• 497.750 annoncer
  • 50.625 nye annoncer
  • 1.252.635 medlemmer
  • 6.402 online
Tråd startet: d.  3. June, 2012 · kl. 10.26
Sidst opdateret: d.  3. June, 2012 · kl. 11.04
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.26)

Pas på når I køber telefoner herinde

HÅBER I LÆSER DETTE, OG TÆNKER INDEN I KØBER ( husk,,der er også ærlige sælgere her,,)

I skal ikke kun tage højde for om dem I sender penge til reelt sender en telefon tilbage..Der er mange svindlere i omløb og pt rigtig mange som bliver snydt..Man sender penge gladeligt afsted til et kontonr, men vedkommende i den anden ende, har aldrig haft en telefon at sende, og penge er dermed gået tabt..
Husk at få så mange informationer som I kan inden i sender penge, og gem alt kommunikation i har haft også i form af sms...Dem skal I bruge, når I melder svindel til politiet....
Det var den indlysende del..den jeg skriver nu, er der ikke mange som tager højde for i deres køb...
De telefoner som er købt på afbetaling, og det er de fleste som er til salg her, de er farlige...Hvis ikke sælger bliver ved med at betale sit afdrag, ja så lukker din nye dejlige telefon efter få måneder...Så husk at sikre, at der ikke er afdrag på den telefon du køber...
Det vil tydeligt fremgå af kvit....
Og allerbedst.....KØB FACE TO FACE.....

Gode svar:

forst: Læs svar
Valentin Lamore Divino: Læs svar
Lars40: Læs svar
forst: Læs svar
Øl.dk: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.34)

Svar til helsing64:
Der er en risiko ved alt... Det er ikke alle inde på G&G der tør at overføre penge, fordi de er bange for at de ikke modtager, det de har betalt for.
Så det sikreste er altid at mødes efter 'Face 2 Face' metoden, men det er bare sjældent at det kan lade sig gøre. For i mange tilfælde bor køber og sælger langt fra hinanden.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.36)

Svar til forst:
Som det ser ud pt, så ville jeg vente med at købe telefon, til der var en i nærheden af mig....Politiet har lige nu flere sager om svindel med telefoner end de har tid til...

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.37)

Svar til helsing64:
Sidste gang der var så meget snak ang telefoner på afbetaling og de vil blive spærret, Ringede jeg til Telenor & TDC, Og spurgte ind til hvad der ville ske hvis jeg købte en brugt iPhone over internettet og ham som havede oprettet den ikke betalte sine afdrag, De sagde at de ikke vil imei spærre telefonen medmindre den er købt på falsk id så bliver det politianmeldt, for så er den stjålet, Men er den købt med rigtig ide og ejer ikke betaler, så sender de ham bare i rki og sender det videre til inkasso, og telefonen bliver IKKE lukket ..

- Det var hvad jeg fik afvide fra begge de to teleselvskaber, Så det kan jeg kun sige videre, Men prøv evt og ring selv og snakke med dem inden køb af iPhone og andre dyre telefoner For der er mange som svindler på den ene eller anden måde, Specielt med iPhone

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.42)

Der findes et godt alternativ hvis man ikke ønsker at betale via konto nummer som er meget usikkert. Man kan benytte www.privatbetaling.dk til at betale med.

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.43)

Svar til helsing64:
Det vil jeg også gøre, har selv en HTC One X til salg, og der har været flere seriøse henvendelser på den. Jeg er ikke meget for at sende den, da jeg bl.a. ikke har netbank, og helst vil se have pengene i hånden. Det kan så godt være, at det tager lidt længere tid at komme af med den, men jeg har ingen hastværk. Kommer der en og vil købe den, så ryger den afsted....

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.44)

Herinde taler vi om sælgere som har flere telefoner igang..og ifølge mit selskab så lukker de emei nr ned hvis der ikke bliver betalt afdrag i en lang periode hvis du har flere telefoner i dit navn..så derfor kan det ske, og klart noget man skal tage højde for..Mange telefonselskaber er klar over svindel som blusser op lige i øjeblikket, og denne tråd, er for at få folk til at tænke, for ikke at miste penge

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.46)

Svar til helsing64:

Hvilket selvskab har ? Jeg siger også bare hvad jeg har hørt, Og der har vært mange tråde ang svindel, Så tror godt folk er klar over risikoen ved at sende penge til en andre ..

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.48)

Svar til Valentin Lamore Divino:
Der er stadigvæk folk hver dag som hopper på limpinden...desværre...så nej,,mange er ikke klar over det endnu..

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 10.49)

Svar til helsing64:

Ja det er sørgeligt

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 16 dage siden (d.  3. June, 2012 · kl. 11.04)

DERFOR kunne en god idè, være at tjekke denne hjemmeside ud, INDEN man kigger på Iphone 4s, som er den telefon der svindles mest med.. http://www.antisvindlergruppendk.tk/ Her kan man bla.a. se, hvilke navne man for alt i verden skal undgå at handle med. Spørg ALTID efter navnet på konto-haveren som pengene skal sendes til, HVIS du beslutter dig for at købe en telefon så langt væk, at du ikke har lyst til at køre efter den. Men igen. Der er SÅ mange Iphones til salg over hele landet, og nok også en i DIN landsdel. Men ellers kan jeg IKKE anbefale, NOGENSINDE, at sende penge til folk man ikke kender. Og hører du navnet på en af dem på hjemmesiden, så spring fra, med det samme. For hos en af dem, får du ALDRIG en telefon.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: