Tråd startet: d. 19. maj, 2012 · kl. 06.55
Sidst opdateret: d. 15. juni, 2012 · kl. 10.12
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 06.55)

udregning af lejepris på campingvogn

Har sat en campingvogn til udlejning her i avisen og skriver prisen er pr. dag , og der er en der vil hente lørdag og aflevere igen mandag og som jeg ser det vil prisen være for 3 dage eller er jeg forkert på den og det kun er 2 dage der skal betales for ????

Gode svar:

Nil-Troll: Læs svar
Nil-Troll: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 09.06)

man plejer at beregne pr overnatning så jeg vil sige 2 dage

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 12.00)

Svar til Bo LYSKJR:

jeg er enige, kun to dage leje

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 13.02)

Svar til Bo LYSKJR:
Din dagspris er ganske lav - svarer måske til CV'ens stand. Men alligevel bringer du dig selv i en kattepine, når du selv og dine lejere begynder at tælle dage.
Kr. 750,- / 3 dages leje for en week-end er ikke urimeligt - set i lyset af, at du skal være til rådighed 2 gange, udlevering, check, rengøring o.s.v.

Du har en ugepris, kan jeg se.
Fortsæt med en fast week-endpris - ex. fredag kl 18.00 - søndag kl. 18.00 (ca 50 % af ugeprisen), og brug så de Kr. 250,- for ekstra dage eller "midtugepriser".
På den måde får du indarbejdet en minimumspris eller grundgebyr - det gør "de andre" omend priserbe er noget højere end dine.

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 13.09)

Svar til Bo LYSKJR:
Lidt mere ...
Du planlægger at gasteste den - fint. Men det betyder så, at lejerne kan bruge "din" gas u/b ?
Her er de andre altså ude og veje gasflasker - og opkræve betaling.

Boligstedet.dk
Gratis boligannoncer.
Klik her!
Sundhed og velvære
Psykisk og åndelig balance God ernæring og velvære
korrespondanceskolen.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 17.44)

Nil-Troll skrev:
Svar til Bo LYSKJR:
Din dagspris er ganske lav - svarer måske til CV'ens stand. Men alligevel bringer du dig selv i en kattepine, når du selv og dine lejere begynder at tælle dage.
Kr. 750,- / 3 dages leje for en week-end er ikke urimeligt - set i lyset af, at du skal være til rådighed 2 gange, udlevering, check, rengøring o.s.v.

Du har en ugepris, kan jeg se.
Fortsæt med en fast week-endpris - ex. fredag kl 18.00 - søndag kl. 18.00 (ca 50 % af ugeprisen), og brug så de Kr. 250,- for ekstra dage eller "midtugepriser".
På den måde får du indarbejdet en minimumspris eller grundgebyr - det gør "de andre" omend priserbe er noget højere end dine.

her må jeg give trollen ret i det han skriver, det er faktisk fornuftigt al sammen

BRUGER INAKTIV
#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 20. maj, 2012 · kl. 10.30)

Svar til BL3:
Han skriver da kun fornuftige ting

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d. 20. maj, 2012 · kl. 10.51)

Svar til Nil-Troll:
ja, ja så siger vi det !!!!!!!!!!!!!!!

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 10.12)

I Dk kræver de fleste camping pladser at vognens gastest ikke er over to år gammel, i tyskland må den ikke være over et år gammel! Af sikkerhed for dine kunder, bør den gastestes minimum hvert andet år.
Der er mange måder at afregen gas på, men tag i betragtning at en fyldning koster ca. 180,- og en flaske varer normalt 2 sæssoner, så overvej hvor meget du vil gøre ud af det.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: