Hej
Er der nogen som har styr på hvilke rettigheder man har når man har købt brugt bil hos forhandler... Jeg købt d. 10 april 2012 en Opel Astra 1,6 fra 1996. Allerede 2 dage efter jeg havde købt den var der problemer, den gik ud hvergang jeg trådte koblingen ind f.eks. i forbindelse med at jeg kørte op af en rampe på motorvejen. Forhandleren kiggede på den, men det blev ikke godt, den gjorde det stadigvæk, jeg ringede til ham og han sagde bilen jo havde stået stille i 9mdr så det trængte nok til at blive kørt godt igennem. Jeg tog en tur på motorvejen men op af rampen gik den ud igen. Jeg ringede igen og han sagde: Så må jeg jo ikke på den igen.... Efter 3 dage fik han den til at virke... Nu virker 5 gear så ikke ordentligt, den er svær at sætte i 5 og 8 ud af 10 gange hopper den i 3. De andre gear er også stramme. Det var de fra starten og her sagde han også bilen har jo holdt stille i 9 mdr. Nu ringede jeg til ham igår, men han vil ikke lave eller kigge på den under garantien... Han vil have vi skal betale.. Kan han det???
Gul og Gratis