• 499.340 annoncer
  • 46.169 nye annoncer
  • 1.254.192 medlemmer
  • 8.678 online
Tråd startet: d. 11. juni, 2012 · kl. 19.28
Sidst opdateret: d. 22. januar, 2013 · kl. 20.35
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 19.28)

søger rideudstyr

jeg er en pige på 11 år som skal starte til ridning på anderup rideskole og jeg leder efter ridehjelm, ridebukser, ridevest og ridestøvler. det er første gang jeg skal gå til ridning så kender ikke størrelse på tingene så ville høre om i vidste hvad størrelse jeg cika bruger og om nogne evt har noget jeg kan låne eller som bortgives eller hvor jeg kan få det helle for højest 200" kr

det ville være super
kh Cecilie

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 20.59)

jeg betvivler på at du får det hele nogen steder for 200 kr en sikkerhedsvest koster 1000 kr af ny. brugte ridehjelme vil jeg ikke anbefale da du ikke ved hvor mange slag den har fået. Men en ny ridehjelm kan du få til ca 300 kr. da jeg ikke ved hvordan du ser ud er det lidt svært at vejlede dig i str. Men ridebukser skal du vel have i samme str som du bruger i almindelige bukser måske et nr støre ridestøvler findes i forskellige str i skaftet så der må du i gang med et målebånd og måle din læg. str af ridehjelm afhænger at str på dit hoved så der må du igen måle. De fleste rideskoler har nogle hjelme man kan låne de første gange man prøver at ride og et par gummistøvler og et par jogginbukser er nu ganske udemærket at ride i de første mange gange intil du er sikker på at det er det du vil. Rideudstyr er rigtig dyrt både nyt og brugt. Held og lykke og god fornøjelse med ride timerne

#3 - Skrevet for ca. 4 måneder og 0 dage siden (d. 21. januar, 2013 · kl. 19.56)

Jeg synes du skulle tag forbi http://rytterkompagniet.dk/

Hun har virkelig billig rideudstyr - held og lykken med jagten

#4 - Skrevet for ca. 3 måneder og 30 dage siden (d. 22. januar, 2013 · kl. 14.11)

Hej. Jeg har en del liggende , prøv at skriv nogen mål til mig, så kan det være jeg har det du mangler. 53611682

#5 - Skrevet for ca. 3 måneder og 30 dage siden (d. 22. januar, 2013 · kl. 19.29)

Hej jeg har også noget forskelligt noget ridebukser og en en ridehjelm der aldrig er brugt du kan få for 100,- og ridebukserne for 50,- det er ret billigt og det er ikke brugt..

hvor gammel er du?
du kan svare over mobil hvis det lyder noget for dig:)
mobil ; 42369045

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 3 måneder og 30 dage siden (d. 22. januar, 2013 · kl. 19.55)

Lav heller en annonce nogle folk herinde bliver "sure" hvis de ser sådan noget

#7 - Skrevet for ca. 3 måneder og 30 dage siden (d. 22. januar, 2013 · kl. 20.35)

Istedet for at prøve på at sælge alt jeres gammelt rideudstyr her på forum, hvor det ikke er tilladt, så prøv da lige at se hvor gammel den her tråd er. Mon ikke pigen længe har fået sit ridetøj

Og sæt en annonce i annonceafdelingen, det er der alt salg og køb skal foregå og ikke i forum.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: