• 497.251 annoncer
  • 48.999 nye annoncer
  • 1.253.416 medlemmer
  • 4.401 online
Tråd startet: d.  9. juni, 2012 · kl. 22.27
Sidst opdateret: d. 13. august, 2012 · kl. 20.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 22.27)

Svindel med elektronik på nettet.

Er du på vej ud i køb af brugt elektronik på eks G&G, så gør dig selv en tjeneste at læse denne hjemmeside først. Den rangerer IKKE på højde med Bibelen. Fordi Bibelen KUN er en, bevares godt fortalt historie, men dog kun en historie. Denne hjemmeside fortæller om farer ved at handle brugt på nettet, den fortæller om kendte svindlere, og er i det hele taget et slags "service-organ" for mennesker som vil vove sig ud i at købe dyr elektronik på nettet. Se den hvis du tør ..........http://www.antisvindlergruppendk.tk/

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 00.24)

Hmm... Jeg forstår godt ideen med hjemmesiden, men at udstille folk med navn, adresse og telefonnummer, samt billede er måske lidt uheldigt. At der så også står udtalelser om de påståede svindleres familie, finder jeg usmageligt! Hvis jeg en dag laver noget lort, skal min familie sku ikke udstilles, er det så svært at forstå?

Jeg har handlet MANGE gange på nettet og har ALDRIG haft problemer. Men nu kan jeg jo som de fleste andre også bruge min sunde fornuft.
Hvis jeg skal købe dyrt på nettet, så vil jeg se varen, eller afhente selv. Og opfordrer dem der vil købe af mig til det samme.
Der findes i dag, et utal af muligheder, blot ikke på gul og gratis... Så brug dog dba eller trendsales istedet... Ebay har haft lignende sikkerhed i lang tid efterhånden.

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det jo nok tilfældet.
Og til AntiSvindlerGruppen, så tror jeg faktisk den hjemmeside er ulovlig. Vel også derfor guloggratis ikke vil tillade at udstille personer i forum...
Skriv til Ekstra Bladet istedet. Og gi guloggratis en opsang og få indført noget sikkerhed... Det kræver bare at man ikke tager kontakt til personen udenom sikkerhedssystemet og overfører penge. Hvis nogle stadig hopper på den, så hjælper intet system jo på svindel.

Næste problem man så kan støde ind i ved at købe noget der lyder for godt til at være sandt er jo så at blive sigtet for hæleri...

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.01)

Det er sg iorden idioterne udstilles...måske er siden ulovlig, men det kan jeg godt se igennem fingre med...snyderne skal stoppes. At give G&G en opsang er vist det samme som at tale til en dørstolpe..det er prøvet mange gange. Hvad angår snydernes familier...de er sg nok ligeså kriminelle.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.24)

Svar til Stoffer77:
Om lovligheden er der tærsket langhalm. Siden ER lovlig. Flere politi-kredse kender til den. Alle de svndlere, som er beskrevet på siden, HAR fået besked om at de er der. Og ikke ÈN har klaget, lagt sag an osv. Alle billeder på siden, er hentet direkte fra svindlernes Facebook-profiler, og det ER lovligt at bruge billeder som de SELV har lagt ud. Der er faktisk et link på vores side, som viser til en side fra POLITIETS hjemmeside, som omhandler det med billeder. Er vi SÅ færdige, èn gang for alle med at diskutere lovligheden. Jeg gider sku snart ikke blive ved med at forklare bedrevidende "lommeadvokater" om det.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.44)

Det eneste problem der er med siden er, at der ingen dokumentation er for om de ER svindlere. Der påståes at de svinder men der er ingen beviser, det burte som det første være med.

Enhver abekat kan skrive at den og den svinder uden at fremlægge dokumentation.

Gul og gratis har jo forsøgt at gøre noget ved svindel ved at oprette G-handel. Jeg har ikke prøvet det, er der nogen der ved om det virker med at få sine penge igen hvis man ikke har fået varen

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.55)

Svar til lars hurup andersen:
Måske har du ikke fulgt med fra starten, da gruppen blev dannet. Disse svindlere, har ALLE, flere politianmeldelser mod sig, liggende på de respektive stationer, hvor de nu bor. Vi i gruppen har flere medlemmer som har dokumentation for at DE er blevet snydt af disse mennesker. Og denne dokumentation har Politiet OGSÅ. Så der fik du vist tasterne til at flyve hurtigere end du kan tænke. Det er naturligvis IKKE lovligt at lave den slags uden dokumentation. Så du har ret i, at en abekat IKKE kan dette uden dokumentation. Men den kan sagtens skrive bedrevidende her på Forum, lader det til.

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.58)

Og vi lægger IKKE den dokumentation ud på vores side, for den skal bruges i retten mod disse mennesker. En af de hardcore, Dennis Maul Andreasen, blev IGEN fængslet i denne uge. Og vi har medlemmer som er blevet snydt af ham, og hvor dokumentationen ligger hos Vordingborg Politi. Så JO, vi har dokumentationen i orden. Men den kommer ikke ud på vores side, da der flere steder er navne og adresser på de mennesker der er blevet snydt. Og det kommer IKKE ud.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.00)

Svar til Stoffer77:
Vi har taget en af dine indsigelser til efterretning, og har fjernet den passage om Michelle Foldager Jensens mor og familie. Det havde du ret i.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.19)

Jeg fatter simpelthen ikke at en gruppe som påberåber sig at være lovlige og i stand til at frelse hele verden, ikke er i stand til at fremlægge dokumentation for deres påstande eller i det mindste bare at argumentere på et sagligt og fornuftigt plan. Jeg forstår heller ikke at en gruppe som forsøger at virke seriøse, vil acceptere at een person kan få hele gruppen til at fremstå som en flok mindrebemidlede, useriøse, højtråbende flok helte wanna bees. Havde det være mig havde jeg fjernet et så infantilt individ for længst.

