Jeg fatter simpelthen ikke at en gruppe som påberåber sig at være lovlige og i stand til at frelse hele verden, ikke er i stand til at fremlægge dokumentation for deres påstande eller i det mindste bare at argumentere på et sagligt og fornuftigt plan. Jeg forstår heller ikke at en gruppe som forsøger at virke seriøse, vil acceptere at een person kan få hele gruppen til at fremstå som en flok mindrebemidlede, useriøse, højtråbende flok helte wanna bees. Havde det være mig havde jeg fjernet et så infantilt individ for længst.
Hvis du i din alvidenhed er så sikker på at det i gør er lovligt, og kan bevise det, så tager jeg hatten af for det, men ting bliver altså ikke lovlige bare fordi du råber højt og påstår det samt sviner folk til.
Jeg har ikke på noget tidspunkt fået et, bare tilnærmelsesvist, fornuftigt svar på et eneste af mne spørgsmål til dig. Det eneste jeg får er en gang tilsvining, hvor du kalder mig øgenavne (Bjørn Elmquist) og hænger mig ud for at holde med svindlerne eller endda selv at være en af dem. Hvor sagligt er det? og hvad siger det om jeres lille helte sammenslutning?
I råber og skriger op om at G&G ikke gør noget.Hvis i nu gav dem arbejdsro, i stedet for hele tiden at skulle fremstille jer selv som værende de eneste der kan gøre noget ved alt kriminalitet her i verden så havde de måske tid til at gøre det de skal. Det er weekend efter weekend at i opretter nye fake profiler og laver dusinvis af intetsigende og dumsmarte indlæg som de skal bruge tid på at slette.
Tag jer dog sammen. Det er faktisk et godt initiativ i har gang i men i ødelægger det totalt ved at være en flok bralrende, højtråbende idioter der sviner folk til hvis de ikke makker ret eller stiller spørgsmål som i ikke evner at svare på.
I er jo nok slettet i morgen tidlig men så kan jeg måske få et svar når i opretter en ny profil næste weekend