• 499.333 annoncer
  • 46.235 nye annoncer
  • 1.254.275 medlemmer
  • 4.429 online
Tråd startet: d.  7. maj, 2012 · kl. 21.12
Sidst opdateret: d. 15. juni, 2012 · kl. 14.24
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  7. maj, 2012 · kl. 21.12)

Sjov holdning købere har

Det er da sjovt, som købere synes at alm. høflighed kun går en vej.... Ofte møder man denne kommentar - husk endelig at skrive når pakken er sendt - men sjovt nok skriver disse sjældent tilbage at pakken så er modtaget--- Hvor ville det dog være rart med denne "service" også

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  7. maj, 2012 · kl. 21.21)

det er nemmerlig rigtig..... det er noget underlit noget at man ikke gør det

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  7. maj, 2012 · kl. 22.02)

det har du ret i,jeg skriver altid når jeg har modtaget pakken,skriver så også omvendt når jeg har modtaget penge og sendt pakken,siger altid tak for en god handel..høflighed koster da heldigvis stadig ikke noget,men kan gøre en rigtig glad.:)

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. maj, 2012 · kl. 07.11)

Svar til mor med glaede:
Ja, det ville da være rart. Og har lagt mærke til, at primært er købere Øst for Storebælt, der glemmer dette. Heldigvis har da gemt sedlen med Track & Trace nummeret, så man kan følge pakkens vej til køber.

Gemmer normalt Track & Trace nummeret i 48 timer, efter at pakken er sendt.

#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. maj, 2012 · kl. 07.24)

Svar til forst:
Ja, det gør jeg også altid - og jeg skriver også altid når pengene er modtaget og når pakken er sendt osv.

Og jeg ved godt at jeg jo selv kan se om pakken er nået frem - synes bare det er god skik og alm. høflighed at køber måske lige skriver, at pakken er kommet frem.

Især de købere som er hurtige nok på aftrækkeren når det gælder forsendelse og meddelelse herom

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. maj, 2012 · kl. 15.06)

Svar til mor med glaede:
Hvorfor. Køber har da betalt en sum , og med nogle af de tråde der er herinde, er det da vigtigt at vide om man får sine ting. Og for køber ikke det, så se de tråde om uærlige sælger.

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  8. maj, 2012 · kl. 17.24)

Svar til karteller:
Med hensyn til svindel så går det nok begge veje . Har hørt om mange tilfælde, hvor køber forsøger at påstå at forsendelsen ikke er kommet, og når sælger så kan fremvise en attest, så er den lige pludselig kommet alligevel.

Og med hensyn til det andet, så er det ren og skær høflighed vi taler om... Det kunne jo også godt være, at sælger gerne ville vide at pakken var nået frem og at alting var iorden...

Jeg skriver i hvert fald som køber altid og meddeler at pakken er nået frem og om jeg er tilfreds med indholdet - og er jeg det siger jeg "oven i købet" - tak for handlen.

#8 - Skrevet for ca. 11 måneder og 8 dage siden (d. 15. juni, 2012 · kl. 14.24)

Svar til mor med glaede:
Sjovt alligevel at du opretter en tråd om høflighed, og derefter hænger køber ud som dårlige brugere, med en skidt moral. Jeg syntes det var bedre at sælger og køber havde en god dialog, fremfor altid at køber underbyder vildt på ens ting, men samtidig ikke vil give rabat på sine egne ting.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: