• 481.734 annoncer
  • 46.541 nye annoncer
  • 1.264.126 medlemmer
  • 8.537 online
Tråd startet: d.  9. juni, 2012 · kl. 22.11
Sidst opdateret: d. 11. juni, 2012 · kl. 10.09
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 22.11)

Pas på thomasfrisk!

Han er en uærlig mand, der lyver i sine annoncer og påstår, han har kvitteringer, som man aldrig ser noget til.

Synes ikke han skal snyde flere.

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 22.40)

Svar til Kenneth Bon:
Enig med Kenneth. Denne Thomas har fået sin egen lille "fanside" på vores hjemmeside http://www.antisvindlergruppendk.tk/

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 23.02)

denne hjemmeside virker ikke, er serveren måske gået ned ?

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 23.30)

o s skrev:
denne hjemmeside virker ikke, er serveren måske gået ned ?

Heller ikke hos mig...!

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 00.13)

Svar til fc40435203:
Gad vide om den ikke hedder antisvindelergruppen.dk og ikke tk

Telefonledninger og Stik
Alt i Stik og ledninger til Fastnet og Routeren
telecall.dk
Retro Telefoner
KØB Telefon i Antik Design. GRATIS og Hurtig Levering
telecall.dk
Vægtelefoner
Mange Farver og Modeller. GRATIS og Hurtig Levering.
telecall.dk
KIRK - GIGASET - DORO
GRATIS og Hurtig Levering
telecall.dk
Doro Mobiltelefon
KØB en enkel Doro Mobil til Ældre. Stort udvalg!
telecall.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 00.34)

Den hedder www.AntiSvindlerGruppenDK.tk
Og har netop svaret på Augustpigen's indlæg her på forum, hvor hun linker til den...
Men den er LANGSOM... Tror serveren står på månen

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 05.15)

Den side er vidst ikke helt lovlig...

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 08.53)

Det er vel heller ikke lovligt at tage røven på folk...hvis den er ulovlig har jeg lettere ved at se igennem fingre med det end alle de idioter der snyder og bedrager. Det er kun godt de får modstand..og det ser ud til det virker...så fred være med det.

BRUGER INAKTIV
#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.22)

Svar til forst:
Om lovligheden er der tærsket langhalm. Siden ER lovlig. Flere politi-kredse kender til den. Så PRØV nu at lade være med at lade som om du ved alting. Alle de svndlere, som er beskrevet på siden, HAR fået besked om at de er der. Og ikke ÈN har klaget, lagt sag an osv. Alle billeder på siden, er hentet direkte fra svindlernes Facebook-profiler, og det ER lovligt at bruge billeder som de SELV har lagt ud. Der er faktisk et link på vores side, som viser til en side fra POLITIETS hjemmeside, som omhandler det med billeder. Er vi SÅ færdige, èn gang for alle med at diskutere lovligheden. Jeg gider sku snart ikke blive ved med at forklare bedrevidende "lommeadvokater" om det.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.33)

Svar til Augustpigen:
Der har tidligere været en lign. side, som lavede stortset det samme som på denne her side. Og ophavsmanden fik besked på enten at lukke siden ned el. gå i fængsel. Om siden så er lovlig er eller ej, men tror ikke den er helt lovlig, for det er jo ikke lovligt at krænke privatpersoner, uden at de har givet tilsagn til dette. Og så er det ligemeget om de har profiler på FB eller andre sider.

Jeg vil da ihvertfald lige forhøre mig imorgen på den lokale politistation om det der laves er helt lovligt.

Telefonsvarer til Fastnet
MANGE forskellige Modeller. GRATIS og Hurtig Levering.
telecall.dk
Trådløse telefoner
SIEMENS GIGASET -PANASONIC - DORO.
Stort udvalg hos telecall.dk
Mobiltelefoner Til Ældre
Stort udvalg af mobiler fra bl.a. DORO og EMPORIA
telecall.dk
KIRK - GIGASET - DORO
GRATIS og Hurtig Levering
telecall.dk
Vægtelefoner
Mange Farver og Modeller. GRATIS og Hurtig Levering.
telecall.dk

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.37)

Svar til Hotnugger:
Jeg giver dig fuldstændig ret i, at det ikke er lovligt at tage rø... på folk. Men med de regler der forefindes på området, så må jeg sgu sige, at det er fristende (ikke fordi jeg syntes det er smart). Fra at man laver en anmeldelse på en person, til vedkommende bliver (hvis de gør) dømt, kan der meget nemt gå op til flere år. Og kommer vedkommende endelig for en dommer, så kan den dømte benægte det hele, og så er man fri som en fugl, og kan fortsætte.

BRUGER INAKTIV
#12 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.47)

Svar til forst:
Aldrig har jeg da hørt noget så dumt. "komme i fængsel". Smider man en gruppe på 30 personer i fængsel for det, tror du ? Ak, ak. Men spørg du bare politiet. Jeg har faktisk snakket med en kriminalbetjent i Haderslev om det, da han gerne ville ha at vi hjalp en ung pige med at komme ud af svindel-kriminalitet. Vi aftalte i fællesskab at fjerne hende fra siden, men det var ikke et krav, for det vidste han godt at han ikke kunne stille krav om. Og han udtalte OGSÅ, at hvis pigen ikke kunne holde sig fra kriminalitet, og igen endte på vores side, ville han synes hun fuldt ud havde fortjent det. Jeg tror helt ærligt at han havde truet OS med bål og brand, hvis siden var ulovlig. Tror du ikke ?.

BRUGER INAKTIV
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.51)

Svar til Augustpigen:
Det er rigtigt nok det jeg skrev. Man smider selv. ikke 30 personer i fængsel....klovn. Det var ophavsmanden jeg snakkede om.
Tror stadigvæk ikke 100% på at siden er helt lovlig, men det får jeg nok bekræftet imorgen om den er.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 11.03)

forst skrev:
Den side er vidst ikke helt lovlig...

er det ikke ligegyldig om siden er lovlig,
den advarer mod svindlere, er det ikke nok.
så lad os glemme hensynet til svindlerne lidt, og tænke på ofrene.
jeg forstår faktisk ikke dit hensyntagen ??????

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 11.31)

Svar til forst:
Det vil sige, at du mener at en Webmaster ALENE kan gøres ansvarlig for hvad han, af en gruppe mennesker, bliver sat til, kun ren teknisk, at skrive på en hjemmeside. Jeg synes snart, at naiviteten ingen ende har. Tror du virkelig selv på det ?. Tror du at alle de indput der kommer fra gruppen, ene og alene er Webmasters ansvar. Jeg tager sku hatten lidt af for dig. Du er ved at sætte rekord, som den med det mest naive indlæg jeg har set her i flere år. Hvis du har ret, er der INGEN der tør ha det hverv mere. At tænke sig, at eks. en hjemmeside med mange tusinde brugere, kan læne sig tilbage og give Webmaster skylden, hvis der står noget forkert/ulovligt. Dit indlæg vil vi grine af i mange år i gruppen.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  Næste >>