| | |
|
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d. 4. juni, 2012 · kl. 16.39)
Jeg har haft slidegigt i de fleste led af min krop de sidste 12 år.
Der er intet som hjælper.
Det du har fået anbefalet at spise, er Artroflex, det findes både til heste, hunde og katte og koster en bondegård.
Jeg har prøvet at spise det i ca 2 år. Det gav en lille smule lindring i et par år, så stoppede den virkning også.
Hvis du prøver det, så tager det ca 2-3 måneder før du kan vide om det hjælper lidt. Hos mig tog det knap 3 måneder.
Det som hjælper bedst, er at holde sig igang, sætter man sig ned og har ondt af sig selv, fordi man har ondt, så bliver det meget værre.
Som Helsinge skriver, gå til svømning, har du tid til det, så hver eneste dag.
Des mere du holder din krop i gang, des bedre er det.
Hver morgen når jeg står op, så sidder jeg på toilettet med hænderne i varmt vand og åbner og lukker hånden, dette for at få gang i fingrene igen.
På trods af smerter, så går jeg på arbejde hver eneste dag (måtte skifte branche for 10 år siden), somme tider gør det så ondt når jeg når middag, at jeg bare har lyst til at tude, men det nytter jo ikke moget.
Man kan vænne sig til smerter, og smerterne bliver værre hvis ikke man holder sig i gang.
Jeg har gigtpiller, men det er utrolig sjælden at jeg tager nogen af dem, da det er noget skidt at fylde sig med.
| |
| | |