• 500.150 annoncer
  • 48.752 nye annoncer
  • 1.253.968 medlemmer
  • 4.661 online
Tråd startet: d.  3. maj, 2012 · kl. 23.28
Sidst opdateret: d. 24. september, 2012 · kl. 17.51
Antal brugere der overvåger denne tråd: 2

Del på facebook

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  3. maj, 2012 · kl. 23.28)

Hvide tænder ?

hej er der nogen der ved eller kender et produkt( Billigt ) som gøre ens tænder lidt hvidere uden at komme af med en alt for dyr tandlæge regning . Børster tænder 2 gange om dagen men desværre drikke jeg masser af kaffe og te . har enda prøvet at børste mine tænder med bagepulver det mente min veninde hun fik hvidere tænder af men det hjalp ikke på mig og har også prøvet tandpasta med afblejning af en slags det hjalp heller ikke ... hmm NOGEN GODE RÅD !!

#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  3. maj, 2012 · kl. 23.42)

Ja, spar sammen og få det gjort ordentligt hos en tandlæge Der findes masser af afblegningsmidler på nettet, men hvem pokker ved hvad de indeholder, og om der er nogle bivirkninger. Hos en tandlæge har man da en klagemulighed, hvis noget går galt.
Jeg bruger Godt Smil tandlægerne, de er billigere end de andre, og er yderst professionelle, jeg er ikke nået til blegning endnu, men overvejer det karftigt, men kan da fortælle at ingen af de tandpaster der findes i handlen, har nogen effekt, jeg har prøvet dem alle. Og om du børster tænder nok så mange gange om dagen hjælper heller ikke .Held og lykke

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  4. maj, 2012 · kl. 07.55)

Jeg gav ca 2000 for en tandblegning hos tandlægen for 4-5 år siden. De penge er altså givet godt ud i forhold til at tandlægen ved hvad han/hun laver! Det er IKKE godt for tænderne at få dem bleget, så jeg ville ihvertfald ikke stole på de produkter man kan få på nettet.

#4 - Skrevet for ca. 9 måneder og 30 dage siden (d. 23. juli, 2012 · kl. 12.32)

Hej Anna.

Jeg har prøvet lidt af hvert med hensyn til tandblegning. Først fik jeg det gjort hos tandlægen, hvor jeg fik lavet en tandblegningsskinne, som jeg kunne tage med hjem. Selve behandlingen var forholdsvis dyr og måtte op og betale ca. 2000 kroner for det. Tilgengæld var resultaterne perfekte

Nu køber jeg dog mit blegemiddel på en webshop, da blegemidlet er det samme som mange køber hos tandlægen - og sparer derfor en masse penge på fremtidige behandlinger. Denne løsning fungerer rigtig godt for mig, da jeg er sikker på, at det bliver gjort ordenligt.

KH Liselotte

#5 - Skrevet for ca. 9 måneder og 30 dage siden (d. 23. juli, 2012 · kl. 13.10)

Jeg vil helt klart anbefale, at man faar en tandlaege eller tandplejer til at raade dig !! Det kan jo vaere, at dine taender slet ikke kan taale at blive bleget. De andre midler, der findes, kan vaere skadelige for emaljen og tandkoedet jeg er uddannet tandplejer, saa jeg har set en del mislykkede forsoeg, der har gjort mere skade end gavn

Vi har over 5000 kvalitets
helsekost produkter til konkurrence dygtige priser.
En verden af sundshed
Bruger du speciallinser?
Køb Kontaktlinserne billigere online.
Bestil dem på linsen.dk
Bliv røgfri for 0 kr!
Prøv skandinaviens mest solgte e-Cigaret for 0 kr
Smoke.dk/Prøv-Gratis
Kom igang med
rygestoppet. Gode produkter. Reelle priser
henryg.dk
Spar op til 50 %
Nye deals hele tiden
Deal.dk

#6 - Skrevet for ca. 7 måneder og 28 dage siden (d. 24. september, 2012 · kl. 17.37)

Hej der er mange måder man kan få hvide tænder på. Enten ved hjælp af bagepulver, tandblegning hjemme eller noget helt tredje hos tandlægen.

Men jeg vil anbefale at du bare børster tænder med en tandpasta med "Whitening Effect" efter hvert måltid, og derudover spiser ét æble om dagen da det har en hvidgørende effekt. Held og lykke

Kilde: http://www.tandblegning-information.dk

#7 - Skrevet for ca. 7 måneder og 28 dage siden (d. 24. september, 2012 · kl. 17.51)

Svar til anna4:
For en uges tid siden, tror det var godmorgen danmark, var der en quiz om samme emne. Bagepulver blev meget stærkt frarådet, da det laver slibeskader i emaljen, så det ville jeg nok være noget forsigtig med at prøve. Den eneste og ordentlige udvej er nok, at få det lavet ved tandlægen eller bestille et dertil beregnet produkt til blegning at tænder.

Opret nyt indlæg

Du skal være logget ind for at skrive i forum...

Log ind her: