• 496.517 annoncer
  • 45.479 nye annoncer
  • 1.254.485 medlemmer
  • 6.846 online
Tråd startet: d.  9. juni, 2012 · kl. 21.48
Sidst opdateret: d. 10. juni, 2012 · kl. 13.38
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 21.48)

Svindel med Iphones, Ipads og anden letomsættelig elektronik.

Inden du kaster dig ud i at købe brugt på nettet, anbefales det at læse denne hjemmeside igennem. Den kan give et fingerpeg om sikkerheden ved at sende penge til mennesker man ikke kender. Eller nærmere, DEN TOTALE MANGEL PÅ SIKKERHED.
http://www.antisvindlergruppendk.tk/

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 22.58)

Svar til Augustpigen:

Weekend efter weekend, at du gider blive ved med dine fakeprofiler.

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 09.28)

Svar til Team Swap:
Hvor tit skal jeg forklare dig og andre det. Og hvorfor bliver du ved med at bryde G&G`s regler om at holde sig til tråden. ALLE ved at det er fake-profiler jeg har, fordi G&G ikke er interesseret i at svindlere bliver udstillet. Og så længe G&G holder med svindlerne, bliver jeg ved med at lave fake-profiler, for at få gruppens budskab igennem. Så hvis dit eneste bidrag i kampen mod svindel er at kommentere mine profiler, ser vi helst, at du undlader at skrive NOGET overhovedet. Men da det er din demokratiske ret, at ytre dig, OGSÅ selvom det bare er med et dumt og intetsigende indlæg, skal du naturligvis være velkommen til at udstille din egen inkompetence. Igen og igen.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 12.44)

Svar til Augustpigen:
Tjah, et dumt og intetsigende indlæg passer jo meget godt til en dum og intetsigende hjemmeside

G&G holder desuden ikke med svindlere.
De bliver bare nødt til at overholde Dansk lovgivning... Du ved... Den du nægter at overholde.

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 13.38)

Svar til Chinchi:
Flere politikredse kender vores hjemmeside. Og så siger du "Den DU nægter at overholde". Det er stadig ikke MIG, men AntisvindlerGruppen som har lavet hjemmesiden. Og vi er faktisk en dèl mennesker i den gruppe. Og for syttende gang. Siden er IKKE ulovlig. Prøv at fatte det. Og læse links fra siden om oplysninger og billeder der er taget fra brugernes egne Fb-profiler. Disse oplysninger og billeder er det IKKE ulovligt at genbruge. Prøv nu at sætte dig ind i det, din lille "lomme-advokat".

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: