• 499.552 annoncer
  • 48.919 nye annoncer
  • 1.253.892 medlemmer
  • 1.037 online
Tråd startet: d.  8. juni, 2012 · kl. 19.31
Sidst opdateret: d. 10. juni, 2012 · kl. 22.59
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 19.31)

Musik til festen.?? Pris..

Er der nogle der har erfaring med hvad musiker/er koster til en fest? I dette tilfælde et bryllup! Ikke mit, det er overstået;-) Har -fået et tilbud på 3 mand, i 4 timer, til 7500kr. Er det ok, eller er det for dyrt/billigt. Festen skal holdes på Fyn, i September. Hvis nogle har gode råd, el. lignende hører jeg gerne om det.

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 19.43)

Svar til helena feldborg andersen:
Har ikke den store forstand på området, men hvis musikerne kommer fra eks. Sjælland el. Jylland, så koster det også. Musikerne skal vel også have noget for at spille deres musik, og det er vel heller ikke gratis.
Musikerne har vel et startgebyr som de skal have for at spille, og er de momsregistreret, så skal der vel også betales skat af pengene til skattefar.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 19.54)

Jeg synes, at det er meget billig. Prøv at delke beløbet med 4, så er det faktisk ikke rigtig noget pr. mand,

http://www.festmusik.dk/

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 19.59)

lyder bestemt ikke dyrt det er trods alt tre mænd i fire timer og det er vel en fredag eller lørdag så prøv at regne ud hvad de får pr. snude det blir ikke meget aften/weekendtillæg nej hvis du mener de er gode så skynd dig at leje dem inden en anden gør det

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 22.02)

Det kan måske også være for billigt, jeg ved intet om sådan noget, men det er en lørdag aften.

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  8. juni, 2012 · kl. 22.16)

For 6 år siden gav vi 500 kr pr mand, pr time så det er vist den pris det koster og pas på ikke at købe for billigt , så kan du risikere festen går i stå pga musikken.
Jeg kan varmt anbefale www.Muleskinners.dk der er fest og farver og underholdning for samme pris.
De kommer vidt omkring så mon ikke de kan lokkes til Fyn også - Lyt til dem de er suverene

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 13.43)

Hej på fyn koster det ca 4500 for 7 timer dog lidt dyreren efter kl.0100 og det er for 1 md. ring evt 28189290

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 15.22)

jan3011 skrev:
Hej på fyn koster det ca 4500 for 7 timer dog lidt dyreren efter kl.0100 og det er for 1 md. ring evt 28189290

Der er IKKE fast pris på fyn.
Prisen afhænger da helt af, hvilket orkester man lejer. Der er forskellige priser på forskellig underholdning.

Nu bor Kim Larsen jo på fyn. Tror du, at han vil spille/synge i 7 timer for 4500 kr. Jeg tror det næppe.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 13 dage siden (d.  9. juni, 2012 · kl. 15.24)

Du kunne også gøre det, at henvende dig på en kro i dit nærområde og spørg om de kan anbefale noget musik.
Kroerne ligger altid ind med oplysninger om flere orkestre, også priserne.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 12 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 08.57)

Svar til nibbe:
Nu prøver vi på at svarer på et konkret spørsmål. Nu skal du huske det sorte er bogstaverne, så der er ingen der her tænker på Hr. Larsen. Ca. Betyder cirka. Ha' en god dag?

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Nyt firma i Danmark
Søger nye forhandlere Unik karrieremulighed
www.doterra.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 11 dage siden (d. 10. juni, 2012 · kl. 22.59)

Der er meget stor forskel på priser på musik, det kommer også an på hvad det er for noget du vil have, jeg kan anbefale min svigersøn, de er kun 2 mand, og kan spille næsten alt, men du kan du prøve og ringe til ham, og høre hvad de kan levere og hvad det koster.
Han har tlf. 51623000, så held og lykke med det, jeg håber du finder noget du bliver glad for.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: