• 498.570 annoncer
  • 45.434 nye annoncer
  • 1.252.221 medlemmer
  • 5.307 online
Tråd startet: d. 15. maj, 2012 · kl. 20.42
Sidst opdateret: d. 17. juli, 2012 · kl. 12.43
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 20.42)

Hjælp mig ! Er der nogen har erfaring med Mobii-bike ladcykel ?!

Hej alle ! Jeg får snart en ladcykel fra Mobii-bike , så jeg skal køre to børn ( 1år & 3år ) hver dag til børnehaven fx. Men jeg har aldrig prøvet en ladcykel før ... Er der nogen her som har erfaring med den Mobii ladcykel ?! Er det nem at køre !? Især når man skal dreje eller op af bakken !? Mang tak ! (jeg er mor til to børn og lidt tynd ) derfor lidt bang for hvis den er hård at køre

Gode svar:

steffi74: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2012 · kl. 20.27)

kører dagligt, på en ladcykel, dog ikke det mærke,som du skriver om, men en bellabike(dansk design)
Jo du skal nok lige øve dig et par gange, især når du har børn i.
Det som er lidt drilsk, er at den drejer omvendt, i modsætning til en alm cykel, og nej det er ikke specielt svært at køre op af bakke, med mindre det er stejlt.
og lad være med at lave for skarpe sving, og med for høj fart..... Ellers vælter du.
nå men held og lykke

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2012 · kl. 21.21)

Ok?! Mang tak for svar steffi, jeg får den i morgen , så jeg skal nok prøve håber at det er ik for tung

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2012 · kl. 21.28)

nej det sklal nok gå men prøv først at køre den, på evt en parkeringsplads. held og lykke. glæder mig til at høre om hvordan det gik

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2012 · kl. 22.12)

Ja , har/havde du også en ladcykel ?!

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 18. maj, 2012 · kl. 20.59)

, bruger den til arbejds formål.
(avis omdeling), så jo hvis der er læs på, skal man træde til, op af bakke, men ellers ikke.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 30 dage siden (d. 19. maj, 2012 · kl. 21.40)

Hej steffi jeg fik den ladcykel for to dag siden og den er super fin det er let og ik så svær at køre !ingen problem med op af bakken ! MEN jeg har problem med " ned af bakken " det kører så hurtigt ned end en alm.cykel ( fordi den har kabine og børne med !? )

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 21. maj, 2012 · kl. 02.32)

Svar til maxinh84:
Det er lidt af en tilvæning, men det kommer sikkert hurtigt? God til indkøb også !!
Stor TILLYKKE med den !! ;-))

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 6 dage siden (d. 12. juni, 2012 · kl. 20.32)

Svar til maxinh84:
jeg handlet ind med den jeg havede og blev vandt til at komme rundt
da jeg var sikker tog jeg små ture med min søn i traileren
og det tog ikke lang tid jeg køre nu med flere slags transport ting til cykle og div lad cykler men det tager lidt tid
men det er en god ting så hel og lykke med den

#10 - Skrevet for ca. 10 måneder og 2 dage siden (d. 16. juli, 2012 · kl. 20.29)

Hej Maxin! Kan du fortælle lidt om din mobii nu? Er du glad for den? Sidder man godt på den? Jeg overvejer at købe en til mig og min hund. Håber du vil fortælle lidt, der er ikke anmeldelser nok om den endnu, så er stadig lidt i vildrede om det skal være Nihola eller Mobii

Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!
Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!

#11 - Skrevet for ca. 10 måneder og 2 dage siden (d. 17. juli, 2012 · kl. 12.43)

Hej illustrator , ja jeg har læst både om Nihola og om Mobii ladcykel , og har selv prøvet køre en Niholas. Og synes at Mobiis er det best ! Det er nemt og let at køre , selvfølglige skal øve et par gang , især når man skal dreje) Men Niholas har nemlig cykelen med en lille kabin for vare eller hunde , men hvis du har store hund og vil have mere plads så den Mobii til to børn det er godt nok . Og husk at kigge herind i Guloggratis eller DBA , man kan spare så mange penge når man køber en brugt cykel , jeg har købt min 7000 kr ( en ny koster ca 16000) og intet fejl , køre perfect held og lykke

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: