• 497.047 annoncer
  • 49.864 nye annoncer
  • 1.252.533 medlemmer
  • 6.550 online
Tråd startet: d. 25. maj, 2012 · kl. 00.12
Sidst opdateret: d.  5. august, 2012 · kl. 01.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 0

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 00.12)

Nigeria svindler!! pas på!!

Hej.
jeg har set mange annoncer herinde med hende der snyder med sin "datter" i Nigeria.

det startede med jeg skulle sælge min Iphone..
og så søgte jeg på de bank oplysninger hun sendte mig, og google fandt frem til disse tråde med hende svindleren.

godt jeg ikke nåede at sende!

Bare pas på.

#2 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 00.29)

Og i særklasse ikke smart, når din "Iphone" er en kopi-telefon. Man kan faktisk sige, at din kopi, er mobiltelefonernes svar, på en Nigeria-køber.

Salg af kopier er ikke tilladt på G&G.

Mvh.
PHS

#3 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 09.00)

Svar til Pavenhimself:
Hvor står der, at man IKKE må sælge kopier på g&g ? Det er altså lovligt at købe kopier til ejet forbrug. Og så må man vel også sælge de brugte kopier videre, lige så vel som andre vare.......

#4 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 09.14)

alk1 skrev:
Svar til Pavenhimself:
Hvor står der, at man IKKE må sælge kopier på g&g ? Det er altså lovligt at købe kopier til ejet forbrug. Og så må man vel også sælge de brugte kopier videre, lige så vel som andre vare.......

På bedste skolemester maner - loven er som følger:
Det er lovligt at købe kopivarer til EGET forbrug i lande UDENFOR EU - men det er forbundet med, tugt, arrest og forbedringshus at sælge varen uanset om det er til en privat eller virksomhed.
I visse sydeuropæiske lande er det ofte muligt at købe diverse kopivarer, men det er forbudt at indføre dem til DK, og endnu værre, hvis det lokale politi overværer handlen risikerer du at blive straffet.

#5 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 10.16)

The Great Dane skrev:
alk1 skrev:
Svar til Pavenhimself:

På bedste skolemester maner - loven er som følger:
Det er lovligt at købe kopivarer til EGET forbrug i lande UDENFOR EU - men det er forbundet med, tugt, arrest og forbedringshus at sælge varen uanset om det er til en privat eller virksomhed.
I visse sydeuropæiske lande er det ofte muligt at købe diverse kopivarer, men det er forbudt at indføre dem til DK, og endnu værre, hvis det lokale politi overværer handlen risikerer du at blive straffet.

Salg af kopier er ikke tilladt på G&G.

Jeg nævner ikke et ord om dansk lovgivning iøvrigt? At dansk lovgivning tillader kopivare i et vist omfang, betyder ikke at det dermed er lovligt/tilladt på G&G.

G&G skriver:
Annoncer med salg af kopivarer, sortbørshandel, lægemidler og andre ulovlige effekter optages ikke.
Citat slut.

Det er da svært at tolke anderledes, end at salg af kopivarer ikke er tilladt, eller....???

Mvh.
PHS

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 16.40)

Svar til Pavenhimself:
Sorry, det var fordi jeg læste under g&g´s regler for forum. Det må være sommervarmen

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 25. maj, 2012 · kl. 16.51)

alk1 skrev:
:$ Svar til Pavenhimself:
Sorry, det var fordi jeg læste under g&g´s regler for forum. Det må være sommervarmen

Jeg har selv lige hælde ymer i min kaffe, så ja, det er nok sommervarmen.

Puuuuueehhhhaaaaaaaa D R HOT!!!

Mvh.
PHS

#8 - Skrevet for ca. 10 måneder og 9 dage siden (d. 10. juli, 2012 · kl. 14.08)

Har lige været ude for den samme svinder nåede ikke at sende! puha! han hedder vera jan her inde og har også en konto der hedder leif!

#9 - Skrevet for ca. 10 måneder og 8 dage siden (d. 11. juli, 2012 · kl. 17.04)

Har også stødt på hende trine-jan som hun også kalder sig.
har dog ikke hørt fra hende siden jeg skrev at der var svindle bag dette hun skrev.

#10 - Skrevet for ca. 9 måneder og 14 dage siden (d.  5. august, 2012 · kl. 01.43)

Svar til 24sl18r:
Hej. Vil du lige præcisere hvad du mener med googletråde? Jeg har set flg. bud på en guldkædeannonce :
"04.08.12 kl. 06:28
Jeg vil tilbyde dig 5800 porto inkluderet til min venner adresse i Nigeria, er jeg klar til at sende betalingen, så snart du kontakte mig med navn og e-mail-adresse registreret hos din PayPal-konto.
sende dit svar til min email adresse joyce.smith1985 @ gmail.com.
tak"

.... men hvis der betales til min PayPalkonto, så er der vel ingen "ko på isen" eller hvad? Ja, jeg spørger fordi jeg ikke har erfaring med Paypal og først skal til at oprette en Paypalkonto....
MVH Lone

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: