• 498.862 annoncer
  • 43.944 nye annoncer
  • 1.252.113 medlemmer
  • 4.380 online
Tråd startet: d.  4. juni, 2012 · kl. 14.37
Sidst opdateret: d.  2. december, 2012 · kl. 19.54
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  4. juni, 2012 · kl. 14.37)

Garnindsamling

Jeg samler garn og evt. halvfærdige strikkearbejder ind til en strikkeklub som strikker til Børn i Rumænien.

En af strikkepigerne tager selv den lange rejse for at aflevere det, som bliver fremstillet i strikkeklubben.

Der sidder lige nu ca. 18 damer og strikker på livet løs.

Jeg vil gerne støtte deres arbejde og forsøger at samle garn ind til at holde alle de flittige hænder beskæftiget.
Derfor hører jeg meget gerne fra jer hvis I støder på garn, alt slags garn i alle farver og materialer har interesse, da selv de mindste rester kan gøre gavn.
Kontakt mig, så finder vi ud af at jeg henter, elller at fragten bliver dækket.

Jeg er meget spændt på at høre fra jer.

#2 - Skrevet for ca. 9 måneder og 8 dage siden (d.  9. august, 2012 · kl. 20.39)

Svar til Stinne G Pedersen:
Hej, jeg har sendt en pakke (uden omdeling) ca. 7 kg i dag. Du skal hente hos Petit, Østergade 4, 9760 Vrå. Pakkenummer: 0757 839 170 5 DK. Jeg håber du kan bruge dem
Mvh Mikael fra dba

#3 - Skrevet for ca. 9 måneder og 6 dage siden (d. 11. august, 2012 · kl. 21.17)

Hej Mikael.
Super dejligt, jeg glæder mig til at hente pakken mandag Endnu engang tak for at Du ville støtte vores gode formål:-) Med ønsker om en dejlig weekend stinne

#4 - Skrevet for ca. 9 måneder og 6 dage siden (d. 11. august, 2012 · kl. 21.23)

Hvilken dansk humanitær forening strikker i for ?? Er det hjælp til børnehjem eller fattige familier. ?

#5 - Skrevet for ca. 8 måneder og 0 dage siden (d. 17. september, 2012 · kl. 11.35)

Svar til denise15:
Det er Bodil Risdal fra Hjørring som selv tager den lange rejse derned og afleverer det til børnehjem som de kender og har sagt god for

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 6 måneder og 0 dage siden (d. 16. november, 2012 · kl. 23.04)

Svar til Stinne G Pedersen:
samler i stadig?
jeg bor i Tyskland (Flensborg), men har da noget garn at aflevere,(rent uld) ca 7 kg. Det er ret tykt garn super egnet til rigtig tykke trøjer eller sokker. Jeg tror det er nemmest at det bliver hentet når der er nogen, der lige skal handle i Flensborg...

#7 - Skrevet for ca. 5 måneder og 28 dage siden (d. 19. november, 2012 · kl. 07.31)

Hejsa Det vil vi rigtig gerne og vi skal ned og handle inden så længe
mti tlf er 60 19 22 11. Hvad er din adresse

Mange hilsner fra Stinne

#8 - Skrevet for ca. 5 måneder og 16 dage siden (d.  1. december, 2012 · kl. 08.18)

Hej....

Hvis du kommer forbi Frederikshavn kan jeg sagtens lave en kasse med både hele nøgler " impulskøb" og en del rester.

Mvh

Anette

#9 - Skrevet for ca. 5 måneder og 15 dage siden (d.  2. december, 2012 · kl. 19.54)

Svar til anettepia1966:
Hej Anette
Det vil jeg rigtig gerrne.
Du må meget gerne ringe eller sms til mig på tlf 60 19 22 11
Vi vil blive rigtig taknemlig for dig bidrag. Jeg glæder mmig til at høre fra dig

Med venlig hilsen Stinne

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: