• 500.333 annoncer
  • 49.645 nye annoncer
  • 1.253.899 medlemmer
  • 3.668 online
Tråd startet: d. 11. juni, 2012 · kl. 23.31
Sidst opdateret: d. 24. juni, 2012 · kl. 18.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.31)

finasering af bil på trods af lav indkomst, er ikk registret i rki

nogen der kan fortælle mig hvor man kan købe en bil uden udbetaling?? det skal lige siges at jeg IKKE er rki registret, men finaserings firmaerne/bankerne vil ikk låne fordi de mener jeg ikk tjener nok fordi jeg ikk har en indkomst på over 200.000kr før skat, hvilket jo er noget P.. da jeg har 1500 kr til og smide til bil hver månede.. er der nogen der ved nogen steder man ka lave afdrags ordning selv om man ikk tjener over 200.000 om året, ville virkelig hjælpe skal bruge en bil:( PS. er IKKE registeret i rki

Gode svar:

fc40435203: Læs svar
AppleInTheMud: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.34)

Forsikringsmæssigt er det første gang du skal ha´ bil ?

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.35)

nej
skal ha den i en andens forsikring

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.37)

har haft bil i min eget navn et par år men da det blev for dyrt skal jeg har den i min mors navn, har aldrig selv haft en skade

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.38)

Men du skal køre i den ?

Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.41)

ja det skal jeg

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 23.51)

Hvis jeg nu var kriminalbetjent... og lyt nu til et godt råd og det gælder for så vidt også din mor. Lad være med de dumme julelege. Det er forsikringssvindel og strafbart.
Det er ikke mere end nogle få uger siden en far blev idømt 60 dage ubetinget for noget ligende. Så tænk jer nu om.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 02.04)

tror nu at de fleste forældre hjælper deres børn.. de unge betaler nemt 3x bilens værdi i forsikring (alm. ansvar) det er jo helt vildt!
Så I må bare tænke lidt over hvem der står som ejer og hvem der står som bruger... det er jo ikke ulovligt.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 02.59)

A1 biler på Fyn hvis du bare lige skal bruge noget hurtigt

Og lad være med det ejer / bruger nummer, laver du en skade bonker du din mor i hovedet også da det jo er hendes forsikring ...

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 07.05)

nej brug tisted eller gf det koster ingen ting der. har selv skulle betale over 20.000 kr på alle mine biler i starten men derinde gav jeg mac 8000 på min største bil

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 09.10)

det har ikk noget med forsikring og gøre det er finasering af bil uden udbetaling når man har en lav indkomst, jeg er 28 år og har kørt bil siden jeg var 18 og har altid brugt min mors forsikring og stået som bruger af køretøjet og det har aldrig været et problem så prøv og læs mit første indlæg rigtigt inden i svare på det.. det er ikk et spørgsmål om forsikring men et spørgsmål om hvor man kan få finanaseret sin bil uden udbetaling selvom man har en lav indkomst?????? TAK

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 09.13)

Svar til fc40435203:
der er skam intet svindel i det, prøv og læs forsikrings reglerne når du står som bruger af bilen... desuden er det ikk det mit spørgsmål går på, men omkring finansering med lav indkomst

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 09.37)

Svar til kbh666:
Som jeg læser dit svar, giver du klart udtryk for at du vil køre på din mor´s ansvarsforsikring, det er ulovligt.
Som daglig privat bruger (ikke erhverv) skal du ha´ din egen ansvarsforsikring. Men det er dit (og din mor´s) valg.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 09.46)

#kbh666

Har du overvejet nogle af de finansierings systemer du kan få ved toyota. Min søster købte en Eygo med 20.000 i udbetaling og en fast månedlig ydelse på under en plovmand, det var inkl service ved kørsel op til 20.000 km om året, (dog skulle hun betale dæk ved siden af). Jeg ved også at en af mine andre kammerater på snart de 30 år overvejer samme løsning da han kunne få det inkl forsikring som første gangs bruger for ca 500 mere i måneden, hvilket giver et samlet budget på 1000 om måneden og et godt stykke under din maks grænse. Han er selv i revalidering så han har heller ikke for meget at rykke rundt med. Jeg syntes du skal overveje det ift til at købe brugt bil!

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 10 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 09.46)

kbh666 skrev:
det har ikk noget med forsikring og gøre det er finasering af bil uden udbetaling når man har en lav indkomst, jeg er 28 år og har kørt bil siden jeg var 18 og har altid brugt min mors forsikring og stået som bruger af køretøjet og det har aldrig været et problem så prøv og læs mit første indlæg rigtigt inden i svare på det.. det er ikk et spørgsmål om forsikring men et spørgsmål om hvor man kan få finanaseret sin bil uden udbetaling selvom man har en lav indkomst?????? TAK

Beklager kbh666, men nu er du derude hvor du ikke kan bunde og har bragt dig selv (og din mor) i en rigtig træls situation.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: