteret mit egen forsikringsmand i GF. Og skisme der har du ret mht. at opspare anccinitet som reg. bruger. Her har jeg talt mod bedreviden. Muligvis fordi jeg fra start af i tråden klart fik opfattelsen af at kbh666 blot havde til hensigt at køre "smart" på sin mor´s ansvarsforsikring. Og det er det der har ligget og luret i baghovedet.
Undskyld til kbh666 håber du vil se på min dummert mht. spørgsmålet som reg. bruger med milde øjne.
Og til dig nibbe, uden dig var vi ilde stedt, vi kan alle dumme os.

#42 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 21.11)

Svar til fc40435203:
Ja, puha, jeg har også fået lavet nogen dumme nogen de seneste dage..
Hvis ikke man dummer sig lærer man hellere ikke noget nyt.

Så er vi mennesker jo så heldig stillet, at det jeg ikke ved, det ved du måske, så på den måde suplerer vi jo alle sammen hinanden.

#43 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 09.01)

Svar til fc40435203:
ja ja den er go med dig.. gider ikk bruge min tid på og blive ved med og diskutere med dig din tosse.. ha en go dag og farvel

#44 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 09.03)

Svar til kbh666:
og det med tosse var venligt ment bare så du ikk lige misforstå det også

#45 - Skrevet for ca. 11 måneder og 7 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 09.54)

Svar til kbh666:
Hvorfor vil du vide hvor man kan købe når man er i RKI:
Tror ikke at du kan gå til en forhandler og købe en bil på afdrag og så skal den skal stå i din mors navn, det du taler om her er ejer-bruger, du som ejer og din mor som bruger, som bruger betaler hun forsikring.
Nemmest, er at din mor går i banken og låner hele beløbet, hun køber så bilen kontant og laver ejer-brugerskab på den, derved kan hun lovligt stå for forsikring.

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: