• 498.702 annoncer
  • 43.932 nye annoncer
  • 1.252.123 medlemmer
  • 382 online
Tråd startet: d. 15. maj, 2012 · kl. 11.41
Sidst opdateret: d. 21. maj, 2012 · kl. 15.53
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 11.41)

Øv at folk ikke kan tænke :(

Min mand arbejder med en person, som havde købt hund sammen med hans kæreste men fra den ene dag til den anden gad de ikke længere have deres hund, og denne person min mand arbejder med havde i flere dage snakket om at NU gad de ikke have hunden mere, de ville ikke ofre penge på dyrlæge for at få hunden aflivet selvom den dog godt nok intet fejler MEN bedre ville det være end deres anden idé, som var at de ville lukke hunden ud og lade den løbe. Dét var ikke nogen min mand lige kunne acceptere inde i hans hovede så han valgte at tage hunden med hjem selvom vi dog kun må have ET dyr hvor vi bor, han skulle simpelthen bare redde hunden! Nu har vi taget hunden til os til vi kan finde et godt hjem til den. Jeg synes simpelthen det er forfærdeligt og har så skrækkeligt ondt i maven over folk der er sådan

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 11.57)

Svar til - JK -:
ja mennesker kan være nogle modbylige skæbninger.
tag og sæt dem på en ø langt ude i atlanterhavet uden
mad og drikke..

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 12.01)

Øv hvilken idiot, sorry mit sprog men desværre er der sååå mangen mennesker der ikke sætter sig ind i at det at have hund eller andre dyr. Det er ikke legetøj, eller en designer taske, det er et levende væsen der kræver masser af tid og penge og som man har i mange år hvis man er heldig:-)) Flot at I tog jer af hunden og jeg håber at I finder et godt hjem til den, det fortjener den. Håber også at klaphatten og hans kæreste ikke får hverken dyr eller børn.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 12.09)

Helle Wiinblad skrev:
Øv hvilken idiot, sorry mit sprog men desværre er der sååå mangen mennesker der ikke sætter sig ind i at det at have hund eller andre dyr. Det er ikke legetøj, eller en designer taske, det er et levende væsen der kræver masser af tid og penge og som man har i mange år hvis man er heldig:-)) Flot at I tog jer af hunden og jeg håber at I finder et godt hjem til den, det fortjener den. Håber også at klaphatten og hans kæreste ikke får hverken dyr eller børn.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 12.12)

Jeg vil gætte på at den hund de (undskyld mig) idioter har anskaffet, var en hund som de har fået, eller købt meget billigt. Jeg giver altså sælger af hvalpen/hunden en stor del af skylden. Hvorfor sætter de sig ikke ind i, hvilke folk der køber dem? Hvorfor sætter man ikke en pris så tilpas høj, at det ikke bare er en pludselig indskydelse, fordi hvalpen er sød? Hvor var det godt din mand tog hunden til sig, hatten af for jer, men nu skal det lille væsen jo igen omstille sig til en ny familie. Træls at det er så let at få hund....

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 12.13)

Lige præcis, det er frygteligt at folk vælger at gøre det på dén måde, at de ikke kan tænke på en hund også kan føle glæde og sorg, er jo skrækkeligt så nu er målet at finde et godt og kærligt hjem til hunden for det er noget han fortjener.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 13.05)

Jeg tror såmænd ikke hunden føler sorg, men det er svært at tilpasse sig de nye hjem den skal have. Jeg er sikker på, at den har det rigtig fint hos jer. Synd i ikke må beholde den.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 14.02)

Tænk at behandle en hund sådan Men hatten af for din mand og dig at i har overskuddet til at hjælpe hunden

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 14.05)

Svar til lmh1990:
Hvem ville ikke hjælpe? Det er da en naturlig ting, som også at hjælpe et menneske i nød.

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 14.39)

Det er desværre ikke alle der har den holdning De mennesker der havde hunden tidligere, er jo et godt eksempel på det. Og tror desværre jeg kender mange, der vil blive sure over at hører en historie som denne, men når det kom til stykket ville sige at de ikke kunne hjælpe hvis de stod i samme situation

Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
XSmoke.dk/Prøv-Gratis
Køb billig Frontline Combo
Frontline Combo Vet. Loppemiddel. Gratis Leveret
v/Køb Over 400,-
1st Choice hundefoder
Super premium hundefoder Leveret lige til døren!
www.dogshop.dk/hundefoder
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 15.19)

Min kæreste og jeg har det sådan, at hvis man siger ja til at have dyr - så siger man også ja til at behandle dyret/ dyrene på bedst mulig måde. Ellers skal man bare ikke anskaffe sig dyr. Kan vist ikke siges kortere.

MVH

Peugeot106

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 19.39)

Svar til - JK -:
ja godt i har taget jer af den stakkels hund gud ved hvor mange den er blevet flyttet jeg har det lige som jer kan ikke klare folk ikke behandler dyr ordentligt så hellere selv prøve at hjælpe dem håber i finder et godt og blivende hjem til den

#13 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 20.03)

der er mange der ikke aner hvad det vil sige at have hund.. det er heller ikke i orden at lukke den ud, for at den skal løbe væk. men gud hvor er der mange tråde med mennesker der tillægger dyr, menneskelige følelser.. en omplaceringshund må være at foretrække, frem for at den skal aflives, bare fordi vi mennesker ikke kan finde ud af det

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 21.36)

Man sidder lidt og ønsker, at de faktisk havde sluppet hunden ud, så man kunne have meldt dem til myndighederne.
Så kunne de så hvor billigt de kunne slippe, frem for at aflive eller finde et internat...

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 16. maj, 2012 · kl. 01.18)

jeg har ingen respekt for sådanne mennesker. mener bestemt at anskaffer man sig et dyr, skal man tage ansvaret for det som var det et lille barn man havde sat i verden, "passe, pleje, lege og aktivere det" køre det til dyrlægen hvis det er syg. vi har selv en dansk/svensk gårdhund. som vi pusler om som var det et barn... lige for tiden hvor jeg går ledig bestræber jeg mig på at hunden får 3 lange gå ture samt leg på sportspladsen. og derefter 3-4 mindre gå ture om dagen, vi har aldrig i sinde at gå af med hende. så hellere flytte fra der hvor vi bor nu hvis udlejer ændre mening hva husdyr angår. min bror er desværre af samme type som de mennesker du her omtaler, så har 4 gange nu måtte overtage en hund fra ham og give videre til bedre hjem, og har nu sagt til ham at han ikke skal anskaffe sig flere hunde eller andre dyr når han ikke kan tage vare på dem. i så fald vil jeg ikke se ham mere, og det er gjort ham klart og tydeligt og han ved jeg mener det.

Må man spørge hvilken slags hund det er???

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: