• 495.512 annoncer
  • 46.499 nye annoncer
  • 1.254.886 medlemmer
  • 4.123 online
Tråd startet: d. 10. juni, 2012 · kl. 12.32
Sidst opdateret: d. 28. juni, 2012 · kl. 10.55
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 12.32)

Danmark i EM - fodbold

Nu er jeg ikke normalt en der følger vildt meget med i sport, men når det kommer til fodbold, hvor de er med i noget lignende EM så er jeg på.

Og kampen mod Holland gik jo over forventet, hvilket jo bare er fedt

Men hvordan tror i det kommer til at gå, var det alt det held vi havde, eller går vi hele vejen. Kom med nogle gode indspark og lad os få en hyggesnak

Og som sagt har jeg ikke den store kendskab, så er der nogle der vil fortælle mig, hvorfor Morten Olsen snakker om, at en af de hollandske spillere skulle have haft et rødt kort? Jeg opdagede intet

Gode svar:

Licon: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 14.07)

Svar til skumfidusen:
Hvis vi vinder over Tyskland og Portugal, så ser det rimeligt lyst ud. Så ikke ret mange sek. af kampen, da fodbold ikke interesserer mig ret meget. Så F1 på TV3 3 Puls.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 14.25)

Svar til forst:

Ja det kan du vel have ret i, tror de er et par hårde nødde at knække.

Formel 1 er så ikke lige mig, har været plaget af det som barn, når min far og bror sad og så det, ja så var det jo fuldstændig lige meget, om vi var andre ville se noget andet.. piv piv

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 14.27)

Jeg ville nu sige, at det var held, men jeg syntes nu også, at de spillede en ret god kamp. Hollænderne havde mange chancer for at få scoret, men brændte dem alle sammen.

Jeg så hellere ikke hvorfor, at hollændere skulle have haft et rødt kort? Men jeg så, at vi skulle have haft et, da der var hånd.

Men vi må jo bare håbe på at vores held ikke forsvinder, og at holdet fortsætter med at spille, ligesom de gjorde mod Holland.

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 14.41)

Svar til skumfidusen:
Jeg har heller ikke så meget forstand på fodbold, men har da regnet mig frem til følgende:

Der er 23 mand ialt på banen og en bold,
- i hver ende af banen står en mand og kikker på de andre - de er de enste, der må tage bolden med hænderne - det kan være koldt, og derfor har de tit vanter på,
- de 22 andre har forskelligt tøj på, 11 og 11 er de ens klædt, de kaldes hold,
- holdenes opgave er, at trille bolden ned i den modsatte banehalvdel - så ham der bare kikker, ikke falder helt i søvn,
- den 23. mand er som oftest klædt i sort; hans opgave er at bære bolden ind på banen og ud igen; derudover render han rundt og pifter ad dem der triller med bolden - skide distraherende,
- der er også en 24. mand; han er skomager og ser til, at alle spillerne har ordentligt fodtøj på, inden de slippes ind på banen,
- der er nu også 2 mand mere; de render op og ned ude i siderne og generer alle fotograferne, der sådan set bare passer deres arbejde og tager nogle billeder,
- uden på sidelinien og på tilskuerpladserne sidder alle dommerne; de er ofte meget uenige, og kan godt finde på at slås under og efter forestillingen.

Ude på sidelinjen sidder også dem der ejer holdene - de kan også blive uenige og begynde at slå på hinanden.

Mangler vi nogen

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 15.49)

Svar til skumfidusen:
Van Persie fra Holland gav i forskellige situationer Danel Agger fra Danmark en albue i ansigtet, første gang skulle Van Persie
have haft det gule kort og anden gang det røde. Men alt i alt en rigtig god kamp hvor Danmark for en gang skyld havde heldet
på deres side og Holland missede alt hvad de kom i nærheden af, af chancer som de havde mange af, men ikke kunne udnytte.
En god målmand og et godt sammenspil var medvirkende til, at de mange Hollandske chancer løb ud i sandet.
Der var ikke hånd på bolden som IFsersen mener, bolden ramte armen og det var uforsætligt, derfor dømte dommeren det heller ikke. Vi venter nu med stor spændning på at Onsdagen skal komme, hvor vi skal spille mod Portugal, men mon ikke vi har gode chancer mod dem også, vi krydser vores små fingre.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 17.12)

Svar til Licon:

Tak for et rigtig godt indlæg, så blev jeg meget klogere Jeg ved ikke hvor gode vores chancer er mod Portugal, men syntes bare alle snakker om, at de er nogle af de hårde, så jo her bliver der rigtig krydset og håbet

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 17.13)

Svar til Nil-Troll:

Skøn som altid du er, og nej jeg tror nok du fik alle med Griner meget højt

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 14.35)

Vi kan jo osse bare vinde over Portugal imorgen, så er vi videre i gruppen :):)

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 23.31)

Svar til scharlot:

Ja det gik desværre ikke Men syntes da der blev gjort et flot come back, bare ærgeligt, at det ikke holdt.

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 14. juni, 2012 · kl. 16.30)

Svar til skumfidusen:
Ja det udartede sig til noget af en gyser, utroligt ærgeligt at vi ikke kunne holde til det sidste fløjt, men der kan man bare se, det kan gå stærkt, sådan er fodbold og intet er sikkert før det sidste fløjt. Bedre held med Tyskland på Søndag, der uden tvivl også bliver en gyser.

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 1 dag siden (d. 24. juni, 2012 · kl. 17.39)

Svar til Licon:

Ja øv det gik desværre heller ikke mod Tyskland, og jeg sad jo så og så kampen i Italien, og nøj hvor har tyskerne dog været arrogante og hoverene... æv... men de går op i det med liv og sjæl, jeg kan så bare sige, at jeg håber de taber mod Portugal, da sejren mod os, betød at det blev dem, som Tyskland skal møde på et senere tidspunkt (Lidt bitter er man vel altid )

#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 28 dage siden (d. 28. juni, 2012 · kl. 10.55)

Svar til skumfidusen:
Nej vi var alt for tilbageholdende mod Tyskerne og lavede for mange fejl og det gør man bare ikke mod et så stærkt hold, så bliver det promte straffet.
Og nu er Portugal også sendt hjem, så det bliver ikke dem Tyskerne skal spille imod, det bliver formentlig Spanien da de nu er i finalen, hvis jeg skal gætte, men nu skal Tyskerne altså først slå Italien.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: