• 495.450 annoncer
  • 46.523 nye annoncer
  • 1.254.881 medlemmer
  • 3.026 online
Tråd startet: d.  8. May, 2012 · kl. 22.07
Sidst opdateret: d. 20. May, 2013 · kl. 21.33
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.07)

Efterlysning.

Efterlysning.

Lørdag den 5. maj blev min motorcykel stjålet, ved en prøvekørsel, i Viborg..
Honda Super Blackbird 1100 XX
Årgang 2007
Kørt 14.800 km.
Påmonteret stativ til sidsetasker af mærket Hebco & Becker.
Særlige kendetegn: Ridser på højre side af kåben, afstandsklods på fodhviler, til at beskytte udstødningen på højre side er knækket af og tankbeskytter med Honda logo på.

Personen som stjal min kære motorcykel under en prøvetur, havde følgende kendetegn:
Arret ansigt i den ene side, mener det var venstre, kunne ligne noget fra en ulykke eller måske slåskamp/overfald.
På venstre håndryg kan man skimte starten/slutningen af en tatovering.
Hår: mørkt/brunt, kort, måske tendens til at være lidt kruset.
Højde: ca 175-180 cm
Vægt: måske 90-100 kg, svag kraftig/buttet.
Iført jeans og en lyseblå sweater af mærket H2O, som stod skrevet med hvidt på brystet.

Da forsikringen ikke dækker bedrageri som selskabet kategoriser det som, er jeg/politiet interesseret i alt det hjælp, der kan være at hente. Både, så jeg lider så lille et tab som muligt, men også så han ikke stjæler din eller din nabos motorcykel. Da det virkede meget planlagt, er det sikkert ikke første eller sidste gang.
Så har du set én i din butik, til et mc-træf eller bare er blevet tilbudt en billig cykel, af en person med et ar i ansigtet eller en startende tatovering på venstre hånd, hører politiet i Viborg gerne nærmere.
Direkte nr på personen, som har med sagen at gøre tlf: 72 58 30 42

Gode svar:

Nil-Troll: Læs svar

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.09)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/581113_101509...

BRUGER INAKTIV
#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.19)

Svar til Jan Sorensen:
Uanset hvor p.... ærgeligt der er, at "han" stak af med din motorcykle, er det ikke tyveri, når du har givet "ham" nøglerne.

Denne tråd bør næsten ændres til; få altid en pant i form af Pas eller Kørekort, hvis du "udlåner" nøgler til en prøvekørsel.
Så er der nok nogen der siger, at personen skal have kørekortet på sig, hvis han bliver stoppet af Politiet.
Tja, det er faktisk det forhandlerne praktiserer - jeg har da selv kørt med en kopi af mit eget kørekort når jeg har prøvekørt biler. Og så firkantet er færdselpolitiet dog ikke, at de ikke accepterer det.

#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.27)

Svar til Nil-Troll:
Nil-Troll skrev:
Svar til Jan Sorensen:
Uanset hvor p.... ærgeligt der er, at "han" stak af med din motorcykle, er det ikke tyveri, når du har givet "ham" nøglerne.

Denne tråd bør næsten ændres til; få altid en pant i form af Pas eller Kørekort, hvis du "udlåner" nøgler til en prøvekørsel.
Så er der nok nogen der siger, at personen skal have kørekortet på sig, hvis han bliver stoppet af Politiet.
Tja, det er faktisk det forhandlerne praktiserer - jeg har da selv kørt med en kopi af mit eget kørekort når jeg har prøvekørt biler. Og så firkantet er færdselpolitiet dog ikke, at de ikke accepterer det.

Nu er det ikke min mc, men min nevøŽs .. Manden som ville "købe" den, havde åbenbart "glemt" hans kørekort men han kom kørende i en nyere personbil, og han gav min Nevø nøglerne til denne..
Problemet viste sig da politiet opdagede at bilen også var stjålet, så det er ret svært at spore personen..

Se også her hvis der er nogl

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.28)

Se også her hvis der er nogle som kan/vil hjælpe..

Hjælp med at finde denne motorcykel..
Efterlysning.

Lørdag den 5. maj blev min motorcykel stjålet, ved en prøvekørsel, i Viborg..
Honda Super Blackbird 1100 XX
Årgang 2007
Kørt 14.800 km.
Påmonteret stativ til sidsetasker af mærket Hebco & Becker.
Særlige kendetegn: Ridser på højre side af kåben, afstandsklods på fodhviler, til at beskytte udstødningen på højre side er knækket af og tankbeskytter med Honda logo på.

Personen som stjal min kære motorcykel under en prøvetur, havde følgende kendetegn:
Arret ansigt i den ene side, mener det var venstre, kunne ligne noget fra en ulykke eller måske slåskamp/overfald.
På venstre håndryg kan man skimte starten/slutningen af en tatovering.
Hår: mørkt/brunt, kort, måske tendens til at være lidt kruset.
Højde: ca 175-180 cm
Vægt: måske 90-100 kg, svag kraftig/buttet.
Iført jeans og en lyseblå sweater af mærket H2O, som stod skrevet med hvidt på brystet.

Da forsikringen ikke dækker bedrageri som selskabet kategoriser det som, er jeg/politiet interesseret i alt det hjælp, der kan være at hente. Både, så jeg lider så lille et tab som muligt, men også så han ikke stjæler din eller din nabos motorcykel. Da det virkede meget planlagt, er det sikkert ikke første eller sidste gang.
Så har du set én i din butik, til et mc-træf eller bare er blevet tilbudt en billig cykel, af en person med et ar i ansigtet eller en startende tatovering på venstre hånd, hører politiet i Viborg gerne nærmere.
Direkte nr på personen, som har med sagen at gøre tlf: 72 58 30 42

Klik her for billede:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/581113_101509...

Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Samtlige glæder bibeholdt
Samtlige ulemper undgået Damp med smag og nikotin
At kunne ryge uden røg
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her

ibjensen7 Brugeren er offline
BLOKERET BRUGER
#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 22.41)

Svar til Jan Sorensen:
Send din personbeskrivelse, og oplysning om sagen til samtlige danske statsfængslers Personaleopslagstavler, da det er utænkeligt andet, end at han har været indsat til afsoning, og kan genkendes af personalet.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. May, 2012 · kl. 23.05)

send da oplysninger rundt på fjæs bog også satme surt

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2012 · kl. 13.11)

jeg har prøvet noget lign med en der hedder Allan han viste mig en bank overførelse men fil aldrig pengene for min mc. jeg har endda fået rettens ord for han skylder mig 48000kr men manden nægter at betale

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2012 · kl. 13.11)

rieoghenrik skrev:
jeg har prøvet noget lign med en der hedder Allan han viste mig en bank overførelse men fik aldrig pengene for min mc. jeg har endda fået rettens ord for han skylder mig 48000kr men manden nægter at betale

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 0 måneder siden (d. 11. May, 2012 · kl. 14.42)

Nil-Troll skrev:
Svar til Jan Sorensen:

Hvor er du klog Zzz Zzz Zzz

Tyve skal have tæsk!!

Forkæl dig selv
Spar penge på gode tilbud
Se dagens tilbud på Deal.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Vinterdæk slutspurt!
Hos Euromaster. Find din dækstørrelse og
køb online nu - Klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 3 måneder og 20 dage siden (d.  3. February, 2013 · kl. 22.05)

Folk må meget gerne prøvekøre mine mc'er når jeg har en til salg........
De gi'r mig bare lige det beløb i hånden som vi har aftalt for cyklen inden de kører,er de så ikke interesserede aligevel kan de få pengene igen og jeg får cyklen.
Sådan et møgdyr skal sgu ikke tro han kan ta' røven på mig.
Og er manden tændt på cyklen har han vel pengene med når han kommer og ser den.

#12 - Skrevet for ca. 3 måneder og 18 dage siden (d.  5. February, 2013 · kl. 16.16)

Svar til Jan Sorensen:
hvilken planet kommer nill troll fra. gu fanden er det da tyveri

#13 - Skrevet for ca. 3 måneder og 18 dage siden (d.  5. February, 2013 · kl. 16.17)

Svar til Jan Sorensen:
håber han vælter og brækker nakken

#14 - Skrevet for ca. 3 måneder og 18 dage siden (d.  5. February, 2013 · kl. 16.22)

regn ikke med politiet gør noget de har travlt med "dummebøder" til staten. vel at mærke til hårdtarbejdende borgere for ubetydelige småforseelser

#15 - Skrevet for ca. 3 måneder og 18 dage siden (d.  5. February, 2013 · kl. 16.23)

Svar til Mogens Petersen:
vi lever i danmark dybt kriminelle , sker der ikke en skid med

Side: 1  ·  2  ·  Næste >>
Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: