• 499.142 annoncer
  • 44.036 nye annoncer
  • 1.252.098 medlemmer
  • 6.135 online
Tråd startet: d.  2. maj, 2012 · kl. 18.57
Sidst opdateret: d. 23. maj, 2012 · kl. 03.03
Antal brugere der overvåger denne tråd: 1

Del på facebook

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>

#1 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 18.57)

Kaffepause siden 27.04.2012???????

http://tinyurl.com/d9ojtkk

PHS

BRUGER INAKTIV
#2 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 19.16)

Puha der var noget af en kaffepause hva'?? Når men det viser bare hvor seriøs sælgeren er

#3 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 19.29)

taheri75 skrev:
Puha der var noget af en kaffepause hva'?? Når men det viser bare hvor seriøs sælgeren er (n)

Sælgerne? Du fanger den så heller ikke...?

Jeg tænker mere, hvad dælen laver G&G's medarbejdere når de er på job.....

Rent retorisk, for det er for længst slået klippefast, at de ikke laver en skid. Jeg er ude af dette betændte handelsted, og skriver mit sidste indlæg.

G&G kan jo kontakte mig, hvis de vil ansætte mig. Jeg gider ikke længere lave deres arbejde gratis. Næste gang jeg laver G&G's arbejde bliver det til 680 kroner pr. time som konsulent.

Mvh.
PHS.

BRUGER INAKTIV
#4 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 19.33)

Hmm...hvad mener du at hvad GG medarbejder lavet?ja den har jeg vist ikke forstået helt, men anyway

BRUGER INAKTIV
#5 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 19.37)

Svar til taheri75:
Der må jeg give PHS ret, supporten laver ikke en skid. De gør eks. ikke ret meget alle de Nigeria svindlere. De forskellige grupper bliver heller aldrig opdateret. Og der bliver heller ikke gjort ret meget ved sikkerheden - sammenlignet med eks. DBA. Der sover G&G el den i timen.

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Originalt Ego-C
Faste priser Bedste produkter
henryg.dk
Start dit rygestop nu
Kæmpe udvalg af eCigaretter og eJuice.
eSmog.dk

#6 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 20.00)

på dba fx, kan man vælge at lade sig validere, eller hvad det nu hedder, med sit nemid, færdig Arbejde, længere er den squ ikke

#7 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 21.30)

Svar til Pavenhimself:
du vil da blive savnet, hvis du gør alvor af det du skriver.

#8 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 21.37)

Svar til BL3:
Bare rolig, der kommer nok en ny emsig politibetjent, men han gør nok desvære ikke alvor af sin trussel

#9 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 21.42)

Svar til Klaus rjan:
Han er jo heller ikke mere ude end at han stadig er aktiv i dette øjeblik, nu bare uden sin grimme avatar

#10 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.15)

Kan nu for det meste godt li PHS`s indlæg..Han undersøger ting og informere om ting, som jeg ikke ville have overskuddet til selv at finde sammenhænget i...Så ja,,Han gør jo nytte...så kommer da til at mangle ham, hvis han smutter...

Reperation og Unlock
Vi reparerer alle mærker store som små reparationer.
unlockodense.dk
R4 kort til DSI / XL / 3DS
Dansk support & Prisgaranti Vi sender med det samme
www.3gz.dk
Start dit rygestop
Gode produkter - Ingen dikkedarer.
henryg.dk
Tryg Bilforsikring
Få Tryg Vejhjælp og 15% rabat.
Se mere, klik her
Den billigste E-cigaret
Spar 20% på de mest populære produkter
Find dem på dampshop.dk

#11 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.36)

Det er ganske enkelt ikke troværdigt som privatsalgs-site, at en annonce er oprettet 27.04.2012 og stadigt er aktiv idag, 6 dage efter, totalt uopdaget af både G&G's interne system på IT-siden, og ikke er blevet fanget af supporten (derfor kaffepause?).

Det tog mig 10 sekunder, incl. at søge og åbne siden, at finde en annonce af denne slags. Udenlandsk svindler der driver plat og svindel overalt hvor de kan komme til det. Også på G&G. Og BURDE være fanget på nogle sekunder af G&G (påståede) systemer.

Der er ikke en skid af det, G&G gør, der virker en pind.

Jeg vidste hvad jeg søgte efter og fandt det på nogle sekunder. Det samme kunne supporten hvis de ville. Eller havde ressourcer til det. At der IKKE er ressourcer er bare ikke godt nok, når der er brugere der mister penge, og samtidigt er frivillige der tilbyder deres hjælp. En hjælp, G&G ind til nu, ikke har taget imod eller taget alvorligt.

Jeg snakker helt for mig selv, dog med den erfaring jeg trods alt har, og jeg mener, at det er totalt utroværdigt som privatsalgs-site, at den slags STADIGT sker. Der burde være langt større opmærksomhed på brugernes sikkerhed, og jeg ser gang på gang at der ikke bliver grebet ind fra G&G's side.

Jeg er derfor færdig med at gøre arbejdet for G&G. Jeg gider ganske enkelt ikke mere, da der ikke bliver gjort en skid fra G&G's side. INTET.

Der har været masser af gode intensioner, men stadigt, INTET.

At besvare kundehenvendelser, er kun en DEL af arbejdet. Den del bliver der (så vidt jeg er orienteret) gjort et flot stykke arbejde ud af. Den anden del er kundesikkerhed, og den del halter så voldsomt, og jeg ikke gider lægge arbejdstid og energi her mere.

G&G vil sikkert påstå noget andet, men alle vi brugere ved, at der er sådan. Alle brugere har en opfattelse af, at supporten er passiv, svær at komme igennem til, og anmeldelser af annoncer kan resulterer i en flere dage lang ventetid på, at annoncen faktisk bliver slettet/fjernet eller brugeren gjort inaktiv.

Takken fra G&G's side? Tja, min profil synger på absolut sidste døgn. Jeg er ligeglad. Med G&G.

Jeg er derimod ikke ligeglad med de mange tusinde der bliver snydt hvert år, så jeg fortsætter mit arbejde i AntiSvindlerGruppen hvor der stadigt vil blive jagtet svindlere. Der er nok at tage af.

Desværre byder mit engagement i AntiSvindlerGruppen, at jeg stadigt har behov for, at "kigge ind" på G&G's sider, og med en blokkeret brugerprofil, bliver det så under en anden IP-adresse. Samme metode som Nigeriasvindlerne bruger. Det beklager jeg men har allerede flere profiler klar til DEN slags.

Der er købere der skal advares, totalt "blondineblanke" mennesker der OGSÅ fortjener at få et heads-up af nogen, der kan gennemskue at en annonce er svindel, og inden at der ryger penge afsted til en svindlerkonto. Eller Iphones til Nigeria.

Der er jo NOGEN, der skal stoppe folk, inden de mister pengene, og det er åbenbart ikke G&G der skal gøre dette arbejde.

I fremtiden bliver det udelukkende under dækprofiler og under fremmet IP-adresse, at folk bliver advaret, det beklager jeg. Det går langsommere og er en del mere besværligt. Det tager jeg så også med.

G&G har fået så mange fremstrakte hænder fra undertegnede og andre brugere, der har villet yde et frivilligt, ulønnet og til tider temmeligt stresset stykke arbejde. Chikane-opkald om natten, hademails, dødstrusler og trusler om vold fra svindlerne er dagens orden. Fint. Det tager jeg med.

Hvad jeg derimod IKKE tager med, er ligegyldighed fra G&G's side.

En annonce (og en brugerprofil) der er oprettet 27.04.2012 og stadigt er aktiv idag 02.05.2012 er ikke seriøst.

Tak til dem der har kunnet se det fornuftige i mit arbejde og pyt med dem der har stødt kanter på mig og omvendt.

Paven er ude herfra.

#12 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.42)

See you..keep on going strong

abcw Brugeren er offline
2 salg 2 gennemførte G-handel salg
#13 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.47)

Det overrasker mig at tingene hænger sådan sammen. Jeg har ikke været bruger så længe - men dit navn er i aller højeste grad et navn jeg har bidt mærke i.
Jeg troede en overgang at du var ansat ved G&G - da du jo netop var på dupperne både hvad angik advarsler om svindel og info til brugere om både dit og dat.
Selvom du af og til er skarp, så har du dog også lige kunnet diske op med relevante links i argumenterne.
Jeg synes det er et tab, som G&G ikke burde være ligegyldige over for, men utak er oftest verdens løn.
Pøj, pøj med de kommende opgaver.

#14 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 22.49)

Svar til abcw:
Godt skrevet og lige mine ord

#15 - Skrevet for ca. 1 år og 1 måned siden (d.  2. maj, 2012 · kl. 23.14)

Fra nu af er enhver sin egen lykkes smed...gud bevare...ja hvad...der er sgu ikke noget der værd at bevare...slet ikke her.

Side: 1  ·  2  ·  3  ·  4  ·  5  ·  Næste >>