• 496.253 annoncer
  • 46.828 nye annoncer
  • 1.254.650 medlemmer
  • 4.893 online
Tråd startet: d.  2. June, 2012 · kl. 12.24
Sidst opdateret: d.  2. June, 2012 · kl. 18.51
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 12.24)

Pas på pervers mand.

Hej.
Jeg blev ringet op for 2-3 uger siden med hemmeligt nummer. Det var en mand som ville købe alt mit make up. Han spurgte om jeg ville lægge make up på ham og lave hans negle. Det synes jeg var fint nok indtil han så spurgte om jeg ville sælge ham brugte bh'er og trusser. Det synes jeg var klamt! Jeg sagde at han bare kunne købe det i butikkerne og at jeg kender en butik hvor trusser kun koster 10kr. Troede i starten at han ikke havde råd til nyt og derfor ville købe brugt. Men det gad han ikke og sagde " Det skal være brugt, ikke vasket. Jo brugt jo bedre." add. Også tænkte jeg at han sikkert var en pædofil. Han sagde han var 52 år, og vidste godt jeg kun er 17. Det værste var at han begyndte at stønne tilsidst. Så lagde jeg på.

Idag ringede han så igen uden hemmeligt nummer. Og ville købe mine læbestifter. Jeg kunne med det samme høre det var ham som ringede sidst. Og spurgte ham også, men han benægtede. Så skrev han " Øhm tænke lige kunne du tænke dig at sælge bh og trusser -ss-" Så vidste jeg 100% det var ham Og jeg sagde selvfølgelig nej, så gad han lige pludselig ikke købe mine læbestifter mere. Lige som sidste gang Det er meget ubehageligt og irriterende på samme tid. Så ville bare sige til jer alle at i skal passe på. Og lad endelig hver med at sætte jeres nummer ud så alle kan se. Jeg mener hvis folk gerne vil købe af jer så kan de spørger om jeres nummer Synes bare det er spild af tid, for hvis man ikke sælger ham trusser så gider han ikke købe ens ting. Så spilder man da lige lidt for meget tid til noget helt useriøst og klamt. Det var min historie .

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 12.52)

Svar til Candybeautyshop:
Gør som mange andre, lad være med at svare på opkald med hemmeligt nummer....

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.13)

forst skrev:
Svar til Candybeautyshop:
Gør som mange andre, lad være med at svare på opkald med hemmeligt nummer....

idéen, med at undlade at svare på hemmigt nr er go nok.
Har selv gjort det før, men så er der jo også lige det, at fx offentlige kontor/læger/banker etc. kan man ikke altid se nummer på.
Så hvad vil du gøre der??
jeg vil sku da gå til politiet.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.14)

han er ikke pædofil - du er over den seksuelle lavalder og han har bare en fetish.... og lad dog være med at snakke med ham så. Hvorfor syntes du egentligt at det var okay at lave make up og negle på sådan en gammel mand? - det fik ikke alarm klokkerne til at ringe?? han kan sgu da bruge en kosmetolog, hvis han vil shines op og ikke af en fremmed 17årig pige...

mht. til det med offentligt nummer - så tror jeg at jeg er for gammel til hans smag og jeg besvarer ikke anonyme nummere

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.15)

Svar til steffi74:
de kan intet gøre når det er hemmeligt nummer (taler af erfaring)

Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.31)

Svar til steffi74:
De gør sgu ikke en skid ved den slags sager....

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.36)

Svar til Gitte 9370:

Det er nu ikke helt rigtig, faktisk kan politiet ved henv. til et givent tlf.selvskab få udleveret lister over indgående opkald til en person fx til Candybeautyshop. Og så kan tlf.nr. være nok så hemmelige.
Men det skal vist være meget alvorligt inden politiet gider bruge tid på sådanne trælse opringninger.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 13.47)

Hvad skal politiet blandes ind i noget for, han er pervers og småklam ja, men han har da intet gjort som er ulovligt.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 14.31)

Svar til Gitte 9370: Synes bare det er irriterende og klamt af ham. Og han sagde han var bøsse så tænkte det ville være okay. Indtil han så sagde han er 52 år og begyndte at snakke om trusser osv.
Svar til forst:
Min kæreste plejer at ringe med hemmeligt nummer så troede det var ham som ringede Hvis jeg vidste det var en pervers mand så ville jeg hellere ikke tage tlf'en. Men sket er sket, kan hellere ikke gøre noget..

- Har heller ikke tænkt mig at anmelde ham. Men ville bare skrive det herinde så i kunne undgå at spilde jeres tid på den slags. Er ikke vant til sådan noget perverst noget.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 18.07)

Svar til fc40435203:
Hvis du køber en startpakke til en mobil skal du ikke oplyse navn og adresse, så hvordan skal teleselskabet kunne videregive oplysninger om indehaveren af nummeret (hemmeligt opkald eller ej) til politiet????????????

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

BRUGER INAKTIV
#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 18.51)

Svar til aabo681a:
Nu tænkte jeg kun fastnet og mobilabonement. Men helt rigtig startpakker er problematisk. Til gengæld mener jeg da at man kan se mobil nummeret. Og så er det vel kun et spørgsmål om tid inden man (med lidt fantasi) får afsløret personen der i dette her tilfælde, mener jeg, krænker den unge pige.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: