• 499.700 annoncer
  • 47.738 nye annoncer
  • 1.254.036 medlemmer
  • 4.647 online
Tråd startet: d.  5. juni, 2012 · kl. 13.03
Sidst opdateret: d. 22. juni, 2012 · kl. 15.55
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 13.03)

HTC Desire S Vs. Samsung Galaxy s2 ?

Hej, jeg står lidt i en svær beslutning. Jeg skal have ny mobil og har besluttet mig for at det enten skal være en HTC Desier S eller en Samsung Galaxy s2. Men synes det er utrolig svært at vælge... hvad synes i?

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 13.09)

Hvilken er bedst?

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 13.26)

Svar til sofie.b.22:
Desire S'eren er en smule billigere, og er blandt de 16 modeller, der om kort bliver får den nyeste opdatering af Android 4.0, men det får Samsung'en måske ikke.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 14.22)

Ja. Det jeg også er meget i tvivl om jeg bliver træt af, er størrelsen på Samsung'en...

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 14.28)

Har en SG2 og er ekstrem glad for den :o) man vænner sig hurtig til størrelsen og den er super hurtig og stabil og den har da android 4.0 !? om så i mener der skulle komme en opdatering til Android 4.0 så ved jeg det ikke, men kunne da bedst forestille mig at det gør der. Den er også blevet en smule billigere nu hvor SG3 er kommet.
Men har nu heller ikke noget ondt at sige om HTC Desire S, men ville nok når alt kom til alt, vælge enten HTC One eller SG3 :o)

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 14.31)

Svar til sofie.b.22:
Samsungen er sådan set en OK mobil, men som du skriver har den en ret stor skærm, og det æder på strømforbruget. Har selv pt. en HTC One X, og det er en kanon fed mobil, men med den 4,7" skærm trækker virkeligt meget på batteriet, så den skal en tur i laderen hver anden dag, ellers går den død.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 16.29)

hmm, kan slet ikke se problematikken i at skulle vælge mellem de nævnte telefoner!?
Du skal helt klart vælge Galaxy S II!
På ALLE punkter overgår Galaxy S II htc’en!

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 16.31)

... jamen hvis det er størrelse du kigger efter så skal du vælge en iPod-telefon

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 18.42)

Synes begge telefoner er ret fede, men det bliver nok SG2. Er bare itvivl om den er for stor? selvom det er dejligt at have en stor skærm.

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 19.45)

Svar til sofie.b.22:
Det er der i sidste ende en der kan bestemme, og det er dig selv. Har selv haft en SG2, og den var temmelig sløv, selv en opdatering hjalp ikke en s...

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 17.14)

Svar til forst:

Samsungen har altså allerede fået den nye opdatering for omkring 2 uger siden

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 17.19)

Svar til sofie.b.22:

Men Sofie..

Jeg har selv haft begge mobiler og syntes klart du skal vælge Samsungen! Eller hvis du har penge til det så den nye Samsung Galaxy S3 har dog ikke prøvet den endnu men hvad jeg kan læse mig frem til på nettet så er folk helt vilde med den!

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 20.56)

Altså du skal da vælge sgs2 den er temmelig overlegen i stat men touchwiz er meget a la iphone og så er softwaren heller ik lige den bedste (nogle gange) men htc desire s er også en god telefon men en af de ting du skal vide er at htc sense har det med at genstarte nogle gange om dagen på grund af for manga tasks så du skal vælge sgs2 synes jeg

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 0 dage siden (d. 22. juni, 2012 · kl. 15.14)

Tak for hjælpen!
Har købt mig en Samsung Galaxy s2, og jeg er rigtig glad for den!:-)

BRUGER INAKTIV
#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 0 dage siden (d. 22. juni, 2012 · kl. 15.55)

Svar til sofie.b.22:
tillykke med din nye telefon. Jeg har selv stået i det dilemma, men jeg tænkte at jeg gerne vil vente til at samsung galaxy s3 kom, og så købe den. Det har jeg overhovedet ikke fortrudt og er selv enormt glad for den

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: