• 482.072 annoncer
  • 48.957 nye annoncer
  • 1.264.630 medlemmer
  • 2.282 online
Tråd startet: d.  5. juni, 2012 · kl. 16.58
Sidst opdateret: d.  6. juni, 2012 · kl. 12.06
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 16.58)

Dyrlæge udgifter ;)

Min nye hest kommer her onsdag ( som også er min første )
Og for at blive lidt klogere i faget, hvad bruger i så på dyrlæge regninger i gennemsnit?

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 17.10)

Jeg tror da ikke som sådan der er faste udgifter til en hest ved dyrlægen, det er vel kun til smeden ( eller hvem der nu klipper hovene og evt giver sko på) Men jeg har været ansat et sted hvor vi måtte tilkalde en dyrlæge en søndag og den regning endte på omkring 10000...

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 18.07)

De faste ting som årlig vaccination og tandlæge kan du jo regne med, og så lægge ekstra penge til side til uforudsete ting, for de kommer! Hos min dyrlæge giver jeg cirka 400kr for en vaccine, og 1000-1500 for en tandraspning.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 18.25)

Jeg er enig med Cecilia Hald du kan altid regne med de faste udgifter til vaccination og tandraspning. spørg hos den dyrlæge du vil bruge hvad prisen er hos dem. derudover er det en super god ide at lægge penge tilside så der er til de uforudsete udgifter. jeg har normalt kun dyrlæge til de 2 ting men denne vinter har været streng med både influenza og kværke. så jeg har været glad for at have en opsparing til det. for det har kostet i omegnen af 5000 kr.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 19.18)

Det bedste er at holde dyrlægen helt væk, for de er eddermame dyre. Det er en god ide, som de andre siger, at have en opsparing liggende til det samme. Hvis du ikke bruger af den, fordi din hest gerne skulle være sund og rask, så kan du jo bruge den på en dejlig ferie i stedet. Hos os kommer der næsten kun dyrlæge når der bliver født et nyt føl.:)

Vi hjælper heste i nød
og arbejder for bedre dyrevelfærd.
Besøg nyt-hesteliv.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 20.30)

kommer også an på hvor man bor i landet... jeg har lige givet 1000 kr for 4 vac af 4 heste og 2 reg og chipning til 2 heste...
jeg giver 250 for hovbeskæring af 4 hove.. og 100 for tandrasping.. det er ikke kun dyrlæger der kan tandraspe.. der er også smede der er udd i at tandraspe heste ,, det er min smed iverdefalde..

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 12.06)

min hets har kostet mig 40.000 kr inden for de sidste 5 måneder ved dyrlægen hvis den bliver syg bliver dte hurtig dyrt især med en omgang kolik. men tandraspning og vacinationer har du en gang om året vacination svinger meget fra dyrlæge il dyrlæge så ring lidt rundt og få et tilbud tandraspning gør de i horsens for 900 kr de kommer i hele landet og tager ingen kørsel.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: