Jeg blev ringet op for 2-3 uger siden med hemmeligt nummer. Det var en mand som ville købe alt mit make up. Han spurgte om jeg ville lægge make up på ham og lave hans negle. Det synes jeg var fint nok indtil han så spurgte om jeg ville sælge ham brugte bh'er og trusser. Det synes jeg var klamt! Jeg sagde at han bare kunne købe det i butikkerne og at jeg kender en butik hvor trusser kun koster 10kr. Troede i starten at han ikke havde råd til nyt og derfor ville købe brugt. Men det gad han ikke og sagde " Det skal være brugt, ikke vasket. Jo brugt jo bedre." add. Også tænkte jeg at han sikkert var en pædofil. Han sagde han var 52 år, og vidste godt jeg kun er 17. Det værste var at han begyndte at stønne tilsidst. Så lagde jeg på.
Idag ringede han så igen uden hemmeligt nummer. Og ville købe mine læbestifter. Jeg kunne med det samme høre det var ham som ringede sidst. Og spurgte ham også, men han benægtede. Så skrev han " Øhm tænke lige kunne du tænke dig at sælge bh og trusser -ss-" Så vidste jeg 100% det var ham