Hvis du i din alvidenhed er så sikker på at det i gør er lovligt, og kan bevise det, så tager jeg hatten af for det, men ting bliver altså ikke lovlige bare fordi du råber højt og påstår det samt sviner folk til.

Jeg har ikke på noget tidspunkt fået et, bare tilnærmelsesvist, fornuftigt svar på et eneste af mne spørgsmål til dig. Det eneste jeg får er en gang tilsvining, hvor du kalder mig øgenavne (Bjørn Elmquist) og hænger mig ud for at holde med svindlerne eller endda selv at være en af dem. Hvor sagligt er det? og hvad siger det om jeres lille helte sammenslutning?

I råber og skriger op om at G&G ikke gør noget.Hvis i nu gav dem arbejdsro, i stedet for hele tiden at skulle fremstille jer selv som værende de eneste der kan gøre noget ved alt kriminalitet her i verden så havde de måske tid til at gøre det de skal. Det er weekend efter weekend at i opretter nye fake profiler og laver dusinvis af intetsigende og dumsmarte indlæg som de skal bruge tid på at slette.

Tag jer dog sammen. Det er faktisk et godt initiativ i har gang i men i ødelægger det totalt ved at være en flok bralrende, højtråbende idioter der sviner folk til hvis de ikke makker ret eller stiller spørgsmål som i ikke evner at svare på.

I er jo nok slettet i morgen tidlig men så kan jeg måske få et svar når i opretter en ny profil næste weekend

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.29)

Svar til LChrN:
Hørt !
-Fordi man ikke har sin adresse stående på eks. Krak, er det ikke ensbetydende med at man skal hænges ud som svindler. Det kan jo være de ikke har lyst til det.

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.31)

Svar til Augustpigen:
Sikke noget pladder.
Det er på ingen måde lovligt at hente billeder folk selv har lagt ud - heller ikke fra Fjæsbog.
De eneste der har lov til at bruge de billeder der lægges ud på fjæsbog, er fjæsbog selv. Du har INGEN RET til at bryde ophavsretten (hvilket der gøres, for når man lægger billeder ud på FB siger man ja til at FB får retten til billederne).

Så er jeg faktisk ret ligeglad med hvad politiet skriver eller ikke skriver. Politiet kan ikke bare skrive noget, der går imod dansk lovgivning.

At jeres medlemmer har dokumentation liggende, kan man jo ikke bruge til noget som helst.
Rent faktisk kan det også gå hen og blive et problem for jer, bare at smide om jer med udsagn på den måde.
Det kaldes bagvaskelse, og HVIS en sag ender i retten, kan man faktisk ende med at tabe, fordi man har været så dum at lægge sådan noget lort online.
Det kunne også være derfor I ikke er blevet anmeldt. Der sidder nogen og spekulere i det, og de ved måske at de går fri, fordi I dybest set har stillet jer selv i en situation, hvor I ikke er pålidelige.

Det er da også foruroligende, at når der er nogen der siger at du har lavet noget klummer Augustpigen, så er din reaktion at svine dem til.
Tror du helst seriøst selv, at det får folk til at være mere villige til at støtte op om projektet?

Det der er vist det man kalder for at skyde sig selv i foden.

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.34)

Ud over det:
Er siden lavet i flash eller sådan noget?
Den er afsindigt langsom her hvor jeg sidder... (sidder med en 100m/bit forbindelse).

---
Det er også lidt sjov at I er så ivrige efter at "name and shame"'e andre, men jeg kan ikke finde navne på dem der står bag gruppen.

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.42)

Hvad med at vente med at offentliggøre navne til efter de er dømt? Anmeldelser alene bør ikke være nok til at hænge dem ud. En af dem er endnu ikke anmeldt, men blot smidt på siden pga. en utilfreds køber.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.48)

Svar til Augustpigen
ang. lovligheden i jeres hjemmeside må jeg nok erkende at der har jeg min tvivl. At politi er bekendt med den eksisterer er ikke det samme som at den er lovlig da det højst sandsynligt ikke er prøvet ved en domstol. Det er sådan at i det danske retsvæsen er du først skyldig i det øjeblik du er blevet dømt , om nogle af disse personer er det , ved jeg ikke noget om, men herefter hvis de er dømt, er det med garanti IKKE LOVLIGT at hænge dem ud da det er krænkelse af privatliv i offentlig medie. Hvis jeg var jer ville jeg hurtigst muligt fjerne siden, som efter min mening er noget pis. Er der en anmeldelse er det politiets opgave at gøre noget ved problemet , jeres side synes jeg er usmageligt!!!
Mvh Dennis( ja jeg hedder også Dennis):)

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 10.55)

Svar til Chinchi:
Sidder på en 70/5 Mbit og der er den også meget langsom....

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: