• 498.618 annoncer
  • 44.961 nye annoncer
  • 1.252.210 medlemmer
  • 5.279 online
Tråd startet: d.  8. juni, 2012 · kl. 23.41
Sidst opdateret: d. 30. juni, 2012 · kl. 12.53
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#61 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.00)

Svar til nibbe:
Nej men du beskriver "dine" erfaringer som generelle ...
Du skriver: "Helt ærligt, vi bor i danmark, hvorfor..."
Du skriver: ......afskaffe juletræsfesterne i skolerne på grund af ........muslimerne.
Hvis ikke du selv kan se det som generelle opfattelser, synes jeg du skal læse dine svar en gang til.

Jeg bruger begrebet "Politisk" i sammenhæng med, at der ikke er politisk krav her i Danmark, men der er en høj grad af selvbestemmelse i institutionerne.

BRUGER INAKTIV
#62 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.04)

Svar til nibbe:
Du mangler stadig, at tage stilling til din egen anvendelse af udtrykket "Muhammedanere".

#63 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.06)

Svar til Nil-Troll:
Ja, og det mener jeg også.
Helt ærligt, mine børn bor i danmark, her er de født, her bor de, hvorfor må de pludselig ikke mere få en leverpostejmad ???

Nej, det er endnu ikke et politisk krav, men det med juletræsfesten var da oppe og vende hos vores politikere sidste år.

BRUGER INAKTIV
#64 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.08)

Svar til Team Swap:
Det er kun institutionerne selv, der afgør om de skal have flæskesteg til Jul.
Det gør vi også her i huset - i samråd med familien.

Faktisk kunne jeg godt tænke mig, at du frembragte et selvstændigt synspunkt, frem for at linke i det uendelige til hvad andre har sagt. Det her spørgsmål er så simpelt, at du sagtens kan klare det uden et linkt til en presse, som du alligevel ikke stoler på.

BRUGER INAKTIV
#65 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.09)

nibbe skrev:
Svar til Nil-Troll:
Ja, og det mener jeg også.
Helt ærligt, mine børn bor i danmark, her er de født, her bor de, hvorfor må de pludselig ikke mere få en leverpostejmad ???

Nej, det er endnu ikke et politisk krav, men det med juletræsfesten var da oppe og vende hos vores politikere sidste år.

Ved du hvad - de kan spise alle de leverpostejmadder de kan æde.
Drop dog de myter

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#66 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.16)

Svar til Nil-Troll:
En myte er, hvis man tror på noget, men ikke kan bevise det, lige som Loch Ness uhyret.
Når det kan bevises, så er det ikke længere en myte, men sandheden.

Så næste gang du kommer til jylland, så lad os mødes. Så tager jeg dig med i børnehaven, så kan du med dine egne øjne og ører få bevist, at det ikke er en myte, men sandheden.

Kun fordi du bliver ved med at påstå, at det er en myte, ophæver børnehaverne jo ikke at der ikke mere må serveres svin, bare for at du skal have ret.

BRUGER INAKTIV
#67 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.21)

Nil-Troll skrev:

Faktisk kunne jeg godt tænke mig, at du frembragte et selvstændigt synspunkt, frem for at linke i det uendelige til hvad andre har sagt. Det her spørgsmål er så simpelt, at du sagtens kan klare det uden et linkt til en presse, som du alligevel ikke stoler på.

Prøv nu for en gang skyld at holde dig til emnet, og lad venligst være med at bestemme hvad jeg tror på.

(Jeg har skrevet det til dig flere gange nu - på et eller andet tidspunkt må det gå op for dig at vi er her for at diskutere emner - og ikke sidde og lave konspirationstorier om hvad andre tror og mener).

BRUGER INAKTIV
#68 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.28)

Svar til nibbe:
Ja, det vil jeg gerne.
Bare du ikke fører mig ind i en Muslimsk inspireret institution, hvor vi ikke en gang kan få en kold pilsner. Men de hører da også til undtagelserne - og lad dem da eksistere og respekter dem.
Endelig - lad være med at blæse dem op som en standard i Danmark - for sådan er det ikke.

Du kan jo heller ikke få små spidse i den danske folkekirke - her skal du jo hen på den lokale kro.
Så lad være med at præsentere restriktioner i de lokale samfund, som hørende til en anden religion.

For ikke så længe siden, var det jo umuligt at købe øl langs den jyske vestkyst/Ringkøbing - de skulle bestilles på forhånd - det var da de Indremissionske foreninger, der havde stor påvirkning i området
- og stadig har det.

BRUGER INAKTIV
#69 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.33)

Svar til Team Swap:
Hvor længe siden er det, at du IKKE har haft ordet "konspirationsteorier" med i dit svar til mig?

Kender dig gennem de sidste 20 år - er der noget du vil have uddybet ?
Bortset fra, at den profil du p.t. låner på swap-hotellet kan være dig eller hj - med det afspejles jo i jeres skrivemåde.

BRUGER INAKTIV
#70 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.48)

Nil-Troll skrev:
Svar til nibbe:
Du mangler stadig, at tage stilling til din egen anvendelse af udtrykket "Muhammedanere".

Det her er bare for at minde dig om, at der noget du ikke har svaret på.

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

BRUGER INAKTIV
#71 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.51)

Nil-Troll skrev:
Svar til Team Swap:
Hvor længe siden er det, at du IKKE har haft ordet "konspirationsteorier" med i dit svar til mig?

Kender dig gennem de sidste 20 år - er der noget du vil have uddybet ?
Bortset fra, at den profil du p.t. låner på swap-hotellet kan være dig eller hj - med det afspejles jo i jeres skrivemåde.
Igen kære trold jagter du profilen,istedet for at køre på emnet,smut du over i tråden der hedder skærmtrolden der hører du hjemme.

BRUGER INAKTIV
#72 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.53)

Nil-Troll skrev:
Nil-Troll skrev:
Svar til nibbe:

Det her er bare for at minde dig om, at der noget du ikke har svaret på.
Ved du ikke selv hvad en muhamedaner er??

#73 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.55)

Svar til Nil-Troll:
Det var min begyndende alzheimer, pludselig kunne jeg ikke huske ordet muslimer, så det blev til muhamedanere.

Om din udredning om muhamedanere er jeg ganske enig med dig.

#74 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 21.58)

Svar til Nil-Troll:
hmmmmm vi har nu mange børnhaver og skoler her i det jydske hvor svinekød og kristendom er blevt fy ord pga stor muslimsk antal børn så er ikke så usædvanligt som du mener mine unger går i en kristen friskole men tager da også muslimer der hvis de vil indordne sig til skolens regelsæt men har mærkværdigvis ingen der har søgt,kun et par asiater ,afrikaner,og selvfølgelig nogle islændinge og hollændere,så kan da se interigration er ikke helt vellykket overalt især hvor der stilles krav og ingen særbehandling

BRUGER INAKTIV
#75 - Skrevet for ca. 11 måneder og 5 dage siden (d. 13. juni, 2012 · kl. 22.02)

Svar til steve lewandovski:
D.v.s hvis nibbe og jeg kommer på besøg, kan vi få serveret frikadeller ?
Men OK, hvis vi selv skal have pilsneren med - måske en hjemmebrygget øl

Side: << Forrige  ·  1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  6  ·  7  ·  8  ·  9  ·  10  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: