• 497.193 annoncer
  • 49.443 nye annoncer
  • 1.253.349 medlemmer
  • 9.048 online
Tråd startet: d.  1. juni, 2012 · kl. 19.32
Sidst opdateret: d.  2. juni, 2012 · kl. 20.23
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 19.32)

Rejser til Skotland.

Er her nogen som har en fed ide til, hvordan man kommer (nogenlunde) billigt til Skotland med Fly fra Billund/Århus/Ålborg og med hotel i Skotland. Hvilket sted er det bedst at bo, hvis man skal nå at udforske landet lidt på en uge. Vi bliver 4 voksne. gode ideer modtages med kyshånd.

Gode svar:

steffi74: Læs svar
jette19: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 20.57)

flyv evt til aberdeen og derfra til og straks med bus, til isle of skye, som har fede(rigtig)fede vandre muligheder. men 1 ugew er ikke nok. 2-3 er bedre.
Ikan fiske og campere frit i naturen.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 20.59)

Svar til kusinedusine:
Prøv at ringe til Tjeck Point Travel, de er flinke til at lave flere forslag, ud fra jeres ønsker, og så er de billige

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 20.59)

Svar til steffi74:
Vi har desværre kun en uge, i denne omgang. Men jeg kan godt se på kort over Skotland, at vi kunne bruge måneder på at udforske landet. Det må blive næste gang.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 21.14)

kusinedusine skrev:
Svar til steffi74:
Vi har desværre kun en uge, i denne omgang. Men jeg kan godt se på kort over Skotland, at vi kunne bruge måneder på at udforske landet. Det må blive næste gang.

øen isle of skye, er et af mine favorit steder. og det skotske high land. men når i kun har en uge, er det jo begrenset. men nær Glasgow er der et gammelt slot, som er inrettet som hostel. bla

AOF Center Fyn
Aftenskole efterår. Se de mange tilbud!
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 22.18)

Hov, halvanden time for at blive inaktiv, det må næsten være rekorden.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 08.33)

nibbe skrev:

øhhhhh hvad mener du???

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.14)

steffi74 skrev:
nibbe skrev:

øhhhhh hvad mener du???

Jeg mener lige det jeg skriver.
Tråden blev oprettet kl 19.32 og kl. 20.59 er sidste gang To er på, derefter er To blevet inaktiv. Altså ca. halvanden time hvor To var bruger inden han/hun blev smidt ud.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.19)

Svar til steffi74:
jeg tror nibbe mener, at trådstarteren ikke er her mere, han/hun er gået bort.
Måske til Skotland, jeg vidste bare ikke de skulle af sted så hurtig, det kunne hun godt have skrevet, men god tur

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.26)

Ja virker noget meget mærkeligt.
Ligger ellers inde med en masse viden om Skotland.

AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
AOF Center Fyn
www.aofcenterfyn.dk
Har du bygningsfejl?  
Find og køb netop dine special-kontaktlinser
Køb dem billigere her
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.30)

Svar til steffi74:
fyr du bare din viden af, at hun ikke kan skrive her, er ikke det samme som at hun ikke kan læse her, så skriv du endelig løs, måske kan andre også få glæde af det

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 20.23)

steffi74 skrev:
Ja virker noget meget mærkeligt.
Ligger ellers inde med en masse viden om Skotland. :)

Jeg synes da som BL3 skriver, fyr alt din viden om Skotland af, vedkommende læser garanteret med.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: