• 499.962 annoncer
  • 48.296 nye annoncer
  • 1.254.009 medlemmer
  • 4.410 online
Tråd startet: d. 30. maj, 2012 · kl. 15.21
Sidst opdateret: d. 29. september, 2012 · kl. 20.27
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d. 30. maj, 2012 · kl. 15.21)

varer til salg

kan da ikke forstå at folk sætter noget til salg og så kan man ikke få fat på dem hverken pr mail eller telefonisk, så er man da vist ikke interesseret i at sælge noget alligevel.

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d. 30. maj, 2012 · kl. 17.36)

mon de kan værer på ferie eller andet der ikke er = at sidde på G&G

#3 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 14.33)

Kender det godt,har selv prøvet nogen gange.Skrevet til dem og kan se de har læst det,men ingen svar det mindste de kunne var da eks at skrive nej tak

#4 - Skrevet for ca. 10 måneder og 10 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 16.22)

Bestemt !! Jeg synes der er flere og flere der ikke er saerlig serviceminded Det mindste vi kan goere er da at skrive tilbage. Desuden er tonen herinde blevet lidt kedelig baade her i Forum, men ogsaa blandt de handlende. Jeg kan kun opfordre til, at vi behandler hinanden med respekt Og skriver paent til hinanden God handels-weekend derude

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 9 dage siden (d. 13. juli, 2012 · kl. 20.45)

Svar til guffe007:
Kan kun give dig ret.
Ind imellem er det et forfærdeligt sprog der føres på nogle af disse sider.
Alle kan ikke være lige kloge.Alle kan ikke stave lige godt, men alle kan,måske, lære at opføre sig ordentlig over for andre, men, det begyndte at at gå ad pommern til i tresserne og har desværre gjort det lige siden.
Kan man ikke skrive ordentlig så lad da i det mindste være med at svine folk til, blot fordi de i dine ører/øjne spørger dumt!

Kvalitetstrapper
og billige trappeløsninger. Altid gode tilbud.
Se Vinduespladen.dk
Alt i porte
Villa og Garageporte. Besøg os for mere information
villaporte.dk
Isolering med Papiruld
Effektiv Loftisolering Spar 25% m. tilskud og fradrag
Læs mere her
Teknisk Isolering
Brug for Teknisk Isolering til Erhverv? Læs mere her!
Teknisk Isolering Fyn ApS
Prof. papiruldsisolering!
nem & effektiv isolering
Papiruld.dk

#6 - Skrevet for ca. 9 måneder og 19 dage siden (d.  3. august, 2012 · kl. 19.26)

Får lige lyst til at være med ,Jeg har solgt og købt en hel del ting herinde og kun talt med søde mennesker , det eneste tidspunkt der var en ( ja nu ville jeg skrive noget meget grimt ) inde over var da jeg ville give en vaskemaskine væk ! gudskelov fik jeg navnet på den der skulle have den ,blev så ringet op af en der sagde det var ham der skulle have den . Det var altså en dame jeg havde en aftale med ! og hun kendte ikke noget til manden .Fy for en !!!

#7 - Skrevet for ca. 9 måneder og 3 dage siden (d. 19. august, 2012 · kl. 22.35)

Svar til ulla bonde pedersen:
Det kan du have ganske ret i. Men der jo nok også en del, der ikke sørger for, at tage annoncen af, når tingene er solgt. Personligt tænder jeg computeren og får det slettet, lige så snart varen er ekspederet ud af døren.

#8 - Skrevet for ca. 7 måneder og 24 dage siden (d. 28. september, 2012 · kl. 10.35)

ja nemlig ja

#9 - Skrevet for ca. 7 måneder og 23 dage siden (d. 29. september, 2012 · kl. 20.27)

Svar til ulla bonde pedersen:
måske sygdom.
pc en kan være gået i udu !!

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: