• 497.543 annoncer
  • 45.519 nye annoncer
  • 1.254.379 medlemmer
  • 4.049 online
Tråd startet: d.  4. juni, 2012 · kl. 22.08
Sidst opdateret: d.  6. juni, 2012 · kl. 14.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  4. juni, 2012 · kl. 22.08)

Pas på -Lisa

Hej jeg er interesseret i at købe din vare. Har kontakt mig tilbage med oplysninger om salg og betaling direkte på min e-mail mia099@live

Mvh Mia. mia099@live

Den oser langt væk af svindel -så pas på

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 03.01)

det er den! hun har ogs kontaktet mig med nøjagtig samme besked..

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 09.40)

Svar til hallo66:
Forstår ikke alle de advarelser om svindel: Jeg ville da gerne sælge til disse personer og når de så sender et falsk bevis for overførelse, vil jeg såmænd bare skrive til dem, det er fint, så venter jeg bare på at beløbet står på min konto, når de står der, sendes varen.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 10.49)

Svar til Korzun:
Ja det er fint, men nu er der jo altså nogle der tror på pengene er overført når de modtager et bevis fra banken. Det er svært at se det er falsk. Hvis ikke det rent faktisk lykkedes dem at svindle herinde, så var de her jo ikke

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 14.37)

Svar til hallo66:
mener bare, når beløbet er på ens konto, ja så send varen, jeg kunne handle med folk fra mars, hvis de overførte penge til min konto, lad være med at sende varen før beløbet er til rådighed på ens konto, alt andet er ikke snyd, men dumhed.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 16.07)

Korzun skrev:
Svar til hallo66:
mener bare, når beløbet er på ens konto, ja så send varen, jeg kunne handle med folk fra mars, hvis de overførte penge til min konto, lad være med at sende varen før beløbet er til rådighed på ens konto, alt andet er ikke snyd, men dumhed.
Vent med at sende varen til pengene har stået på din konto i en måned. Op til 3 uger kan du få besked om at overførelsen var falsk, og banken tilbagefører beløbet. Har du så sendt varen, har du mistet både penge og vare + omkostninger ved forsendelsen.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 14.43)

Hun har også været omkring mig.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: