• 496.211 annoncer
  • 45.267 nye annoncer
  • 1.254.549 medlemmer
  • 1.596 online
Tråd startet: d.  2. juni, 2012 · kl. 11.00
Sidst opdateret: d. 30. juni, 2012 · kl. 21.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 11.00)

Leje af campingvogn i Viborg/Holstebro/struer/skive området

Hej vi er en familie der skal på weekendtur næste weekend 8-10/6, allerede. Og søger desperat efter en campingvogn vi kan leje, gerne billigt.

VI skal udelukkende bruge campingvognen til at overnatte i, og have et sted hvor vores datter kan få lidt fred og ro hvis hun har behov for det, da hun skal opereres onsdag. Så vi behøver ikke at have diverse udstyr som ekstra borde og stole, fortelt o.l. med.
Vi bor i Vinderup og turen skal gå til Fur.
Vi kan kontaktes på

40829434

Gode svar:

HBTP: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 11.16)

Svar til ikonge:
Prøv med en annonce i annonceafdelingen det er derfor at den eksisterer.
Forum er IKKE til annoncer, det har du selv accepteret da du oprettede dig som bruger.

Endvidere så er der masser af firmaer som lejer campingvogne ud. Det er nok mere oplagt at få en vogn der som på et forum hvor annoncering ikke er tilladt, selv om du spiller på vores medlidenhed med din syge datter....... det synes jeg så er usmagelig.

Men held og lykke med datterens operation, håber at alt går godt.

HBTP Brugeren er offline
5 salg 5 gennemførte G-handel salg
#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 11.21)

Svar til ikonge:
http://www.guloggratis.dk/camping/udlejning-opbevaring/annonce/15403889-cam...

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 12.19)

Svar til nibbe:
Beklager Nibbe hvis jeg har gjort noget forkert - sletter indlægget igen.
Men en anden gang kunne du måske bare lige sige at det ikke var det rette sted at oprette indlægget istedet for at svine til - er jo ikke ude på at genere andre. OG så et lignende indlæg og derfor valgte jeg også at lave et indlæg.

Beklager at jeg har stødt dig og evt. andre.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 12.20)

Svar til HBTP:
tak det vil jeg helt sikker undersøge.

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Sundhed og velvære
Psykisk og åndelig balance God ernæring og velvære
korrespondanceskolen.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 12.35)

kan så ikke lige se hvor jeg kan slette tråden henne?

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 13.02)

Endvidere så er der masser af firmaer som lejer campingvogne ud. Det er nok mere oplagt at få en vogn der som på et forum hvor annoncering ikke er tilladt, selv om du spiller på vores medlidenhed med din syge datter....... det synes jeg så er usmagelig.

Nøj Nibbe, hvem snakker om at være usmagelig? Det der kan du bare ikke tillade dig at skrive?

ikonge ---> Du kan ikke selv slette indlæg i forum.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 18.54)

Svar til nibbe:
Så har jeg lige læst reglerne igennem og kan godt se jeg overtræder med at søge efter nogle udlejere.

Men syntes måske du selv lige skal læse reglerne igennem og nær studere pkt. 1.1 og 1.2

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 21.36)

Svar til Bigfoot1:
Hvis ikke det er for at spille på medlidenhed, hvorfor så i en annonce om at ville leje en campingvogn skrive at datteren skal opereres på onsdag ? Det er da ganske unormal, og hvad har det med sagen at gøre.

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 21.41)

ikonge skrev:
Svar til nibbe:
Så har jeg lige læst reglerne igennem og kan godt se jeg overtræder med at søge efter nogle udlejere.

Men syntes måske du selv lige skal læse reglerne igennem og nær studere pkt. 1.1 og 1.2

pkt.1.1 Jeg skriver så sandelig i et pænt sprog og holder også en god tone, så der er der ikke nogen overtrædelser.
pkt 1.2 Jeg sviner ikke nogen som helst til, og hænger hellere ikke nogen ud. Tværtimod, så ønsker jeg dig enda alt godt med din syge datter. Så hellere ikke her er der overtrådt nogle regler.

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Sundhed og velvære
Psykisk og åndelig balance God ernæring og velvære
korrespondanceskolen.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 22.13)

skriv fed tekst her Svar til nibbe:
Det kan godt være du ikke hænger nogen ud , men nedladende det er du. Det kan godt være du ikke ser ngen grund til at fortælle om datterens forestående operation , men for familien fylder det en del . men ak i dette forum skal man ikke træde uden for linierne eller håbe på forståelse , det er den rå vare og tørre verbalee tæv der så regner ned fra de faste brugere .............med mest ret til at være her og ret til at være poiltibetjente

Hvor ville jeg ønske jer der er så retlinet ville holde jer på måtten og undlade at svare når nogen kommer til at overtræde reglere her for annoncering , spring da de indlæg over så

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 22 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 23.07)

nibbe skrev:
Svar til Bigfoot1:
Hvis ikke det er for at spille på medlidenhed, hvorfor så i en annonce om at ville leje en campingvogn skrive at datteren skal opereres på onsdag ? Det er da ganske unormal, og hvad har det med sagen at gøre.
Så nu kan du også gøre dig til herre over hvad der er normalt og unormalt? Syntes ærlig talt du burde stikke piben ind Nibbe.
Forsat god weekend.

#13 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 21.13)

Svar til ikonge:
Hejsa.

Jeg kunne godt finde en vogn til jer, men jeg bor altså helt i Sæby. Kunne evt tage vognen med til Ålborg , så vi ku mødes der, da jeg arbejder som buschauffør og starter op i Kås ved Pandrup. Jeg har en nysynet Club Burstner 420 fra 88 , som er meget fin . Nu ved jeg jo ikke om I er voksne ell børn ell rettere hvormange af hver, men der er en 3 kvart seng i bagenden og en siddegruppe i midten af vognen, som også er ca 3 kvart når den er lavet til seng. Normalt koster den 1000 kr for en weekend ell 3 dage, men ska I have den så langt hen og ska jeg tage den med til og fra Ålborg , skal den koste 1500 kr for de 3 dage du nævner.
Ring snarest hvis det var noget I ku bruge.
tlf 52308821.

#14 - Skrevet for ca. 10 måneder og 24 dage siden (d. 30. juni, 2012 · kl. 21.33)

Svar til ikonge:
Prøv at google fur turistberu, det kan være de kan hjælpe,
hæl og lykke med det.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: