Tråd startet: d. 31. maj, 2012 · kl. 23.31
Sidst opdateret: d.  5. august, 2012 · kl. 21.36
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 31. maj, 2012 · kl. 23.31)

puch maxi problem

Min nye puch maxi siger en underlig "poppe-lyd" når den når topfart og går ud i tomgang hvis man ikke giver den gas for at holde den i live. hvad skal jeg gøre og er der nogen der ved hvad det kan være??

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 09.10)

Det lyder lidt som der er en defekt pakning ved topstykke, eller cylinder

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 10.27)

fazerman skrev:
Det lyder lidt som der er en defekt pakning ved topstykke, eller cylinder
Ja tror du har ret eller indsugnings pakning

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 12.27)

Svar til jakob853:
Det kan også være du køre med en for fed blanding brug kun 2 procent olie i benzinen. det kan skyldes at tænrøret kokse til

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 09.09)

Den er utæt mellem topstykke og cylinder, ellers er stempelringene slidt. Det medføre dårlig kompresion, samt at kompresionen "fiser" ved siden af, og ud af udstødningen. Det er helt sikkert også derfor at den siger den her poppelyd

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 9 måneder og 19 dage siden (d.  5. august, 2012 · kl. 21.36)

jeg hved ikke med poppe lyde men det med den går ud i tomgang kan være den har for lidt omdrejninger
for at sætte dem op skal du blot skruge på den skruge der sider hved cylenderen eller hved luft in suget

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: