• 499.490 annoncer
  • 48.868 nye annoncer
  • 1.253.892 medlemmer
  • 1.059 online
Tråd startet: d. 12. maj, 2012 · kl. 12.24
Sidst opdateret: d.  5. februar, 2013 · kl. 08.31
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

BRUGER INAKTIV
#1 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 12.24)

ang bud på cirtoen c5

hej alle i dejlige mennesker her på gul ogbgratis. jeg har lige noget jeg gerne vil spørge om. jeg har en Citroën, C5, 2.0i 16V Prestige 2002 til salg herinde den er 100% fejlfri og har ingen rust den køre som en drøm og har en tons af kvalitets ekstra udstyr. jeg har sat den tilsalg for 36.000 da jeg selv syntes det er en meget fair pris men modtager en flok meget i mine øjne skøre bud. er der en eller flere der kan duide mig frem til om det er min pris der er for høj eller om folk der handler herfra tager sidens navn bokstaveligt og tror alt her er gratis..??

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 13.02)

Har tastet de data ind som du har oplyst og en KØBSPRIS hos en forhandler siger 24200,- fejlfri-nysynet (dog er der ikke kalkuleret med ekstraudstyr)
http://www.bilpriser.dk/result.do?farver=6&var=11415&consumption=nu...
Og tilsvarende pris ved salg DOG til forhandler.
http://www.bilpriser.dk/result.do?farver=6&var=11415&consumption=nu...
Håber ikke det tager modet fra dig.

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 15.19)

du kan overhovedet ikke bruge de beregninger til noget som helst, de bruges som pressionsmiddel af forhandlere og er ikke repræsentive for den pris du kan få i virkeligheden, se du hellere på hvad priserne reelt står til hos både private og forhandlere og sæt så din pris blandt de laveste ( for et hurtigt salg)
mvh

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 15.28)

men jeg vil give bigfoot1 ret i at din pris er alt for høj , den skal nedunder de 30, hvis du skal have den solgt! held og lykke

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 15.31)

forstår heller ikke de beregninger der de er jo sindsyg lave jeg har kigget på de andre bilere herinde af samme årgang osv og de ligger mange af dem på et højre pris end min også selv hos forhandlere så syntes selv min pris er fair. et sjovt eksempel fra en beregner.. cirtoen ville give mig 2600 kr i ren handel 10.000 hvis jeg sammentid købte en anden . haha. da jeg så kiggede på citroen s hjemmeside og fandt en bil præcist magen til min stod den tilsalg til 36.000 og havde oveni købet kørt meget mere end min hahahaha--- synd for dem der faktisk i virkeligheden hopper på sån en handel

Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 15.46)

Det er heldigvis sælger, der bestemmer prisen, de useriøse bud må du leve med, de kommer også selvom man skriver "fast pris", så nogle byder bare vildt til højre og venstre
De har nok ikke pengene aligevel hvis de fik accept på mere end et par stykker af prøveskuddene.
Så, koldt vand i blodet..

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 12. maj, 2012 · kl. 23.45)

Svar til saxii_lokia:
Man kan få en del mere i privat handel end hos en forhandler...så bedst at prøve det først..umiddelbart syntes jeg din pris er fair..

BRUGER INAKTIV
#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 13. maj, 2012 · kl. 11.06)

helsinge64. ja at handle med en forhandler er da virkelig det sidste man skal gøre de forlanger jo nærmest at man skal sige undskyld jeg spurgte om du vil købe . ta den endelig gratis .. de giver jo ingenting for biler. men tjener derimod en hel bunke penge. jeg er heldigvis ikke desperat for at få den solgt så har tid til at lade den stå. indtil den rette køber melder sig.

#9 - Skrevet for ca. 11 måneder og 27 dage siden (d. 26. maj, 2012 · kl. 12.36)

Svar til saxii_lokia:
Nu står den da til 23kg........Hmmmm

BRUGER INAKTIV
#10 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 12.15)

tja men vil bare gerne af med den . det er derfor

Nissan Juke
Spar op til 47.000 på lagerbiler og book en
Prøvetur nu, klik her!
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk

#11 - Skrevet for ca. 11 måneder og 26 dage siden (d. 27. maj, 2012 · kl. 13.38)

Svar til saxii_lokia:
Der er noget jeg ikke helt forstår du mener at du har fået nogle skøre bud på din bil som du havde sat til 36.000 og at du ikke var desperat for at få den solgt men nu her 15 dage efter er den til salg for 17.500 fordi du bare gerne vil af med den. øhh er det mig der er dum og bare ikke fatter en skid eller ?

#12 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 15.43)

du burde da ku sælge sand i sahara med det ansigt. det en svær bil sælge har selv en og folk ´tror jo de ka få alt gratis

#13 - Skrevet for ca. 11 måneder og 21 dage siden (d.  1. juni, 2012 · kl. 20.49)

Svar til saxii_lokia:
du burde sætte den til 30000 kr og sæle den til 28000

#14 - Skrevet for ca. 11 måneder og 20 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 11.19)

Som udgangspunkt skal man ikke tage bud fra folk, der ikke har set bilen, seriøst!
Er de interesserede, må de komme og kigge, og så derefter komme med et reelt bud. Byder de så meget for lavt derefter, har de selv spildt deres tid (og en smule af din).

Men derudover er gamle C5'ere nogle af de biler, der er flest til salg af overhovedet. Deraf lave priser, der ikke modsvarer, at man faktisk får en Mercedes-stor, komfortabel bil. Det samme gælder Citroën Xantia, der selv i pæn stand ikke koster meget over skrotpræmien. Gamle C5'er har desværre et lidt forældet modepræget design fra dengang, og ry for at en masse ting kan gå i kludder på dem. Så selv om din er pæn og fejlfri, får det den ikke rigtig til at skille sig ud fra mængden.

#15 - Skrevet for ca. 11 måneder og 20 dage siden (d.  2. juni, 2012 · kl. 11.21)

det er ik unormalt at folk byder 25-50% af prisen uanset om den er iorden eller ej, synes det er blevet noget useriøst. Jeg fravælger normalt chat pga dette hvis jeg skal sælge

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: