Vi er lige kommet hjem fra Malcesine i går:p
Vi kørte sent om eftermiddagen da vi skulle afsted og overnattede på et best western hotel i Kassel(min mand får medarbejder rabat på best western) vi ankom ca l 22 og kørte derfra omkring kl 8 igen.
Et godt råd til at køre i tyskland, brug gerne lidt penge på en GPS der kan orinterer om kø, vi slap for at holde i en 4 timers kø
Hjemture tog vi til gengæld i et hug, turen ville have taget 15 timer, hvis vi ikke havde et lille uheld med et punkteret dæk ( det tog os omkring 4 timer fra vi første gang ringede til SOS, til at vi var køreklare igen

)
Udover de ting du selv har skrevet, så skal du huske en lille pulverslukker(det er vidst blevet et krav i tyskland), Advarselstrekant hvis der ikke ligger en i bilen i forvejen. Viakort til Italiens motorvej, vi købte et via FDM på 25 euro og det passede lige med det det koster at komme fra østrig til gardasøen og tilbage igen
Nu ved jeg ikke lige hvor i skal bo omkring gardasøen, men jeg ville klart anbefale at tage en tur til Malcesine, det er sådan en hyggelig by.
Her er lige en kort plan over hvad vi lavet i den uge vi var afsted, så kan du få lidt inspiration
Tirsdag: kl 15:00 køre fra Vissenbjerg
Onsdag: kl 16:00 Ankommer til hotel Benacus
Torsdag: Gardaland (forlystelsespark)
fredag: møde med Malcesine's kommune + Shopping i et af de store centre
Lørdag: markedsdag i Malcesine
Søndag: Oliven og vin museum (det var meget hyggeligt på en regnvejrsdag)
Mandag: badet i de varme kilder ved Colá
Tirsdag: Blev vi gift på palazzo dei capitani i Malcesine
Onsdag: en hyggelig tur til Verona og op og køre i bjergene
Torsdag: kl 6:00 kørte vi igen mod DK
Håber i får en god tur