• 500.167 annoncer
  • 49.538 nye annoncer
  • 1.253.893 medlemmer
  • 2.204 online
Tråd startet: d. 17. maj, 2012 · kl. 17.08
Sidst opdateret: d. 28. maj, 2012 · kl. 11.03
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 17.08)

paypal

er der nogle der har prøvet det jeg har en fra england der ville købe min motorcykel

tn74 Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 17.23)

Jeg sætter en hjemmebagt kringle på at du bliver taget i måsen hvis du hopper på den..

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 17.24)

Prøv at google paypal. Så vil du bl.a. finde flere links til emnet her i dette forum.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 17.41)

Har snakket med sælger, og der bliver ikke handlet med England/Nigeria eller hvor hulan sælger kommer fra.

Mvh.
PHS

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 17.42)

Læsestof til en kold sommeraften i maj: http://tinyurl.com/7ck98p5

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her

BRUGER INAKTIV
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 18.21)

Svar til SV650:
Den ville jeg ikke stole på ... fik for år tilbage også en hendv. fra England da jeg havde min Mc til salg, han hed John Schmidt. Han eksisterede ikke, da jeg fik nogle venner i England til at søge efter manden på adr. etc.
Og hvorfor skulle en Englænder købe en mc i DK, da det er meget dyrere her end i England !

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 20.12)

PayPal er sikkert.

Problemet opstår når folk FULDSTÆNDIGT naivt modtager en mail med en betalings kvittering hvorpå der står paypal og de så IKKE tjekker deres PayPal konto (logger på den og ser om beløbet er der) og sender varen uden denne kontrol.

Log på din PayPal uanset hvor mange kvitterings mails du modtager.

Tjek din konto stand der

Overfør pengene til din konto med det samme. Vent 2 dage...

Har du pengene kan du sende.

Meeennnn.... Alene det en fra England vil købe en super dyr dansk motorcykel eller bil burde få alle alarmklokker til at ringe, med mindre man har et unikt eksemplar af et eller andet.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 17. maj, 2012 · kl. 21.39)

lige nøjagtigt, hvorfor købe en dyr skatteplaget mc fra danmark (vi har jo ligeså meget regn som dem i England)
jeg har handlet masser med paypal over eby og ingen problemer der, men hvad skal en englænder eller hvad han nu er på en dansk annonce side med skatteplaget danske vare ?

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 20. maj, 2012 · kl. 18.44)

hej allesammen tak for de gode ord så bliv jeg så klog at man skal passe på svindler de er sku alle steder

#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 24. maj, 2012 · kl. 14.56)

Hej SV

Proceduren er den at køberen får dig til at modtage penge via paypal, det kan være en hjemmefabrikeret mail der siger der er gået penge ind op din konto, det kan også være at du rent faktisk får pengene ind på din konto, men "desværre" er der sat for mange penge ind, det overskydende beløb beder han dig sende til et firma der skal stå for transporten af cyklen. Derefter sker der intet, udover at køber henvender sig til paypal og gør gældende at han ikke har fået udleveret varen. Paypal har den service at de så returnerer pengene til den "stakkels" køber. Din bet er så de penge du har sendt videre til "transportøren" (læs køberen selv), de mangler pludselig på din konto.

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 25 dage siden (d. 28. maj, 2012 · kl. 11.03)

Jeg kan fortælle jer om fx eBay, jeg var engang udsat for at en fra "england" købte min telefon til 300 pund, og s "sendte" han mig paypal "kvittering" for betaling, og sagde at når jeg sender min mobil afsted, vil det kunne ses på paypal at jeg fik penge.
Det gjorde jeg ikke, da jeg udemærket ved bank og paypal regler.
Man får penge med det samme, og som sikkerhed, ebay og paypal yder tilbagebetaling af penge hvis der går noget galt.
Så det viste sig (efter jeg fik alle mulige truende mails fra den kvinde som blev til mand som blev til gammel dame som blev til gammel mand) at personen var fra nigerien og var gang i fup nummere rundt på eBay.
Så når man handler, pengene kommer ind i ens paypal konto med det samme, og hvis man bliver røvrendt, (køberen), får man pengene igen efter lille korrespondance med paypal.
Og der skal ikk altmulig til at man har sine penge altså.
So, watch out for the Africans!

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: