• 500.160 annoncer
  • 48.684 nye annoncer
  • 1.253.977 medlemmer
  • 4.604 online
Tråd startet: d.  1. juni, 2012 · kl. 10.05
Sidst opdateret: d. 16. april, 2013 · kl. 13.48
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 10.05)

Dyrlæge

Hej Allesammen

Jeg bor i Norge, men tager til DK en gang imellem og besøger min familie og venner, og der skal jeg have min bette mops med mig.
Desværre er reglerne sådan at hun skal have en bændelormekur hver gang hun er i DK og hvergang hun kommer til Norge igen.
Jeg har pillerne selv, men hun skal have dyrlægestempel i sit pas.
Jeg rejser ofte lørdag til søndag, og skal derfor have en dyrlæge i DK der har åbent om lørdagen.

Er der nogle som kender en dyrlæge der har åbent lørdag?

Jeg kommer med færgen til Hirtshals og kommer selv fra Gandrup. og er tit i Aalborg -Så en dyrlæge der omkring.

Jeg har været ved dyrlægen i Vesterhassing (Vodskov Dyreklinik), men han skal have 187 kr for et ''helsetjek'', men han kigger ikke engang på min hund. Jeg har klaget over det, men det er prisen:/

Her i Norge giver vi 59 kr for et stempel i passet. Jeg forstå ikke at man i DK skal give fra 187 kr. for et stempel i sit pas. Jeg har jo selv medicinen med.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 13.54)

Jeg syntes bestemt ikke det er særligt meget, allerede for 7 år siden, betalte jeg 500,. for at få dyrlægen til at give ormekur, for at min hund kunne komme til bornholm gennem sverige. Det er prisen på en konsultation.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 15.21)

Jeg synes godt nok, at 187 kr er mega billig og så er det enda i weekenden. Det kan vist ikke gøres billigere.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 19.27)

Jeg har selv boet i Norge i 6 år og haft min hunde med frem og tilbage. 187,- er MEGET BILLIGT

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 22.39)

frkcilia skrev:
Hej Allesammen

Jeg bor i Norge, men tager til DK en gang imellem og besøger min familie og venner, og der skal jeg have min bette mops med mig.
Desværre er reglerne sådan at hun skal have en bændelormekur hver gang hun er i DK og hvergang hun kommer til Norge igen.
Jeg har pillerne selv, men hun skal have dyrlægestempel i sit pas.
Jeg rejser ofte lørdag til søndag, og skal derfor have en dyrlæge i DK der har åbent om lørdagen.

Er der nogle som kender en dyrlæge der har åbent lørdag?

Jeg kommer med færgen til Hirtshals og kommer selv fra Gandrup. og er tit i Aalborg -Så en dyrlæge der omkring.

Jeg har været ved dyrlægen i Vesterhassing (Vodskov Dyreklinik), men han skal have 187 kr for et ''helsetjek'', men han kigger ikke engang på min hund. Jeg har klaget over det, men det er prisen:/

Her i Norge giver vi 59 kr for et stempel i passet. Jeg forstå ikke at man i DK skal give fra 187 kr. for et stempel i sit pas. Jeg har jo selv medicinen med.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med at finde en dyrlæge

187 kr. herregud......er det ikke bare en meget lille del af rejsen, og glæden ved at ha hunden med???? Min mening er, hvis du brokker dig over så få penge burde du ikke ha hund.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  3. juni, 2012 · kl. 08.33)

Her i norge giver jeg 59 kr, det er derfor jeg undre mig. Og det er på en af de største klinikker. Jeg ved godt det kan være dyrt at have hund, men kan ikke forstå at
prisen er så meget højere i danmark end i norge.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  3. juni, 2012 · kl. 12.24)

Svar til frkcilia:
Der er jo forskel på de forskellige lande og priser.
I tyskland betaler jeg halvdelen af en vaccination i forhold til hvad jeg betaler her hjemme, og i polen er det endnu billigere.

#8 - Skrevet for ca. 1 måned og 7 dage siden (d. 16. april, 2013 · kl. 13.48)

Svar til frkcilia:
hej
ja Dronninglund dyreklinik har.
tlf 98841015.fra kl 8.00.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: