Min lille familie og jeg har fornyligt "fået" en lille hvalp på knap 7 uger herhjem.
Det skal lige siges at muligheden for at det kunne være meget anderledes ikke eksistere.
Hun er en sød og medgørlig hund, men vi ved desværre ikke noget om hende.
Jeg har en datter på 2 år, og 2 katte og vi bor i rækkehus med 200 kv2 have.
så det er ikke fordi at det er usle forhold eller noget
Nå men mit største problem PT er når hun skal være alene hjemme, jeg brugte flere dage på at træne "alene hjemme"
men lige lidt har det hjulpet, vi har haft lukkede hende på badeværelset når vi var på job. men hun ødelagde både vægge, dørkarmene og en masse andet i løbet af et par timer. altså ødelagde fuldstændig.
Hun er naturligvis utryk og angst og vi har købt alverdens aktivitets legetøj, hule osv til hende, og selvom jeg ligger godbidder til hende rør hun dem ikke. så det er tydeligt at se at hun er dybt ulykkelig over at være ladt alene.
Er der nogen der har nogle ideer til hvad vi ellers kan gøre NU, vi vil jo nødig af med hende, men for hendes skyld kan vi jo blive nødt til det. har fulgt alle råd på nettet, men intet ændre sig.
OG DET SKAL NÆVNES at det er dette her der er mit problem PT og ikke andet, da der er styr på det
Skrevet med småt ... jeg har læst mange tråde nu, og må indrømme at nogle af jer virker lidt barske ;-)
I Kan dog skrive lige hvad i vil, for jeg lover jer at det ikke rør mig, kom friske