• 495.732 annoncer
  • 46.641 nye annoncer
  • 1.254.864 medlemmer
  • 4.605 online
Tråd startet: d.  1. juni, 2012 · kl. 09.09
Sidst opdateret: d.  6. februar, 2013 · kl. 20.32
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 09.09)

NY Svindler på markedet.

Fik svar på min annonce fra sonja med dansk mailaddresse men også som gave til datter i nigeria
pas på

Gode svar:

mikkel123456789: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 09.55)

hej der ude henne har jeg også mødt her er et kopi af mailen .hilsen kim
Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste måned. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen i dag. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres hurtig respons, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Med venlig hilsen,
Sonja Jensen.

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 11.20)

Hvad er det man skal passe på ved sonja ? Hun virker da reel nok

abcw Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 15.05)

Svar til brian_basse:
Du får ikke dine penge - der bliver fusket med kvitteringen for indbetalingen. Der bliver højst sandsynligt også "indbetalt" for mange penge - for at vise den gode vilje...
Hold dig langt væk fra handler, hvor teksten er blevet oversat med Google Translate - der er udtryk og vendinger en dansker ikke ville bruge, der er ikke noget at tage fejl af

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 16.48)

fint brian,prøv selv.
hun skriver i sin profile(sonja jensen addresse torshavn med cdansk mail addresse @live.dk og som skrevetr oversat af google

Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 16.56)

ja men hun er nu blevet slettet på min side så jeg kan også kun stille mig i koret pas på henne god weekend til jer der ude

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 17.43)

har handlet med hende, men ville lige se om pengene bliver inbetalt

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 18.29)

Svar til Dorthe1988:
Uforståeligt, da forum her er fyldt med daglige advarsler!!!

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 18.34)

hvem er så den dumme,i sådan nogle sager????? sælger eller køber??

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 22.27)

hende har jeg også mødt, og en mand der vil sende til sin søster i syd afrika, jeg har dog mødt dem på på dba.dk
jeg valgte dog ikke at handle med hende, synes det lød lidt risikabelt, at hun ville have mig til at sende varen til nigeria efter at jeg havde skrevet med hende.

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.12)

Disse henvendelser kalder man typisk 'Nigeria'-henvendelser - Hvis man indleder en dialog med dem, ender det som regel med, at man modtager et falsk bevis for, at de har overført pengene til ens konto via en anerkendt bank ell. Western Union. Hvis man afsender varen, modtager man aldrig efterfølgende betalingen. Dette er alt sammen lavet meget professionelt og cirkulerer desværre mange steder på nettet.

Kendetegn for disse typer henvendelser er:
- Henvendelsen er ofte på engelsk eller et meget dårligt dansk, der bærer præg af at være oversat i Google Translate
- Varen skal altid sendes til udlandet
- Pas på hvis køber hævder at have indbetalt for meget til f.eks. transport og efterfølgende beder dig tilbagebetale restbeløbet
- Ønsker varen sendt straks og sender kvitteringer på at pengene er overført - Disse kvitteringer er falske. Du bør derfor aldrig sende varen før du kan se at pengene er indgået på din bankkonto
- Ved sms-henvendelser vil der typisk ikke være noget afsendernummer oplyst, men kun en e-mailadresse som du skal skrive til

Hvis I modtager flere af disse falske mails, så videresend dem straks til Supportafdelingen på det site, som I nu annoncerer på.

Med venlig hilsen

Lene Kristensen
Support DBA

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.48)

Svar til ibjensen7:
jeg er nybegynder, derfor

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.49)

Svar til DBAsupport:
DVS jeg ikke skal sende min computer ??
for så lad jeg vær

abcw Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 10.26)

Svar til Dorthe1988:
Nej - du skal ikke sende den. Du får ikke pengene...

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 10.36)

fint, sætter den til salg igen
taak

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: