Jeg har fået et bud fra L-ppe på 3000 kr. for en uges tid siden .. jeg bruger meget tid på mine hvalpe og sørger for at de er sociale, glade, veltilpasse og klar til et langt godt liv ved en ny ejer .. det vigtigste for mig først og fremmest er at den nye køber "forelsker" sig i den lille ny .. og ikke er et sekundt i tvivl om at det er lige netop den hund de vil have som den ny familie-medlem .. køberne har et stort arbejde foran sig, og det kræver en tilknytning, før man er instillet på at lave det arbejde ..
Da jeg fik det bud tænkte jeg - "det var dog en ubehagelig måde at spørge til mine hvalpe - det brød jeg mig ikke om" og gav også udtryk for det !!!
Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for at det ikke er alle der har lige mange penge .. men personen havde ikke spurgt til nogen af dem, han bød bare sådan ud i luften uden at give udtryk for hvilken hvalp han havde i tankerne .. han havde ikke besøgt os .. i det hele taget følte jeg at mine hvalpe var en død salgsvare .. - jeg kunne selvfølgelig tage fejl og tænkte at jeg nok også er lidt nærtagen med dem

det var jo muligt at han bare ikke formåede at give udtryk for det og sådan en ældre vestjydsk herre der var vant til at det var sådan man handlede, og måske bare syntes at jeg havde jordens skønneste hvalp og den ville han gerne give 3000 kr. for .. man skal også passe på ikke at male fanden på væggen jo
Jeg kigger af og til på de andres annoncer og fandt så ud af at han også havde budt på nogen af deres, hvilket bekræftede min teori om at han ikke var faldet lige netop for en af mine hvalpe og tænkte lige netop på om jeg skulle give udtryk for mine tanker et sted - ligesom du har gjort - men ligger også min lid ud til opdrætterne om at de vil passe godt på deres hvalpe .. og hvad skal man skrive .. jeg havde det ligesom dig at der var noget skummelt over det, men det er jo svært at bevise !! På den anden side syntes jeg at jeg har ladet stå til i det og lukket øjnene for det, så jeg tager hatten af for at du åbner munden .. også selvom du ikke får en god respons på det - så har du da gjort noget
Der kan være en helt anden grund til personens opførsel, end lige at købe dem med tanke for videresalg, som jeg bare ikke har gennemskuet - og fred være med det .. jeg syntes at det er en underlig opførsel!!!
det skal dog siges til hans forsvar at han svarede tilbage på mit svar "at han godt kunne forstå at jeg ikke ville sælge en hvalp til ham på de præmisser" .. hmm .. så hvad det går ud på ved jeg ikke ..
I er velkommen til at gå ind på min annonce for at se min tilbagemelding og hans gensvar
hilsen Lotte