Jeg har haft hjulpet et par ældre mennesker med at finde en hund, da deres gamle hund måtte aflives.
I sidste uge var jeg så med dem ude at købe en lille sød King charels pige på 17 måneder, efter de fik hende har jeg talt med dem nogle gange det går godt og de er meget glad for hende.
Det som jeg ikke bryder mig om, er at hun ikke må komme ud i deres have, da de mener at hun jagter deres kat, så hun må kun være ude på en meget lille terasse, hvad jeg bestemt ikke føler er noget hundeliv, de går nogle små ture med hende et par gange om dagen.
Jeg har talt med dem i dag hvor jeg sagde at jeg syntes at de skulle prøve at lukke hende ud i haven, men svaret var nej, da de så er bange for at katten ikke vil komme hjem igen, fik så også at vide at deres gamle hund heller ikke måtte komme i haven, men kun på den lille terasse.
Hvad kan jeg sige til dem for jeg syntes ikke at det er værdigt at end så ung hund faktisk er spærret inde, eller er det mig som er for sippet, det gør ondt hel ind i mit hjerte at tænke på at den lille hund ikke kan få lov til at leve et hundeliv med leg osv.
Gul og Gratis