Tråd startet: d. 27. maj, 2012 · kl. 17.01
Sidst opdateret: d. 14. juni, 2012 · kl. 14.07
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.01)

Hvor dumme svindlere man er ???

Har øreringe til salg. Modtager så en henvendelse fra en Mette som skriver at hun vil købe min vare og at jeg skal skrive mit kontonr til hendes privat mail. Jeg anede det var svindel, og nu har gul og gratis også slettet hende. Men er der en der kan forklare mig HVORDAN "hun" skulle kunne snyde. Jeg sender da ikke varen før jeg har pengene, så hvordan f.... gør de det? Er det fordi der er nogle der bliver lokket til at sende inden de har fået pengene ? Eller er det fordi de på en eller anden måde kan lænse ens konto når de først har fået konto nummeret ? For så går de sku forgæves hos mig, jeg har en "gul og gratis" konto som jeg øverføre penge fra når jeg køber og modtager penge på når jeg sælger.

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.07)

Snyd foregår ofte ved at sælger sender varen inden vedkommende har pengene...i hånden!

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.13)

Svar til hallo66:
Der skulle havde stået Hvor dumme tror svindlere man er .

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.14)

jeg ved det s.. ikke , Jeg havde købt noget og sendt pengene 105 kr,`det turde jeg godt " når det var så små penge.. Men fik ikke varen, så jeg sendte ca 4 mail, til ham over 3œ måned men han svarede ikke.. Så sendte jeg en sidste mail, hvor jeg skrev ca sådan .. Jeg er altså ikke sur på dig, jeg syntes bare du er lidt af en klovnehat,,,, så fik jeg varen

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.18)

Svar til hallo66:
De fremsender eks. også falsk dokumentation om, at pengene er sendt til dig; i håb om ,at dette vil dæmpe din mistænksomhed, så at du fremsender varen. Rart at du udviser skarpsindig tilbageholdenhed. Vh.

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.18)

Svar til hallo66:

Deres svindelnummer har intet med din bankonto at gøre, men om, at du TROR, at pengene er på din konto. Det er svindlerne der sender en bank-kvittering til dig, men den er falsk, så du skal ikke sende uanset hvad.

Mvh.
PHS

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 17.28)

Aha sådan. Tak for svar. Men klart man bilver mistænksom. Lidt underligt hvis folk ville overføre 1400 kr
UDEN at have set varen eller i det mindste havde talt med mig eller kendte min add.

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 18.09)

Svar til hallo66:
Det er der mange herinde der gerne vil. Men jeg aner ikke om det siger noget om gennemsnittet, eller det kun er herinde de er dumme.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 20.11)

du kan ringe mig op på 26705482 tror jeg ved hvem den svindler er så skal jeg ordne det for dig mvh john 26705482

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 28. maj, 2012 · kl. 01.50)

Hej Jeg spurgte min bank rådgiver, hvordan De svindler kunne snyde os. Svaret var at, de overførte pengene til sælgerens konto. Når sælgeren kom ned at, så der var sket en overførsel. Sendte sælger vare til køber. Problemet er så bare svindlerne har en konto med et kreditkort. ( navnet husker jeg ikke lige ).hvor svindleren kan trække det overførte beløb tilbage inden 5 dage.

Bliv røgfri for 0 kr!
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d. 30. maj, 2012 · kl. 13.00)

Svar til muggi6:

Hvad hedder din bankrådgiver, og hvilken bank har du? Har nemlig et stykke tid prøvet at få bekræftet de historier med overførsler som bliver trukket tilbage, og ikke engang på Google kan jeg finde noget. Pft

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 23 dage siden (d. 30. maj, 2012 · kl. 13.28)

Svar til Shase:
Eks.vis kan det fremsendte betalingsmiddel være uden dækning, overført fra "overtrukken konto" ; indsættelse af dækningsløs betaling (Scheck o.a.) !

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  4. juni, 2012 · kl. 17.26)

Jeg har ellers fået at vide at står pengene på min konto kan de ikke fjernes.
Men vil det sige at man kan overføre penge med sit kreditkort og bagefter trække dem tilbage? Jeg kan da ikke sende penge på mit kredit kort med mindre sælger har betalings system for dette.

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 18 dage siden (d.  4. juni, 2012 · kl. 17.53)

Svar til tempo-og-turbo:

Læs her, indlæg #12: http://www.guloggratis.dk/forum/traad/12471?post_id=194781#post_194781

PHS

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 17 dage siden (d.  5. juni, 2012 · kl. 19.40)

Svar til tempo-og-turbo:

Men ved de ting du nævner vil beløbet ikke optræde på ens konto?

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: