• 498.798 annoncer
  • 52.119 nye annoncer
  • 1.253.017 medlemmer
  • 4.318 online
Tråd startet: d. 26. maj, 2012 · kl. 21.59
Sidst opdateret: d. 18. juni, 2012 · kl. 08.57
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 26. maj, 2012 · kl. 21.59)

Hvad siger kvinder til at en fyr vil prøve og købe din Brudekjole

Hvor ville jeg gerne finde en brudekjole til rimelige penge. gerne i lækker satin str 46-48 hvem har en som de vil sælge til en fyr, skulle gerne kunne prøves før køb Hvordan tænker kvinder når en fyr vil prøve deres brudekjole.

Gode svar:

Cookiez: Læs svar
Anja211: Læs svar

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 26. maj, 2012 · kl. 22.18)

Tja havde jeg en brudekjole til salg, så havde jeg været fuldstændig ligeglad med, om det var en fyr der ville købe den.

Men det må være fordi der er Melodi Grand Prix eller noget andet spændende i fjernsynet, siden ingen endnu har være inde og fortælle dig om reglerne for at oprette annoncer i forum. Din tråd kunne meget godt ligne en annonce, og annoncer må ikke laves i forum. Mit bedste råd til dig er derfor, at hvis du søger en brudekjole, at du opretter en annonce under mode & skønhed - dametøj.

God jagt

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 00.50)

Jeg ville tænke; at det er da underligt at han har så travlt med at understrege at han er en fyr, og at det er underligt at han vil prøve en brudekjole.

Og så undre det mig også at "satin" og "lækker" kan bruges i samme sætning... Men det må vel være fordi der er noget behageligt inden under, der ikke klæber til kroppen så snart man bare tænker på at svede.

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 10.22)

Det da langt værre at have en mand der ringer og vil købe alt det NYE undertøj man har til salg,hvorefter han meddeler det er til ham selv! Ja,ok -det da fint nok,men at han så spørger om det gør noget at han prøver det hjemme hos mig?!! argh..hyl og skrig - bagefter ville han høre om jeg osse solgte mine BRUGTE underhylere...Tja! så står jeg sgu af,så hellere have en mand der prøver en brudekjole,det vel bare en fetish han har...;)

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 21.05)

Grunden til jeg vl understrege jeg er fyr, er netop fordi jeg ved kvinder kan undre sig. For mig handler det ikke om at være pervers eller om at vil skræmme nogen, blot søger jeg en jeg kan passe. At den gerne må være satin er at den netop er behagelig at ha på.

Men cookies, vil da gi dig ret i at det du beskriver er langt mere underligt

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 22.12)

Svar til Cookiez:

Aaha ha ha... ja der ville jeg også stå af, det er ude i den noget mere særpræget og klamme afdeling det dér!

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 11.18)

Svar til los vitnes:
Du kan da købe min....

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 12.12)

du må os gerne købe min

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 13.25)

tjeck min annonce og evt mms mig foto pris osv

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 13.34)

Troede man gemte sin brudekjole for alt tid. Men det er måske fraskilte kvinder der sælger ud her på forum.

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 14.06)

Han må købe mn brudekjole (hvis jeg havde en)... Mit undertøj både nyt og brugt.. Komplet ligeglad, bare han kommer med den rigtige pris

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 14.11)

Svar til Chinchi:
ha ha ha "lækker og satin" ja det var sgu kun i 80´erne det var lækkert

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. juni, 2012 · kl. 14.15)

Svar til los vitnes:
tror laaangt de fleste kvinder ville være ligeglad... opret en annonce under "søges" og fortæl din histore

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 18. juni, 2012 · kl. 08.57)

dejligt med så meget godt respons og ja har en fetish der hedder brudekjoler i enten satin eller silke.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: