• 496.958 annoncer
  • 49.481 nye annoncer
  • 1.253.119 medlemmer
  • 5.106 online
Tråd startet: d. 13. maj, 2012 · kl. 00.14
Sidst opdateret: d.  1. juni, 2012 · kl. 11.31
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. maj, 2012 · kl. 00.14)

Advarsel... Endnu et forsøg på svindel

pas på en vid navn Kate Davies.

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. maj, 2012 · kl. 07.11)

Svar til houssan:
hvad begrunder du det med,?
hvad ville du sige hvis jeg skrev at du gjorde forsøg på at svindle?,uden at have belæg for det

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. maj, 2012 · kl. 12.38)

Hyhun prøvet og snyd mig vid At sige at hun er fra USA og jeg skal send en computer en gav til hendes bror og da hun fik min konto oplysning høret jeg ikke mere fra hende. Men gule gratis har blikket hendes bruger.

djubi Brugeren er offline
4 salg 4 gennemførte G-handel salg
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 11.27)

Svar til 125cc:
Kunne vaere manden er ordblind. laer at taenke foer du taler og ja ved hvordan jeg skriver er i tyrkiet og der er ikke de bogstaver pae tastetur som ý danmark.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 15. maj, 2012 · kl. 12.26)

Har lige oplevet det sammen og har alle vores mail. Og hendes fusker bank mails, som skulle bekræfte at pengene står hos dem, og jeg ville få dem udbetalt når pakken var sendt. Men den lugtede for meget af fusk LOL..

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste måned. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer Deres hurtig respons, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Røgfri idag med PenCig
Vi er eksperter i E-cigaretter og vi har kun de bedste
produkter. Start her!

#6 - Skrevet for ca. 11 måneder og 29 dage siden (d. 22. maj, 2012 · kl. 19.56)

Svar til Hyrupklan:
Hyrupklan skrev:
Har lige oplevet det sammen og har alle vores mail. Og hendes fusker bank mails, som skulle bekræfte at pengene står hos dem, og jeg ville få dem udbetalt når pakken var sendt. Men den lugtede for meget af fusk LOL..

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste måned. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk, at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer Deres hurtig respons, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

#7 - Skrevet for ca. 11 måneder og 19 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 11.31)

Svar til houssan:
Du skal skynde dig at få banken til at sørge for at hun ik ka hæve penge eller bestille ting med dine oplysninger...... Der en et par svindlere herinde (mest med bærbar) indtil videre...
Om det er usa og nigeria osv. de kommer fra eller ska sende en gave til udlandet skal man være mistænksom og evt. Droppe handlen igen mvh

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: