• 496.226 annoncer
  • 45.279 nye annoncer
  • 1.254.544 medlemmer
  • 1.858 online
Tråd startet: d. 17. maj, 2012 · kl. 18.08
Sidst opdateret: d. 18. juli, 2012 · kl. 12.15
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 18.08)

tøj

hejsa da min søster venter sig til jul vil jeg høre om
der er nogen som ligger inde med stof bleer
og og en flyverdragt send gerne en mail

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 18.46)

HURRA - HURRA , du er nr. 1000 der har oprettet en ulovlig annonce i FORUM , du har vundet retten til at oprette en gratis annonce under " ønskes gratis " Tillykke med gevinsten .

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 19.29)

HAHAHA!
Ja xuoi har ret - du må altså ikke bare oprette her, og fint nok for dig at din søster venter sig, meget smukt alt sammen men hun er altså ikke den første i verden der skal have en unge og heller ikke den første der evt. kan stå og mangle noget men nu skriver du at din søster venter sig til jul? Jamen så har hun da en helvedes masse tid til at komme i de forskellige baby forretninger til at købe noget - ellers igen som xoui siger det - Ind under "ØNSKES GRATIS!"

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. maj, 2012 · kl. 10.00)

Jeg tror helt sikkert BabySam har både stofbleer og flyverdragter. Og alt muligt andet til småfolk. Ellers prøv i Bilka eller Føtex. De kan sikkert vise vej helt hen til den rigtige hylde, og videre om til kassen.

#5 - Skrevet for ca. 10 måneder og 6 dage siden (d. 18. juli, 2012 · kl. 11.12)

nej folk har ret i at man ikke må. men man må heller ikke kører for hurtigt, bøvse ved madbordet eller bande. og hvis folk har ondt i røven kan de da lade det ligge der. jeg har en del ting kig i mine annoncer ellers har jeg mere på http://www.dba.dk/babytoej-stofbleer-babyland/id-84237995/ da der er større sandsynlighed for der er nogen der køber noget der. god jagt

Babyudstyr!
Babyalarmer, Flaskevarmer, Termometre...
og meget mere. Klik her!
Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Farvel til passiv rygning!
Ryg hjemme uden at skade dine børn - Prøv for 0Kr
XSmoke.dk/Gratis-Ecigaret
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 10 måneder og 6 dage siden (d. 18. juli, 2012 · kl. 11.44)

mathles skrev:
nej folk har ret i at man ikke må. men man må heller ikke kører for hurtigt, bøvse ved madbordet eller bande. og hvis folk har ondt i røven kan de da lade det ligge der. jeg har en del ting kig i mine annoncer ellers har jeg mere på http://www.dba.dk/babytoej-stofbleer-babyland/id-84237995/ da der er større sandsynlighed for der er nogen der køber noget der. god jagt

Din holdning er meget forkert. Et forum er til debat, og hvis det ikke håndhæves vil det i løbet af ingen tid blive totalt oversvømmet med reklamer. Kan du ikke forstå det??
Undrer mig såre over at så mange føler de må ty til forum for at få deres sager solgt.
I min verden er det en fallit erklæring som følge af et fejlet salg i annonce delen. Uinteressante vare til en for høj pris. I desperation forsøger folk så i forum, men det er altså forkert.

#7 - Skrevet for ca. 10 måneder og 6 dage siden (d. 18. juli, 2012 · kl. 12.15)

Svar til josefineemma:
Er som udgangspunkt enig i din holdning.
Men hvis du kigger under børnetøj købes er den fyldt med salgs annoncer og det er jo også forkert.
byttes annoncer byttes ofte for penge.
Folk rykker også ting til salg for 1 kr og så vil de ha flere tusinde for det når det kommer til stykket.
Har du prøvet at finde børne tøj i en bestemt størrelse herinde?? det kan godt være svært for der er mange numre fra 0 til 5 år.

Så der går ingen skår af mig for at sende en dame der leder efter noget et link. Ville ha sendt hende en mail, men dete kan man tilsyneladende ikke.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: