• 482.190 annoncer
  • 48.855 nye annoncer
  • 1.264.633 medlemmer
  • 3.156 online
Tråd startet: d. 11. juni, 2012 · kl. 18.02
Sidst opdateret: d.  7. marts, 2013 · kl. 08.27
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. juni, 2012 · kl. 18.02)

Ble konen

Jeg har haft bleer til salg. Og her ringede en dame til mig. Hun samlede på dyrene der var på bleerene. Lige pludselig ville hun komme og hente de beskidte bleer. Jeg tilbød en ren, men det takkede hun nej til.
På 6 timer ringede hun 170 gang ca

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 08.43)

Svar til pernille1973:
Kære Pernille.
Hvis du prøver at lede i de gamle tråde på G&Gs forum, vil du opdage, at dit problem er velkendt. Det er et psykisk ustabilt menneske, du har med at gøre. Smid røret på eller sig, du melder hende/ham til politiet, hvis ikke hun stopper.
Det er et alvorligt problem. Det eneste, der undrer mig, er, at det er en kvinde. Personen er kendt som "blemanden". Prøv at lede under den betegnelse i de gamle tråde.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 16.25)

Jeg har prøvet og sige at jeg har snakket med polititet (hvilken jeg oss har), men det blev det kun være af.
I aftes var den gal igen. På en time fik jeg 60 - 70 opkald

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 20.28)

Jeg har en pusletaske til salg og fik idag en opringning om tasken og om jeg så ikke havde flere ble børn siden jeg solgte tasken. Imens jeg undrede mig over spørgsmålet kom det så, om jeg ikke kunne levere tasken med en ble i - dog ikke noget om, at den skulle være brugt - men at der skulle være en ble i.
Det var en dame der ringede, uden at præsentere sig - tror der måske er tale om ble-damen.
Hun ringede 3 x på 30 min med hemmeligt nr, så hvordan kan man lige melde vedkommende til politiet på et hemmeligt nr, hvis det kom dertil ?

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 20.47)

mener, man kan blokere, selv hemmiligt nr.

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. juni, 2012 · kl. 21.23)

steffi74 skrev:
Kan man ikke helt lade være med at oplyse sit telefon.nr. i annoncerne, det kan man på dba.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. juni, 2012 · kl. 12.26)

Svar til Mette1719:
Det var oss en dame der ringede til mig og oss fra hemmelig nr. Men tror hun er stoppede nu. Hun rigede i torsdags og der sagde jeg at jeg ikke havde flere bleer og så stoppede hun

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. juni, 2012 · kl. 12.48)

denise15 skrev:
steffi74 skrev:
Kan man ikke helt lade være med at oplyse sit telefon.nr. i annoncerne, det kan man på dba.
kan man da sagtens, men hvordan vil du ellers få solgt????

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 17.18)

jeg har været ude for det samme, og politiet var velkendt med hende/ham.. De bad mig skifte nummer, får jeg modtog over 200 opkald på en dag! så jeg skiftede nummer.. og nu sørger jeg for ikke at ha noget der kunne minde om at det kunne ha noget med bleer at gøre herinde..

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 19.00)

steffi74 skrev:
denise15 skrev:
steffi74 skrev:
kan man da sagtens, men hvordan vil du ellers få solgt????
Pr. mail. Det gør jeg på dba, det fungerer fint. Så er man også fri for at ringe folk op, (ekstra udgift) der ringer forgæves til ens tlf.svarer.

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 8 måneder og 30 dage siden (d. 19. september, 2012 · kl. 17.56)

Synes det kunne være fedt at skrive til programmet kontant, så kunne de lige lave et afsnit om underlige telefon stalkere på gul og gratis... For der findes flere end blekonen (se evt Mit opslag som hedder klam fettish fyr)... Det kunne da være underholdende at finde ud af hvem det var og sikke nogle spørgsmål der kunne blive stillet...:)

#12 - Skrevet for ca. 8 måneder og 30 dage siden (d. 19. september, 2012 · kl. 17.58)

o0Jeanette0o skrev:
Synes det kunne være fedt at skrive til programmet kontant, så kunne de lige lave et afsnit om underlige telefon stalkere på gul og gratis... For der findes flere end blekonen (se evt Mit opslag som hedder klam fettish fyr)... Det kunne da være underholdende at finde ud af hvem det var og sikke nogle spørgsmål der kunne blive stillet...:)
Det synes jeg du skulle gøre, så vil jeg glæde mig til den udsendelse.

#13 - Skrevet for ca. 8 måneder og 30 dage siden (d. 19. september, 2012 · kl. 18.16)

Ej GUD hvor jeg dog sidder og ærgrer mig nu ... tænk sig ALLE de "libero up and go" jeg til dato har belemret den stakkels skraldemand med Får da helt ondt af ham ... især når jeg nu erfarer, at disse er SÅ eftertragtede, at nogen helt u/b ønsker at overtage dem Kunne man nu måske bare få 50 øre pr. stk .... efter brug vel at mærke jamen SÅ^var det ski da en helt go´forretning

#14 - Skrevet for ca. 8 måneder og 30 dage siden (d. 20. september, 2012 · kl. 01.42)

Sidder og kommer i tanke om at jeg for 4 år siden var i praktik i en SFO i led i min Udd der lå en vuggestue i nabohuset her forsvant dagensration af brugte bleer fra deres skraldespand det stod på i en månede,de fandt så ud af at det var en ung mand der tog poserne og jeg skal spare de damer for detaljerne hvad de blev brugt til! Så jo klø i bare på tøser bare i ikke skriver detaljerne her

#15 - Skrevet for ca. 7 måneder og 2 dage siden (d. 17. november, 2012 · kl. 16.40)

Svar til Chievas:
AAAD ! AAAD ! AAAD ! puuuh.....
He He .. Vi kan sælge ham dem med nutella i stedet for at der er ad i

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: