• 496.848 annoncer
  • 49.325 nye annoncer
  • 1.253.222 medlemmer
  • 6.315 online
Tråd startet: d. 17. May, 2012 · kl. 22.23
Sidst opdateret: d. 12. November, 2012 · kl. 14.00
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 22.23)

Dyre samsung tablets - "Samsung Galaxy S wifi 5.0"

Hvis man kigger i rubrikken: Elektronik-tablets-samsung
Så er der en del "samsung galaxy S wifi 5.0" til salg.
Jeg forstår bare ikke den måde som folk prissætter deres wifi 5.0 på!
De har fået den gratis med til deres TV
Den koster pt. 2500 i elgiganten : http://kortlink.dk/b22t
Men hvis jeg skulle give 2500,- for en tablet, og skulle have noget i den størrelse, ville jeg købe en samsung Galaxy S telefon.
Eller købe en rigtig tablet: 7", 8.9" eller 10.1"

I mine øjne kan deres tablet ikke bruges til ret meget, og kigger jeg på hvor mange der er til salg.
Er jeg ikke den eneste der syntes den har begrænset brugsværdi.

Men hvorfor forsøger de så at tage så mange penge for den?
Hvis jeg havde noget som jeg ville have solgt, ville jeg ikke forsøge at sælge den til nypris.
Specielt ikke hvis der var mange som solgte den billigere.
Jeg ville enten vente, indtil der ikke var så mange til salg,
Ellers ville jeg sætte den laveste pris, så jeg var sikker på at komme af med den.

Men måske vil de i virkelighed ikke af med den?
De vil bare have nogle bud engang imellem, mens de håber på at præcis deres elektroniske legetøj, bliver mere værd med tiden.
(Modsat alt andet elektronik)

Jeg håber folk der vil sælge kommer af med deres tablet!
Og jeg håber folk der vil købe, ikke køber deres tablet for dyr.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 22.34)

Svar til BjarneMJensen:
jeg har min tablet til salg fordi jeg HADER alt der har touch plus at jeg fik den hjem i en byttehandel til videresalg.

men derudover er princippet med den ret genial efter min mening ( for de der kan forliges med touch ).
det er da pisse let lige at finde sin tablet frem hvis man lige skal søge noget hurtigt på nettet der er den nemlig ikke så klodset som en bærbar computer plus den holder strøm ufatteligt længe osv. og den fylder ikke vildt meget at have i en skuffe f.eks... jeg kan se mange flere goder ved dem end dårligdomme ihvertfald ved android tabletter. ipad er det værste lort i verden så gå langt udenom dem...

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 22.40)

Svar til Erik Mossin Langgaard:
Hvad bruger du så din samsung galaxy wifi 5.0, fik du den også sammen med dit TV?
Ja, jeg går da ud fra at det er en 5.0" du har, siden du skam rosser den, i et forum der handler om wifi 5.0"

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 23.14)

En 5" er IKKE en tablet, lige så lidt som Ipod er det.

Folk tager den pris, de tror den skal koste. Om det er en ok pris, er udelukkende op til dig som køber at afgøre. Jeg har set flere realistiske priser på (under) 1000 kroner på G&G og DBA.

Jeg har både en Samsung 5" og en Samsung 7" (P-1000), og forskellen er gigantisk. En 5" er hverken fugl eller fisk (tablet eller telefon), men lander midt imellem og er vist ment som en prøveklud fra Samsungs side. Som du selv skriver, hvis man skulle vælge en 5", kunne man lige så godt smide pengene efter en lækker Galaxy II eller III (4,3").

Samsung P-1000 er både og.

Mvh.
PHS

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 23.40)

Er mere forundret over at nogen gider at skrive så langt et indlæg om hvad andre forlanger for deres ting. Synes man at det er for dyrt - så lad være med at købe...voila...problem løst.

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. May, 2012 · kl. 23.50)

Svar til BjarneMJensen:
nej jeg har ikke fået en sammen med mit tv... jeg har den holdning at touch ikke er noget for mig plus jeg beholder mit billedrørs tv så længe det virker og så derefter skaffer jeg mit et andet billedrørs tv da der er meget bedre ly og billede plus at det bruger meget mindre strøm end de nyeste lav energi...

så nyt et godt.. ja men også dårligt på mange måder

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. May, 2012 · kl. 10.30)

Tak til Kent4 & Erik Mossin Langgaard
Fordi I er så venlige at kommentere forum tråden, med noget som ikke har noget med emnet at gøre.
Det er PISSE irreterende!
Hvis I ikke har noget at skrive, om emnet:
Emnet er: "Hvorfor sætter folk deres wifi 5.0 til salg, til helt urealistiske priser."
Så undlad venligst at kommentere. (Opret en ny tråd, hvis det er så vigtigt at få sagt Jeres meninger, det står Jer frit for, Jeg har selv oprettet denne tråd, så alle kan gøre det, og det er ikke svært)
- Hvis jeg havde magt til at slette indlæg, var Jeres 2 slette omgående.

Tak til PHS
For et godt svar, som var nemt og forståeligt.
Jeg har lige et spørgsmål til PHS, hvordan bruger du din PT-1000.
Jeg overvejer at anskaffe mig en android tablet, men er i tvivl om det skal være 7", 8.9" eller 10.1"
(Og nu forurener jeg selv forummet, men PHS har ikke nogle annoncer, så jeg kan ikke skrive til ham andre steder)

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. May, 2012 · kl. 10.35)

erik du må leve i en anden verden. hvad for et billiederørs, tv har du som slår nogen somhelst LED fladskærme på markedet. samsung loewe B&O lg pHILLIPS PANASONINC??????

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. May, 2012 · kl. 10.45)

Svar til JUL0000:
Dit indlæg er hermed også blevet smidt ud.

Hvad fanden skete der lige der???
Jeg kommer med en venlig hentydning om at undgå spam i forum tråden.
Og næste indlæg er så langt fra emnet, at det gør helt ondt at læse det.
Jeg syntes det er grotesk, og desværre kan jeg ikke gøre noget for at få folk til at ændre adfærd.
- Det kan vel ikke være nødvendigt at skulle i første indlæg:
"Hold Jer til emnet, eller undlad venligst at kommentere"???

Eller er det der vi er kommet til, og vil det så hjælpe noget?

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. May, 2012 · kl. 10.55)

Og det mest groteske er nok, at hverken Erik eller JUL kommer måske aldrig til at læse dette forum igen!
Så de smider en kommentar, kun for at gøre det.
Ikke for at få en samtale, opmærksomhed eller hjælp.
Det er bare fordi at de kan det.

Det ville svare til at gå tilfældigt ind i en kirken, netop som præsten siger "Hvis nogle ikke ønsker dette bryllup, tal nu eller for evigt ti' stille"
Så råbe højt "Jeg syntes det er en dårlig idé".
Og omgående smutte ud af kirken igen.
Uden at nogen interesse i hvad der bagefter er sket.

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 24 dage siden (d. 27. May, 2012 · kl. 13.32)

Nu er det ikke for at være en kedelig søndags blogger, men jeg mindes noget om, at jeg har startet en anden tråd med samme enme, så du / i er velkommende til at bruge, men om den hjælper jer, ved jeg ikke, men i kan da kigge forbi: http://www.guloggratis.dk/forum/traad/6924

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 15 dage siden (d.  6. June, 2012 · kl. 09.18)

Vi har købt en til 1000.- og vi er rigtig glade for den, og det er en tablet og ikke en ligende ipod ting som en skriver, den er lille men det ved man jo når man køber den, og det er det gode ved den, vores unger bruger den meget, men det er også korrekt at nogle tror de kan gå 2000-2500kr. for den, og det er for meget, men det er vel med den som så meget andet, man får hvad man betaler for, og der er altid nogle der for og imod ens ting Men jeg syntes man får meget for pengene hvis man kan få den til ca 1000.-

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 14 dage siden (d.  6. June, 2012 · kl. 20.58)

jeg synes nu ik lige det er en tablet mere en mellem ting men det er ikke en tablet og så har jeg da også undret mig ovre hvor meget man kan med den

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 3 dage siden (d. 18. June, 2012 · kl. 08.46)

jaylo2 skrev:
jeg synes nu ik lige det er en tablet mere en mellem ting men det er ikke en tablet og så har jeg da også undret mig ovre hvor meget man kan med den :/

Der findes mange versioner af tablets men groft set er der dem som har WIFI & 3G og dem som "kun" har wifi

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 2 dage siden (d. 18. June, 2012 · kl. 12.51)

tumletossen skrev:

Der findes mange versioner af tablets men groft set er der dem som har WIFI & 3G og dem som "kun" har wifi

Jeg tror du har misforstået Jaylo2's indlæg!
Han skrev meget specifikt om "Samsung Galaxy S wifi 5.0", og ikke generelt om alle tablet's.

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: