• 496.670 annoncer
  • 48.969 nye annoncer
  • 1.252.485 medlemmer
  • 744 online
Tråd startet: d. 31. May, 2012 · kl. 20.20
Sidst opdateret: d.  4. June, 2012 · kl. 13.15
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d. 31. May, 2012 · kl. 20.20)

gode råd søges ang skægagame

jeg har en hun på agame på ca 3 1/2 år hun er begyndt at blive urolig inde i hendes terrium hun kradser på glasset for vild har aldrig oplevet det før.. for 3 uger siden fik hun selvskab af en lille han på ca 1år..kan ikke rigtig finde svar på hvorfor hun gør som hun gør..

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d. 31. May, 2012 · kl. 21.01)

Uden at skulle gøre mig selv til ekspert på området vil jeg tro at den har udviklet noget stereotyp adfærd. Det kan skyldes stress og mangel på plads mm.
Hvor stort er terrariet og hvordan er det indrettet? Hvor meget håndtere du den?

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d. 31. May, 2012 · kl. 22.09)

Svar til caterpigen:
Mon ikke hun er ved at finde et sted at ligge æg sådan gør vores hunner også, når det er ved at være op over.
Hvis du tager hende op og mærker på hendes mave, så er du ikke i tvivl hvis du kan mærke æg

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  1. June, 2012 · kl. 13.46)

Den magler ikke plads 1meter lang 50cm bred. Burdet er delt op i den ene ende er der hvor de kan kravle og den anden ende er der kun ders mad.. Nej hun kan ikke være med æg da han agamae kun er 1år.
Jeg snakker med hende hverdag og har måske haft hende for meget ude. Det vil sige hverdag. Skal jeg prøve at holde hende inde et stykke tid og så se hvad der sker..
Men tak for jers hurtig svar

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  1. June, 2012 · kl. 17.03)

Svar til caterpigen:
Ja.. Det er et kigdyr. Ikke et kæledyr..
Hvordan er temperaturen i begge ender?

Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  1. June, 2012 · kl. 17.05)

Svar til Keestiiiina:
Går der to agamer i dit terrarie?

Agamer er typisk kønsmodne når de er et år. Så tjo, det kan godt være muligt hun er med æg

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  2. June, 2012 · kl. 11.47)

Terrariet burde nok være noget større til to voksne agamer, men den adfærd med de kradser på ruden undgårdu nok aldrig helt..
Og som skrevet så er det kiggepådyr som bør blive i deres terrarier som alle andre krybyr.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d.  4. June, 2012 · kl. 07.05)

jeg vil sige dit terrarie er ALT for lille. som absolut minimum til 1 - 2 vil jeg sige 125x60x80 cm, hvis du indretter det ordentligt så bruger de rigtig gerne højden, men ud over det jo mere plads jo bedre, mine 2 styk gik i et 160x80x80cm se de havde god plads, men 100x50x50 er på ingen måde god plads.
Ud over det så vil jeg da også skyde på at din hun er med æg, så sørg for der er nogle områder hvor der er fugtet lidt sand, så hun kan grave godt og så smide sine æg.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d.  4. June, 2012 · kl. 12.36)

De har kun været sammen i 3uger jeg har førhørt mig derude hvor jeg købte hannen og så længe han ikke er så stor så har de den plad de har brug fer

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d.  4. June, 2012 · kl. 13.15)

Selvom din hun gik alene er dit terrarie for lille til en voksen skægagame..

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: